• Hoi!

    Ik heb een cover nodig voor mijn nieuwe story, I follow you. De story is nog niet geactiveerd, maar ik zal even kort vertellen waar hij over gaat, zodat je een beeld krijgt:

    Het is een verhaal over onbekende personen, 16+, met thrillerelementen. Raven helpt haar grote liefde maandenlang mee om zijn zieke fantasieën te verwezenlijken en is zijn partner in crime, tot zij schuldgevoelens krijgt en overweegt naar de politie te stappen. Thijmen, de liefde (jonge man met blond haar) vermoordt haar.
    Haar geest kan geen rust vinden en ze kijkt bij elke misdaad die hij begaat over zijn schouder mee. Als hij opnieuw verliefd wordt, wordt ze jaloers en kan ze niet langer werkeloos toekijken.

    Ik vind het leuk als je zelf plaatjes zoekt, omdat ik niet echt specifieke eisen heb. (Een van de) hoofdpersonen zou erop mogen staan en verder wil ik graag dat het een enge sfeer met een romantisch randje uitstraalt. Eigen inbreng/creativiteit vind ik altijd leuk, het hoeft niet te ingewikkeld. De titel wil ik er wel graag op.

    Ik hoop dat er iemand is die ermee aan de slag wil. Alvast heel erg bedankt! Je krijgt natuurlijk vermelding bij de story.

    Upje?

    Ik zoek echt iemand en het hoeft niet ingewikkeld. Als je graag plaatjes wilt om te gebruiken, kun je dat gewoon zeggen. Ik zou je eeuwig dankbaar zijn (:

    Ik wil wel wat proberen zodra ik tijd heb. Misschien vanmiddag na school! :)
    x


    Just being myself and if you don't like what you see, look away.

    Ik zal er nu even mee bezig gaan, :'D

    Well um, here it is.

    Here ya go!


    Groter
    Hij is best simpel maar okee..
    Hoop dat je hem mooi vind en er kan nog van alles aan veranderd worden! :)

    xxx


    Just being myself and if you don't like what you see, look away.

    Wow, nu heb ik er twee xD En ik vind ze allebei leuk...
    Nou ja, dan ga ik ze gewoon allebei gebruiken, want ik kan niet kiezen XD uiteraard krijgen jullie naamsvermelding in de story!

    Heel erg bedankt allebei!

    heb je er nog een nodig? :$

    Eigenlijk niet, maar als je een leuke maakt, wil ik best afwisselen. (:

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 20:38 ]