• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 21:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 okt 2012 - 19:41 ]


    ~

    Verbena schreef:
    (...)
    En dat zou dus echt super gaaf zijn. Ik zou heel graag bij een magazine willen werken of bij RTL, maar die beroepskans is echt 0 procent.

    Nou, als je goed bent en het gewoon goed aanpakt, lukt het je wel hoor.


    The odds are néver in our favor.

    Kim, als je journalistiek gaat doen - dan moet je wel weten dat dit een HBO opleiding is en je dus eerst een vooropleiding moet doen. Denk dus aan datgeen wat je me gestuurd hebt laatst. Iets in de trend commercieel, redactioneel medewerker of juridisch is ook een optie, trouwens. Er zijn veel verschillende vormen van journalistiek hè, zoals inderdaad bij een redactie, een krant of op televisie. Maar je hebt wel gelijk, de kans op een baan is nihil.

    Plus, journalistiek vergt veel oefenen, kunst en vooral talent. Niet iedereen wordt toegelaten. En nu weet ik natuurlijk niet hoe het met jouw schrijfkunsten zit, maar ja. Gewoon goed oefenen en wie weet!

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 18:07 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Verbena schreef:
    (...)
    En dat zou dus echt super gaaf zijn. Ik zou heel graag bij een magazine willen werken of bij RTL, maar die beroepskans is echt 0 procent.


    Dan kan je nog lang dromen ja. Haha. Maar bijna 80% van de mensen heeft een baan die totaal niets met hun opleiding te maken heeft. Kies iets wat je leuk vindt en je goedin bent, kijk niet naar salaris en banenmarkt want dan bereik je helemaal niets.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dankjewel dat jullie allemaal zo goed meedenken! Superlief! Ik heb morgen een gesprek, als het goed is tenminste, met mijn loopbaan begeleidster over de voortgang van mijn opleiding et cetera... En daarin ga ik zeggen dat ik wil stoppen en dat ik nog niet zo goed weet wat ik hierna wil doen en noem maar op.

    En ik heb net een online oefentoets gedaan met een programma van school, voor Nederlands. Kan ik die toets niet versturen omdat die een woord fout rekent. Ik weet ook dat 'ie fout geschreven is maar dat programma heeft geen apostrof in zijn systeem -.-


    Chaos is a ladder.

    Verbena schreef:
    Haha, ik heb voor het alleereerst zo'n test gedaan. Dit kwam eruit:

    letteren (alle talenstudies, geschiedenis, kunstrichtingen, communicatie, taal- en cultuurstudies) en lerarenopleiding talen of geschiedenis, hogeschool voor de kunsten.

    En er kwam bij het 'minst geschikt' de zorg uit, haha.

    Welke test heb je gedaan? Nu wil ik hem ook doen namelijk. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Verbena schreef:
    Dankjewel dat jullie allemaal zo goed meedenken! Superlief! Ik heb morgen een gesprek, als het goed is tenminste, met mijn loopbaan begeleidster over de voortgang van mijn opleiding et cetera... En daarin ga ik zeggen dat ik wil stoppen en dat ik nog niet zo goed weet wat ik hierna wil doen en noem maar op.

    En ik heb net een online oefentoets gedaan met een programma van school, voor Nederlands. Kan ik die toets niet versturen omdat die een woord fout rekent. Ik weet ook dat 'ie fout geschreven is maar dat programma heeft geen apostrof in zijn systeem -.-

    Heel veel succes meid!

    Trouwens; gaan jullie El Clasico kijken?


    The odds are néver in our favor.

    Aria schreef:
    Welke test heb je gedaan? Nu wil ik hem ook doen namelijk. (:

    Gelukkig dat ik er een print-screen van heb gemaakt (laat hem namelijk ook nog aan me moeder zien) (krul)

    Maar ik stuur je de link even in een privé bericht.


    Chaos is a ladder.

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Heel veel succes meid!

    Trouwens; gaan jullie El Clasico kijken?


    Ik ben net terug uit het ziekenhuis en moet nu nog even eten en ik moet eigenlijk met mijn stageverslag bezig:$


    ~

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Heel veel succes meid!

    Trouwens; gaan jullie El Clasico kijken?


    Gaat hem niet worden helaas. School gaat nu heel even voor.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Zal ik nog een Tumblr maken? Ik heb nu een 100% Harry Potter tumblr en een 100% The Vampire Diaries tumblr maar ik ben het zó zat om alleen maar over dezelfde dingen te postte. En als ik er nog één maak, doe ik gewoon een personal waarop ik dus alles reblog wat ik maar leuk vind.


    Chaos is a ladder.

    Ik had dezelfde uitkomst als jou Kim, haha.
    Een personal is echt heel fijn, dat heb ik en ik post whatever the fuck I want.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Ik had dezelfde uitkomst als jou Kim, haha.
    Een personal is echt heel fijn, dat heb ik en ik post whatever the fuck I want.

    Precies! Ik denk dat ik een personal ga maken gewoon. Maar niet nu, want ik ben moe en ga slapen. Maar van de week maak ik er wel een keertje één. Dan stuur ik je de link wel even zodat we elkaar daarop kunnen volgen, want jou Tumblr is echt heel leuk! (:


    Chaos is a ladder.

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Ik ben net terug uit het ziekenhuis en moet nu nog even eten en ik moet eigenlijk met mijn stageverslag bezig:$

    Waz happened?

    @Demi; school gaat sowieso voor, ja. 'k Heb een project week, dus ik begin laat. Nu staat het iig 1-1; Ronaldo en Leo.


    The odds are néver in our favor.

    Verbena schreef:
    (...)
    Precies! Ik denk dat ik een personal ga maken gewoon. Maar niet nu, want ik ben moe en ga slapen. Maar van de week maak ik er wel een keertje één. Dan stuur ik je de link wel even zodat we elkaar daarop kunnen volgen, want jou Tumblr is echt heel leuk! (:

    Yeeeeeeej, haha. Die ga ik sowieso dan wel volgen hoor en thankyouuu babe!
    @Jasmine, kijk de wedstrijd niet, wat probleempjes thuis, heel jammer want had er echt zin in.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Waz happened?

    @Demi; school gaat sowieso voor, ja. 'k Heb een project week, dus ik begin laat. Nu staat het iig 1-1; Ronaldo en Leo.

    <3.
    Haha. Dit is mijn laatste intensieve weekje. Volgende week heb ik volgens mij maar vier uur les en een blok uur gym. Ook nog ergens twee culturele voorstellingen. That's it. Ik verheug me daar echt op.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."