• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 21:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 okt 2012 - 19:41 ]


    ~

    Piazon schreef:
    (...)

    Dat herinnert me er aan dat ik jullie nog steeds die beloofde foto van hem moet tonen (:

    Ja, nu wil ik die foto zien ook haha
    Hoezo nieuwsgierig x'D

    Na mijn knipbeurt lijkt mijn haar nog dikker. Bah.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    @Demi: aahw, beter dat dan uitgespleten dun haar. Ik moet ook echt weer naar de kapper binnenkort, mijn haar lijkt nergens op.

    Haha oh mijn god, we hadden schooldebat over die films die we op het Filmfestival hadden gekeken. Een paar types begonnen mijn favoriete film van het hele festival af te zeiken, dus toen heb ik dik met argumenten teruggevochten voor Plan C, lolol. Heb al heel lang niet meer voor een grote groep (80 leerlingen in totaal D:) gesproken en dat merkte ik wel!


    ars moriendi

    Iemand geef me snoepjes:$


    ~

    Apocalyptic schreef:
    @Demi: aahw, beter dat dan uitgespleten dun haar. Ik moet ook echt weer naar de kapper binnenkort, mijn haar lijkt nergens op.

    Haha oh mijn god, we hadden schooldebat over die films die we op het Filmfestival hadden gekeken. Een paar types begonnen mijn favoriete film van het hele festival af te zeiken, dus toen heb ik dik met argumenten teruggevochten voor Plan C, lolol. Heb al heel lang niet meer voor een grote groep (80 leerlingen in totaal D:) gesproken en dat merkte ik wel!


    Goed bezig^^ Waar gaat die film over eigenlijk:%


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Goed bezig^^ Waar gaat die film over eigenlijk:%


    Prachtig scenario, steengoed geacteerd en te droge humor gewoon. Kortom, een kalfje van mij. (krul) Ze zijn er voor 7 genomineerd, dus ik denk dat het goed komt morgenavond! (:

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 21:33 ]


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)

    Prachtig scenario, steengoed geacteerd en te droge humor gewoon. Kortom, een kalfje van mij. (krul) Ze zijn er voor 7 genomineerd, dus ik denk dat het goed komt morgenavond! (:


    Haahaha geniaalxD Ze winnen vast wel 1:)


    ~

    Ik heb echt zin in de vakantieeee. Ik ga mijn haar verven. (: (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Ik heb echt zin in de vakantieeee. Ik ga mijn haar verven. (: (:


    Wat voor kleur ga je doen:) en wat voor kleur heb je nu?


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Wat voor kleur ga je doen:) en wat voor kleur heb je nu?



    Ik ga et bij een kapper laten doen, haha. Eerst even een testrondje doen met goedkope kleurshampoo en als dat leuk is, doe ik hetttt.
    Ik heb nu donkerblond, zie facebook. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Ik heb echt zin in de vakantieeee. Ik ga mijn haar verven. (: (:


    Oehh leuk :3

    Ik heb zin in 25 januari :'D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aria schreef:
    (...)


    Ik ga et bij een kapper laten doen, haha. Eerst even een testrondje doen met goedkope kleurshampoo en als dat leuk is, doe ik hetttt.
    Ik heb nu donkerblond, zie facebook. (:


    Ik zie het:) Even testen is idd wel handig ja;) Ben benieuwd wat het word(flower)


    ~

    Aria schreef:
    (...)


    Ik ga et bij een kapper laten doen, haha. Eerst even een testrondje doen met goedkope kleurshampoo en als dat leuk is, doe ik hetttt.
    Ik heb nu donkerblond, zie facebook. (:

    Slim! Ik wil mijn haar iets donkerder denk ik.. maar eerst maar weer eens model in laten knippen. :')


    ars moriendi

    Khione schreef:
    (...)

    Oehh leuk :3

    Ik heb zin in 25 januari :'D


    Wat is er 25 januari?:) En hoe is dat eigenlijk met dat meisje afgelopen die steeds loog. Je zou met nog iemand naar de mentor toch?;)


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Wat is er 25 januari?:) En hoe is dat eigenlijk met dat meisje afgelopen die steeds loog. Je zou met nog iemand naar de mentor toch?;)


    Dan ga ik naar het concert van The Script :3

    Mijn mentor deed er nogal luchtig over :/ Maar we zijn ook naar de Engels docente (Daar had K tegen gezegd dat ze zwanger was) geweest en die neemt het een stuk serieuzer op. Ze had gezegd dat ze naar de afdelingsleider zou gaan en dat als het nog lang doorgaat het misschien slim is een deskundige erbij te halen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered