• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 12:27 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Waarom lees je dan niet alles terug Nowwwi? :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Zooooooveel werk :'D
    Maar ik ga het misschien nog echt doen ook XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    "Oh, ja, tuurlijk." grinnikte ik. "We moeten hem helpen naar het toilet lopen."
    Ok, dit moest best gênant zijn voor hem, dus probeerde ik er gewoon zo normaal mogelijk over te doen. Als niemand deed alsof het gênant was, was het ook veel minder gênant.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Julio Martinéz
    "Moet lukken" Ik grijns ook even, en kijk dan weer naar hoe Sam nu op de grond zit en hoe we het het beste kunnen doen. "Nou.. Sam.. Kan je met hulp opstaan denk je, of moeten we je dragen?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam Jason Night
    Oke. Dit is gênant. Twee mensen die me gaan helpen naar het toilet. My life is so fucked up at the moment. 'Ja Oke,,' mompel ik dan. 'Ik eh..' en ik bedenk me wat ik wil zeggen. 'zijn ze ver weg van hier? Ik heb namelijk de heenweg vanaf de slaapzaal hierheen niet echt meegemaakt.' understatement of the year. Ik was bijna bewusteloos op dat moment. 'en ik kan met hulp denk ik wel opstaan.'

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 16:41 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {trouwens bedankt voor je reactie op mijn story Jaimy!!!! daar doe ik het voor ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Julio Martinéz
    "Let's try it then" Ik loop lichtelijk onzeker naar Sam toe en sein Nala dat zij dat ook moet doen. Allebei een kant. "Volgens mij valt het wel mee hoe ver ze zijn. Maar hebben ze hier geen aparte wc's dan?" Ik kijk weer rond. Op een ziekenzaal hebben ze dat meestal.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Welke van de story's is het xD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [A bitter Night :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [HIJ IS AWESOME! Snel verder Fem!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    JokerBaby schreef:
    (...)

    Mario 'Alex'
    Ik kreun zacht en laat mijn handen ook naar beneden afdwalen. Mijn vingers strelen haar buik, de huid vlak boven haar broeksband, haar rug,...
    Uiteindelijk begin ik tergend langzaam haar broek open te knopen.


    Charlynn
    Ik bijt hard op mijn bevenlip en laat mijn handen weer naar zijn borstkas glijden en streel die weer. 'Oke misschien ben je toch wel bad.' zeg ik dan en grijns even en druk dan zacht mijn lippen in zijn nek zoals hij eerst bij mij deed en zuig ook zachtjes het bloed omhoog.


    Leslie Day
    De tranen zijn verdwenen door de lieve woorden van Josh. Ik besef me dat als hij me ooit zal laten vallen... dan zou ik niet meer helder kunnen nadenken. Verdwijnen in eeuwige stilte en leegte. Hm. Klinkt niet bepaald fijn in mijn oren. Dus ik blijf hier gewoon van genieten zolang Josh er gewoon is. Zijn ogen hebben zich gesloten en er is een glimlach op zijn gezicht. Ik ga als een zachte streling met mijn lippen langs die van hem. 'Ik houd van de glimlach om je lippen.' Dan breng ik mijn lippen naar zijn zwakke plek. 'Ik houd ervan dat ik niet de enige ben met een zwakke plek.' Ik zak met mijn lippen af over zijn shirt naar zijn borstkas. 'Ik houd van je lichaam.' En dan druk ik kort mijn lippen op die van hem. Speels, plagerig. 'Ik houd van je uitdagende gedoe.' En dan druk ik een lief, langer kusje op zijn lippen. 'Ik hou van jou.'


    Joshua Gayle
    Mijn glimlach word nog groter en ik open mijn ogen weer. 'Ik hou ook van jouw glimlach.' en ga dan ook met mijn lippen langs de hare. 'Ik hou er ook van dat ik niet de enige ben met een zwakke plek en ik hem eerder gevonden heb.' zeg ik dan en grinnik even en druk dan ook mijn lippen op haar zwakke plek en zuig dan zachtjes het bloed omhoog. 'Ook van jouw lichaam.' zeg ik dan en laat dan een hand zacht onder haar shirtje glijden en streel zacht haar buik en druk mijn lippen kort op haar borst en grijns dan weer. 'En van je koppigheid.' zeg ik dan en bijt dan zacht in haar oorlel. 'En ik hou ook van jou.' zeg ik dan en druk mijn lippen weer op de hare.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    Ik keek om me heen.
    "Die moet ik dan over het hoofd gezien hebben." mompelde ik. "Wacht dan zoek ik even."
    Ik ga rechtstaan en was er nu beter op voorbereid om mijn kreun te onderdrukken. Ik probeerde mijn rug zo min mogelijk belasten, terwijl ik achter enkele deuren keek. Mijn vuisten hield ik gebald om de pijn wat af te leiden.
    Uiteindelijk vond ik een toilet.
    "Hier is er een." riep ik en liep toen terug. Ik zuchtte, terwijl ik besefte dat ik me weer moest bukken, maar deed dat dan voor iemand me tegen kon houden. Ik ging langs de andere kant dan Julio naast Sam zitten en sloeg zijn arm weer om mijn schouders. Ik keek hem koppig aan.
    Hij moest er zelfs niet aan denken me tegen te houden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {aw, dankje!!!! <3}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Echt vet mooi geschreven! Ik ben het ook gaan lezen hahaa:) x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mario 'Alex'
    Ik grijnsde eerst, maar kon vervolgens mijn kreun niet inhouden.
    "Zo zie je maar, niets lief aan mij." mompelde ik nog heser dan deze morgen en liet haar broek tot op haar enkels zakken. Ik drukte mijn lippen weer op de hare, zodat ze niet meer aan mijn nek kon, want dat was mijn zwakke plek. Maar ik wou de leiding hierin houden. Ik hield van de dominantie.


    “To live will be an awfully big adventure.”