• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 21:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 okt 2012 - 19:41 ]


    ~

    Mijn rug doet pijn:S


    ~

    Stuttgart schreef:
    Mijn rug doet pijn:S

    Hoe komt het?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Oh mijn God; topic is echt hééééél lang geleden :'D. Jullie zullen me waarschijnlijk niet eens herkennen! Ik voelde de drang om alleen even iets te posten :W.


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    Oh mijn God; topic is echt hééééél lang geleden :'D. Jullie zullen me waarschijnlijk niet eens herkennen! Ik voelde de drang om alleen even iets te posten :W.

    Alleen als ik de naam Knight zie, haha. Sorry. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Alleen als ik de naam Knight zie, haha. Sorry. (:

    Nee, dat begrijp ik wel hoor! Het was echt lang geleden! Gaat die meeting trouwens nog wel door ^^? Die ene van NL - Duitsland.


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Nee, dat begrijp ik wel hoor! Het was echt lang geleden! Gaat die meeting trouwens nog wel door ^^? Die ene van NL - Duitsland.

    Volgensmij gaan Claire - Naomi en Charissa nog. Eerst zou ik meegaan, maar ik heb die dag les tot half zes, dus dat werkt niet. :x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Volgensmij gaan Claire - Naomi en Charissa nog. Eerst zou ik meegaan, maar ik heb die dag les tot half zes, dus dat werkt niet. :x


    Ik zit nog steeds met die kut trein terug naar huis:S Maar moet ff kijken voor een eventuele oplossing daarvoor:)


    ~

    Aria schreef:
    (...)
    Hoe komt het?


    Ik heb last van de feestweek --'


    ~

    Kyoshi schreef:
    Oh mijn God; topic is echt hééééél lang geleden :'D. Jullie zullen me waarschijnlijk niet eens herkennen! Ik voelde de drang om alleen even iets te posten :W.


    Hallo mevrouw Villa:)


    ~

    Aria schreef:
    (...)
    Volgensmij gaan Claire - Naomi en Charissa nog. Eerst zou ik meegaan, maar ik heb die dag les tot half zes, dus dat werkt niet. :x

    Och, da's echt jammer :/.

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Hallo mevrouw Villa:)

    HAHAHA, hallo mevrouw Khediraaa!


    The odds are néver in our favor.

    Aria schreef:
    (...)
    Volgensmij gaan Claire - Naomi en Charissa nog. Eerst zou ik meegaan, maar ik heb die dag les tot half zes, dus dat werkt niet. :x

    Claire gaat niet
    Dus dan zouden alleen Naomi en ik nog gaan, en als Naomi ook niet kan dan blijf alleen ik over, en ik ga niet alleen xD

    @Kim: Gewoon even geen opleiding doen, wat werken en heel goed nadenken over je vervolgopleiding, zoals Demi al zei. Om nu meteen maar weer een nieuwe opleiding te pakken terwijl je het nog helemaal niet weet, is heel onverstandig.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    @Kim: Gewoon even geen opleiding doen, wat werken en heel goed nadenken over je vervolgopleiding, zoals Demi al zei. Om nu meteen maar weer een nieuwe opleiding te pakken terwijl je het nog helemaal niet weet, is heel onverstandig.

    Dat weet ik. Want als ik stop, moet ik waarschijnlijk weer in februari een opleiding kiezen, alleen ik weet niet wat ik wil doen. En ik ben ook bang dat ik daar niet zo snel achter kom...


    Chaos is a ladder.

    Verbena schreef:
    (...)
    En dat weet ik dus niet. Ik vind echt niks leuk gewoon.


    Je moet het ook uitzoeken. Je wordt - over het algemeen - niet wakker met je droombaan in je hoofd. Er zijn zo ontzettend veel opleidingen die je niet kent. Ga naar banenmarkten, opleidingsbeurzen etc. Je weet vast wel wat je niet wilt en streep dat van de lijst af. Denk absoluut niet aan geld, of je er nou wel of niet van kan rondkomen dat maakt niet uit. Als je genoeg verdient maar bent ongelukkig heb je er ook niets aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb mijn culturele horizon weer verbreed. Nooit gedacht dat ik in één dag en naar de Zuidpool zou willen met mijn kou en kunstgaliers leuk zou vinden :') Proud.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."