• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Jij bent ook niet eerlijk als je hem laat gaan. Geef Les eerst een kans om met hem te praten :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Ugh.. Allride then}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Yay! <3 thankyouuu Ellie. Ik zal Les Nick wel laten opzoeken. Ze is nu nog bij Jake. Maar ik verander die post wel even.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Okay}


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik zie Jake een brief weg steken en realiseer me dat het de brief is waar hij het over had. Zelf heb ik die niet eens gezien toen ik hier stond, maar dat is ook wel begrijpelijk. Ik was aan het janken en ten einde raad. Maar daar was Nick en die hielp me. Alweer. Eerste redde hij mijn leven. En eigenlijk heeft hij dat indirect weer gedaan. En de laatste keer weet ik de reden niet, waarom hij me hielp. Alsof het hem uitmaakt of Jake wel of niet leeft. Misschien dat hij echt verandert is, nee wat denk ik, hij ís echt verandert. Op een goede manier. 'Slapen?' Herhaal ik dan. En ik knik. Jake hier en ik in mijn kamer. Ik kijk even naar de grond en dan uit het raam. Apart slapen. Alexi en Axton zullen zich vast wel afvragen waarom als we dat doen. 'Hier of in mijn kamer?' Vraag ik dan aan hem. En ik kijk hem weer aan. Ik heb er geen behoefte aan om alles uit te moeten leggen tot en met de zelfmoordpogingen een Alexi en Axton. Dus lijkt dit me een betere oplossing. Maar dan twijfel ik toch. Ik kijk Jake aan. 'ik slaap wel op mijn kamer,' zeg ik dan. En ik druk nog een kus op zijn lippen. Van mij mag hij het wel uitleggen aan Alexi. 'tot morgen,' zeg ik dan. En ik loop de kamer uit. Op weg naar mijn eigen kamer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Kan Nick toevallig de gang op komen met zijn spullen ofzo? XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ik twijfelde maar pakte inplaats van mijn tas mijn moterhelm, rijden hielp meestal wel om na te kunnen denken en liep de gang op om aanstalten te maken naar buiten te lopen.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Have to go.. Kom waarschijnlijk in de pauze wel weer online}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik loop naar mijn kamer en zie dan Nick. Hij loopt met een tas. 'Nick,' zeg ik dan. 'Kan je me uitleggen waarom ik me bepaalde dingen ineens herinner.' Gemanipuleerd. 'Meende je wat je zei?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Dat hangt er maar net vanaf wat je bedoelt, want ik kan geen gedachten lezen' Andwoorde ik waarna ik gewoon weer doorliep. Ik had hier echt geen zin in nu.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Ugh, mijn hooft voelt net een kachel, mijn handen zijn koud en ik heb hooftpijn ._. nog twee uren.. Kijken of ik dat kan volhouden maar ik ga sowieso vragen of mijn moeder vanmiddag mijn piano les wil afbellen..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik houd hem tegen door zijn armen beet te houden. 'Je weet best wat ik bedoel,' zeg ik zacht. Ik kijk hem aan. 'En wat ga je doen?' Vraag ik dan. 'Ga je weg?' Ik kijk hem aan. Hoe het kan, weet ik niet. Maar ik wil niet dat Nick weg gaat. Is dat egoïstisch? Geen idee. Het is gewoon zo.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ik reageer niet op het eerste ding wat ze zei en keek haar aan, 'Ja' Andwoord ik vervolgens op de vraag of ik weg ga.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Lol,, bitch fight me Michael in het OLc}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij kijkt me aan. 'Waarom ga je weg?' vraag ik dan. 'En je weet waar ik het over heb, dus dan weet je ook hoe ik erover denk als je weggaat.' Ik trek hem dan mee, mijn kamer in. Daar kan ik voluit praten zonder dat iemand ons ziet. 'We hebben gezoend, en jij hebt ook gezegd dat je me mist. Ik weet niet of je het meent. Maar ik weet wel dat ik het meende. Wat ik zei.' wat een openbaring. Ik zucht een keer. 'En het is gewoon verwarrend.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.