• Januari University is een van de allerbeste scholen in LA. Een school die bereikbaar is voor iedereen, arm of rijk. Er zijn vele verschillende studies die je hier kunt doen; van artistiek tot rechten, van bètastudies tot toerisme. Elke week zijn er nieuwe activiteiten waaraan iedereen mee kan doen. De campus heeft alles wat een scholier zich maar kan wensen, een bibliotheek, een zwembad, een aantal restaurantjes, wat sportvelden en een sportschool. Dicht bij de campus ligt een groot winkelcentrum.
    De onderkomens van de studenten zijn superluxe, van alle gemakken voorzien en ligt in het midden van de campus. Alle nieuwe leerlingen slapen in één gebouw en hebben een gezamenlijke woonkamer en keuken.

    Het schooljaar begint over 2 dagen en een nieuwe lichting leerlingen komt dit jaar de campus onveilig maken. Zullen er dit jaar veel problemen ontstaan? Gaat alles vanzelf? Ontstaan er relaties of ruzies?


    Jij bent dus één van die nieuwe lichting leerlingen die deze school gaat betreden.

    lijstje

    naam:
    leeftijd:
    studie:
    uiterlijk:
    evt. innerlijk:


    !! Als je een innerlijk wil toevoegen, zorg dan wel dat je je eraan houdt!!

    Meiden:
    Brookelynn McCarter ~ JordanStyles
    Lynn Dominique Hawkins ~Sindarin
    Shelley Alexa McAdams ~ AgentP
    Dawn Ebony Cox ~ SupahBaby
    Aria Rosalie Flow ~ Coockies
    Cindy Mikayla Knigt~RememberYoux


    Jongens:

    Aiydrien Greggor~ JordanStyles
    Jack Collins ~JokerBaby
    Ashton Newport ~MissLexi
    Dylan William Stewart ~ Coockies
    George Mallice Brookville ~Flitwick


    Speeltopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 18:05 ]


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    naam: Brookelynn McCarter [Brooke]
    leeftijd: 18
    studie: Dans
    uiterlijk:



    naam: Aiydrien Greggor [Aiyden]
    leeftijd: 19
    studie: Geneeskunde
    uiterlijk:


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    -nvm-

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 16:39 ]


    Happy Birthday my Potter!

    naam: Lynn Dominique Hawkins
    leeftijd: 17
    studie: Dans
    uiterlijk:


    Lynn heeft zwart lang haar, en groene ogen. Ze heeft een zacht gezicht, en is erg klein (1.60)
    Als extra, even handig om te weten: Lynn doet ballet. Ze vind het geweldig, maar ze heeft het gevoel dat er iets mist. Ze wil er op de school achter komen wat er precies mist in haar leven.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 16:03 ]

    -

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 16:06 ]

    Mijn topics, :'D

    naam: Shelley Alexa McAdams
    leeftijd: 17
    studie: zang/dans
    uiterlijk:


    Shelley heeft donker haar en donkere ogen. Ze is niet heel lang.
    extra: Shel {haar bijnaam} maakt filmpjes op youtube en is daar al redelijk bekend mee. Nou redelijk, een paar 100.000 kijkers.


    Do what people say you can't.

    Naam: Dawn Ebony Cox
    Leeftijd: 18
    Studie: Drama
    Uiterlijk:


    Dawn heeft lang, krullend bruin haar en grijze ogen. Ze is ongeveer 1m70 groot en slank gebouwd. Ze heeft een tattoo ter ere van haar overleden broer, Logan, die marinier was. Ze draagt ook altijd zijn dogtag die hij bij de marine had gekregen.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 17:51 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Gaat deze RPG nog door ?

    jepp =), ik zal de chars vast in het lijstje zetten ;).


    EDIT: speeltopic is aangemaakt =)

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 10:23 ]


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    JordanStyles schreef:
    jepp =), ik zal de chars vast in het lijstje zetten ;).


    EDIT: speeltopic is aangemaakt =)


    Misschien is het handig als je de link van dat topic even in dit topic zet..

    {Hmm, ik doe mee!
    Ik zal hier snel nog eens een jongen aanmaken, want die zijn wel in de minderheid ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    naam: Jack Collins
    leeftijd: 18
    studie: psychologie
    uiterlijk:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kan ik ng een meisje reserveren? x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    naam: Aria Rosalie Flow
    leeftijd: 18
    studie: schrijfster
    uiterlijk:


    Aria heeft donker bruine haren. Ze is lang en erg slank. Haar lengte is 1,78. Ze heeft een tintje en opvallende groene ogen. Haar haren draagt ze meestal in een vlecht, los of in een hoge staart. Ze heeft volle roze lippen. Make up doet ze nooit heel veel op, enkel mascara. Haar kledingstijl is wisselvallig, maar ze draagt vooral jurkjes, spijkerbroeken en hakken. Ook houd ze veel van sieraden en draagt ze altijd de ketting die ze van haar oudere broer heeft gekregen.
    evt. innerlijk: Aria is een verlegen meisje dat zich afsluit van andere. Ze is erg onzeker over zichzelf en haar emoties schrijft ze dan ook van zich af. Ze is onzeker over haar uiterlijk geworden doordat ze gepest is. Ze is verlegen en onzeker maar dat zou je niet verwachten. Ze loopt rond met een glimlach en doet tegen iedereen vriendelijk. Ze laat je niet dichtbij komen. Ze heeft een close band met haar broer. Ze zijn heel close samen en ze hebben veel voor haar over. Maar ook hij weet niet van haar problemen. Ze is best afstandelijk. Dat is zo sinds de eerste van de middelbare school. Vanbinnen schuilt een heel vrolijk, open en grappig persoon. Via schrijven toont ze haar gevoel.
    Extra: ze komt uit een arm gezin. Haar ouders zijn druk bezig met werk en weten niks van haar gevoel af. Aria houd van zingen en zit vaak in de bibliotheek.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 17:08 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    naam: Ashton Newport
    leeftijd: 17, maar wordt binnen een maand 18
    studie: Architectuur
    uiterlijk:


    Extra: Buiten het feit dat hij goed kan tekenen, kan hij ook goed dansen. Is homo, maar niet op een opdringende manier. Meestal reageren de mensen verbaasd als hij bekend op mannen te vallen en daar is hij eigenlijk gelukkig mee, want het laatste dat hij wilt, is mensen irriteren. Verder is hij claustrofobisch.
    [Mag je nog een rol? En mag het dan nog een jongen zijn?]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 16:20 ]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.