• Earrings • Bieber





    Its all about the earrings. Don't lose them




    COMING SOON.



    ___
    •Prolouge

    "Dit zijn de oorbellen. Geef ze aan het juiste meisje en maak haar gelukkig, pas daarna mag je terug komen om je beloning op te halen,' meldde de man achter de kassa van de juwelier. De jongen met de hazelnoot bruine ogen keek hem aan alsof hij gek was geworden, waarna hij een hand door zijn korte haren haalde. "Oke, ik doe het." De juwelier kreeg een glimlach op zijn gezicht, hij pakte het kleine doosje die hij aan de jongen overhandigde.

     "Als je het juiste meisje vind en haar de oorbellen geeft, mag je de trouwringen gratis, als beloning," 

    De jongen was er heilig van overtuigd dat het hem zou lukken. Hij zou de jongen zijn die geen moeite hoefte te doen voor een meisje. De oorbellen waren magisch, iets wat niemand mocht weten. Het meisje zou nooit de oorbellen uit mogen doen. Wat stond de jongen nog in de weg? De zoektocht naar het meisje. 

    Hoe ik dat weet? Ik ben de jongen. Ik ben Justin Drew Bieber, een van de achttienjarige jongens op deze wereld. Een die vroeg zou moeten trouwen, die een meisje moest vinden die van hem hield. Helaas had ik haar nog niet gevonden, maar daarbij zouden de oorbellen me gaan helpen. Ik wist het zeker.