• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 21:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 okt 2012 - 19:41 ]


    ~

    Lyon schreef:
    (...)

    o_O Ruben... liked... jou... FB bericht ?? :O

    en Real staat voor met 2-0, zoals verwacht haha
    Hoe is het met jou??

    Hahaha ja, ik had hem gefeliciteerd met al die gouden kalf nominaties die hij voor PlanC kreeg. (: Heb hem al eens eerder ontmoet na optredens met de Lamas, hij is echt een baas. Heel aardig en grappig in het echt ook.

    En ja, had niet anders verwacht dan dat Real voor stond.. houdt Ajax zich nog enigszins staande?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Hahaha ja, ik had hem gefeliciteerd met al die gouden kalf nominaties die hij voor PlanC kreeg. (: Heb hem al eens eerder ontmoet na optredens met de Lamas, hij is echt een baas. Heel aardig en grappig in het echt ook.

    En ja, had niet anders verwacht dan dat Real voor stond.. houdt Ajax zich nog enigszins staande?

    Ik heb echt geen idee, ik kijk de wedstrijd niet, weet alleen de tussenstand

    Ik vond Ruben al een echte baas in de tijd van gabbertje (:
    Mooie tijden haha, hakkuh !!!

    Lyon schreef:
    (...)
    Ik heb echt geen idee, ik kijk de wedstrijd niet, weet alleen de tussenstand

    Ik vond Ruben al een echte baas in de tijd van gabbertje (:
    Mooie tijden haha, hakkuh !!!

    Haha echt he! Hakkuhbar, geweldig gewoon. :'D Maar het leukste blijft hij in de Lama's hoor ;D !


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Haha echt he! Hakkuhbar, geweldig gewoon. :'D Maar het leukste blijft hij in de Lama's hoor ;D !

    Net was het echt drama voor Ajax, maar ik kijk niet meer, haha.
    H'sum is echt mijn stadjeeeeh, hahaha. Eigenlijk Huizen/Bussum, maar oké. Hilversum voelt meer als thuis dan dit boer'ndorp, jeeeuj.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Haha echt he! Hakkuhbar, geweldig gewoon. :'D Maar het leukste blijft hij in de Lama's hoor ;D !

    Absoluut (:
    :'D

    Aria schreef:
    (...)
    Net was het echt drama voor Ajax, maar ik kijk niet meer, haha.
    H'sum is echt mijn stadjeeeeh, hahaha. Eigenlijk Huizen/Bussum, maar oké. Hilversum voelt meer als thuis dan dit boer'ndorp, jeeeuj.

    LOL ik was ook in Huizen vandaag om dvdtjes te kijken met wat klasgenoten! :'D


    ars moriendi

    Lyon schreef:
    (...)
    Absoluut (:
    :'D

    Legend. :'D


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    LOL ik was ook in Huizen vandaag om dvdtjes te kijken met wat klasgenoten! :'D

    Daar ben ik opgegroeeeeeid, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Me oma is vannacht overleden.


    Chaos is a ladder.

    Verbena schreef:
    Me oma is vannacht overleden.


    Gecondoleerd meisje. Wat erg voor jullie. Sterkte


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Verbena schreef:
    Me oma is vannacht overleden.


    Gecondoleerd lieverd. Heel veel sterkte! En we zijn er voor je (K)


    ~

    'Happy me! Nadal komt weer in actie, haha.
    bron


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Gecontroleerd Kimmie. We're here if you need us! <3


    ars moriendi

    Heb het geprobeerd op school maar het lukte echt niet. Zware onvoldoende voor Engels gehaald, heb het uitgelegd van mijn oma en de docent heeft besloten dat die voor mij niet mee zal tellen.


    Chaos is a ladder.

    Verbena schreef:
    Heb het geprobeerd op school maar het lukte echt niet. Zware onvoldoende voor Engels gehaald, heb het uitgelegd van mijn oma en de docent heeft besloten dat die voor mij niet mee zal tellen.


    Dat je überhaupt naar school bent gegaan vind ik al heel sterk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."