• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 21:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 okt 2012 - 19:41 ]


    ~

    Khione schreef:
    (...)

    Dan ga ik naar het concert van The Script :3

    Mijn mentor deed er nogal luchtig over :/ Maar we zijn ook naar de Engels docente (Daar had K tegen gezegd dat ze zwanger was) geweest en die neemt het een stuk serieuzer op. Ze had gezegd dat ze naar de afdelingsleider zou gaan en dat als het nog lang doorgaat het misschien slim is een deskundige erbij te halen.


    Oooh op die manier:$ Die ken ik niet sorry.

    Maar best raar dat de mentor er zo luchtig over doet--' Zoiets iets toch behoorlijk serieus lijkt mij. Mja toch fijn dat de Engels docente het wel serieus neemt. En misschien moet er inderdaad een deskundige bij komen want echt normaal is het niet als je over van alles liegt en fantaseert.


    ~

    Buuhh kan niet slapen maar moet het nu toch maar weer even proberen :$


    ~

    Ik ben zo stom hè. Ik dacht dat ik a.s. dinsdag naar de ortho moest was het afgelopen dinsdag. Dag, Dag €30,-


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Ik ben zo stom hè. Ik dacht dat ik a.s. dinsdag naar de ortho moest was het afgelopen dinsdag. Dag, Dag €30,-

    Had ik ook twee weken geleden, alleen was het bij mij €50,-


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ai, pijnlijk geld.. :/ Nacontrole of hebben jullie beugels?


    ars moriendi

    Ik heb op de basisschool een beugel gehad --'


    ~

    Stuttgart schreef:
    Ik heb op de basisschool een beugel gehad --'

    Ik twee jaar lang zo'n plaatjesbeugel op mijn tanden in de middelbare, en god wat had ik een hekel aan dat ding. Maar ach, zelfs de besten hebben een beugel, toch Amy? (A)


    ars moriendi

    Ik ben toch zo trots op mijn jongens :'D

    Btw: Hi iedereen (:

    Ik heb trouwens in groep 8 een blokbeugel gehad, een half jaar, met dat ding kon je echt niet praten haha
    en op de middelbare kreeg ik plaatjes, anderhalf jaar

    Helleu babes(flower)


    ~

    Lyon schreef:
    Ik ben toch zo trots op mijn jongens :'D

    Btw: Hi iedereen (:

    Hello gurrll!


    ars moriendi


    *___* Die haren van Huntelaar. <3


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Ai, pijnlijk geld.. :/ Nacontrole of hebben jullie beugels?

    Ik heb 2 jaar een beugel, terwijl ik hem eigenlijk maar 10 maanden zou hebben, flikkers.
    EN JA, HAHAHAA. Sowieso, lekkerrrrding. Die beugel licht helemaal op als hij op het veld staat.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Apocalyptic schreef:


    *___* Die haren van Huntelaar. <3

    En Wes had nog haar haha

    Damn hee, ben vanmorgen nat geregend en nu zit ik hier op school te koudkleumen:S


    ~