• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 21:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 okt 2012 - 19:41 ]


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Ik moet met de trein terug naar Leeuwarden. En de laatste trein gaat om half 11 al terug;)

    Aah, ja, dat is heel stom.


    The odds are néver in our favor.

    Verbena schreef:
    Weet iemand een beroepskeuzetest o.i.d. die GRATIS is en waarbij je geen account moet aanmaken?


    Gratis testen zijn slecht hoor. Je moet soms wat investeren in je toekomst.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Verbena schreef:
    Haha, ik heb voor het alleereerst zo'n test gedaan. Dit kwam eruit:

    letteren (alle talenstudies, geschiedenis, kunstrichtingen, communicatie, taal- en cultuurstudies) en lerarenopleiding talen of geschiedenis, hogeschool voor de kunsten.

    En er kwam bij het 'minst geschikt' de zorg uit, haha.


    Dat is een begin toch? Google wat investeer er een middagje in en je komt genoeg leuke dingen tegen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Aah, ja, dat is heel stom.


    Ja idd --' Stomme openbaar vervoer en stomme KNVB dat ze er geen rekening mee houden dat er ook voetbalfans in Friesland wonenxD


    ~

    Wait... Jullie kennen mij. Zo ongeveer. Wat vinden jullie bij mij passen?


    Chaos is a ladder.

    Verbena schreef:
    Wait... Jullie kennen mij. Zo ongeveer. Wat vinden jullie bij mij passen?


    Hmmmm. Ik vind zoiets als vertegenwoordiger van een bedrijf wel iets voor jou:)


    ~

    Pfft, zouden jullie het heel erg vinden, als ik weer terug kom bij de club? Ik mis deze topics zóó erg!


    The odds are néver in our favor.

    Verbena schreef:
    Wait... Jullie kennen mij. Zo ongeveer. Wat vinden jullie bij mij passen?


    Ik denk iets met organisatie - al ben je volgens mij niet al te stress bestendig- of iets in de vorm van sociale zekerheid. Maar zonder economie/wiskunde valt al veel weg.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Journalistiek leek me ook altijd zo leuk. Maar volgens mij kan je daar bijna geen baan mee krijgen...


    Chaos is a ladder.

    Verbena schreef:
    Journalistiek leek me ook altijd zo leuk. Maar volgens mij kan je daar bijna geen baan mee krijgen...


    Ligt eraan. Met alleen journalistiek ben je erg basic.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    En kok vind ik de laatste tijd ook heel leuk. Maar daar is geen BOL opleiding voor, alleen BBL en dat wil ik niet. En - ja, dit is heel kinderachtig - ik ben bang dat ik dan als enige meisje in een klas vol jongens kom en dat zou ik ook rondom verschrikkelijk vinden want ik voel me echt niet lekker in de buurt van jongens.


    Chaos is a ladder.

    Verbena schreef:
    En kok vind ik de laatste tijd ook heel leuk. Maar daar is geen BOL opleiding voor, alleen BBL en dat wil ik niet. En - ja, dit is heel kinderachtig - ik ben bang dat ik dan als enige meisje in een klas vol jongens kom en dat zou ik ook rondom verschrikkelijk vinden want ik voel me echt niet lekker in de buurt van jongens.


    BOL?BBL? Dat snap ik niet. Hahaha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    BOL?BBL? Dat snap ik niet. Hahaha.

    Met BOL leer veel je en heb je soms stage,
    met BBL werk je en heb je één dag per week school.


    Chaos is a ladder.

    Verbena schreef:
    Journalistiek leek me ook altijd zo leuk. Maar volgens mij kan je daar bijna geen baan mee krijgen...

    Kom je opeens aan de bak bij Cosmopolitan :').


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    Kom je opeens aan de bak bij Cosmopolitan :').

    En dat zou dus echt super gaaf zijn. Ik zou heel graag bij een magazine willen werken of bij RTL, maar die beroepskans is echt 0 procent.


    Chaos is a ladder.