• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 21:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 okt 2012 - 19:41 ]


    ~

    Miii zo de gouden kalven (:


    ars moriendi

    Ik heb maandag een gesprek met m'n mentrix over de opleiding. M'n ouders weten niet dat ik die afspraak heb gemaakt (ze hebben tenslotte nu wel wat anders aan hun hoofd en worden toch alleen maar boos anders) want ik moet gewoon me ei kwijt over hoe verschrikkelijk ik deze opleiding vind.

    En nu ga ik GTST en Nederlands Film Festival kijken.


    Chaos is a ladder.

    En het is me gelukt om een trailer te maken voor mijn aanstaande Q story.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ewa folkssss.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik verveel me echt kapottttt, zo werken.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hooooiiiiii


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik zit te twijfelen of ik Twitter weer zal aanmaken...


    Chaos is a ladder.

    @Kim, haha, ik doe nooit wat met Twittah, alleen mensen stalken. Hoe gaat het met je?
    Echt zo'n mooie cover vind ik dit btw.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Elleu babes(flower)


    ~

    Helllooooo!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Heey heey.


    ars moriendi

    Olla

    Ik moet het van m'n moeder nog een maand volhouden. Als ik de opleiding dan daarna nog steeds niet leuk vind, mag ik van opleiding veranderen. Maar de vraag is: wat dan?


    Chaos is a ladder.

    Dan? Lekker werken, geld sparen en rustig uitzoeken wat je wilt volgend jaar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Dan? Lekker werken, geld sparen en rustig uitzoeken wat je wilt volgend jaar.

    En dat weet ik dus niet. Ik vind echt niks leuk gewoon.


    Chaos is a ladder.