• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 21:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 okt 2012 - 19:41 ]


    ~

    Gecondoleerd Kim, heel veel sterkte (K)

    At the mac. Genieten van mn mcchickennnnn


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Verbena schreef:
    Me oma is vannacht overleden.

    Omygod. Wat ontzettend erg voor je Kim! Gecondoleeerd aan jou en je familie, echt heel veel sterkte in deze tijd emn gewoon lkker uithuilen bij vrienden dat hekpt!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Gecondoleerd en heel erg veel sterkte! <33

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 16:41 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik heb al mijn huiswerk voor volgende week al klaar(flower)


    ~

    Stuttgart schreef:
    Ik heb al mijn huiswerk voor volgende week al klaar(flower)

    Zozo (nerd) Goed van je haha

    Lyon schreef:
    (...)
    Zozo (nerd) Goed van je haha


    Dat dacht ik:) Kan ik vanaaf rustig voetbal kijken enzo. En dan van het weekend een beetje met mijn stageverslag bezig zonder dat er druk op mijn schouders ligt:$


    ~

    Ben eventjes eten(K)


    ~

    Kim, gecondoleerd. Echt heel veel sterkte voor jou en je familie (K)


    The truth may be orange!

    Ik heb trouwens het gevoel dat Philippe en ik steeds dichter naar elkaar toe groeien (:


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    Ik heb trouwens het gevoel dat Philippe en ik steeds dichter naar elkaar toe groeien (:


    Oeeehhhh, vertel^^


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Oeeehhhh, vertel^^


    Nah gewoon, we praten steeds vaker met elkaar, zowel op school als daarbuiten. Hij sms't me soms om zomaar te praten en vrienden van me zeiden vandaag dat we er bij Duits (ik zat naast hem) echt uitzagen als een koppeltje (:


    The truth may be orange!

    Ik kom straks terug:)


    ~

    Piazon schreef:
    (...)

    Nah gewoon, we praten steeds vaker met elkaar, zowel op school als daarbuiten. Hij sms't me soms om zomaar te praten en vrienden van me zeiden vandaag dat we er bij Duits (ik zat naast hem) echt uitzagen als een koppeltje (:


    Aaawhhh dat is echt super leuk ja:D Zoiets moet langzaam groeien denk ik(flower) maar echt leuk voor je babe:D


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Aaawhhh dat is echt super leuk ja:D Zoiets moet langzaam groeien denk ik(flower) maar echt leuk voor je babe:D


    Dat herinnert me er aan dat ik jullie nog steeds die beloofde foto van hem moet tonen (:


    The truth may be orange!