• Ook al is Liam nog maar nét vrijgezel, hij is alweer volop aan het daten met niemand minder dan Leona Lewis. Well well Liam, is dit gewoon afleiding of grijp je je kans gewoon?

    http://www.showbiznewz.nl/artikel_20983_one-directions-liam-payne-en-leona-lewis-daten.html


    SHABOOYA

    Ro schreef:
    (...)

    Eleanor is geen model. Een starbucks model misschien, maar geen model. Ik heb nog nooit in mijn leven foto's van haar gezien en dat zou als model wel moeten. Ze gaat naar de universiteit en drinkt starbucks. Maar dat is off topic dus nvm.


    Ze is een floor model geloof ik. Dat betekent dus dat ze mensen begroet wanneer ze in de winkel komen en dat ze dus representatief is voor dat filiaal. Maar ze is geen model als in de zin van dat ze over catwalken loopt ofzo.

    OT: Ik weet niet wat ik wel of niet moet geloven. Het kan net zo goed wel, als niet waar zijn. Celebs doen de raarste dingen, we'll see. :')


    Tell me about it, stud.

    ANNEBOLEYN schreef:
    (...)

    Ze is een floor model geloof ik. Dat betekent dus dat ze mensen begroet wanneer ze in de winkel komen en dat ze dus representatief is voor dat filiaal. Maar ze is geen model als in de zin van dat ze over catwalken loopt ofzo.

    OT: Ik weet niet wat ik wel of niet moet geloven. Het kan net zo goed wel, als niet waar zijn. Celebs doen de raarste dingen, we'll see. :')


    Gewoon een bijbaantje dus, :'). Maar inderdaad, zolang Liam het niet bevestigd in een interview of dat ze het twitteren of idek, weet je het niet.

    Ik hoorde dat tijdens Alan Carr, Alan een aantal vragen niet mocht stellen. Waaronder aan Liam hoe het met Danielle was. Zoals sommige misschien wel zagen waren ze zo ongemakkelijk en zelfs Alan wist niet hoe hij het ijs kon breken. Ook al was het een leuk interview, naar mijn idee was het nogal gespeeld.
    En dat komt echt niet alleen door Danielle en Liam als het écht uit zou zijn, er zit zoveel meer in de boyband dan men denkt. Zoveel geheimen en problemen.


    Levensgenieter.

    Liam heeft het net bevestigd op de radio, als het goed is!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Misschien dat dit wat helpt:
    Confirmation


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Ro schreef:
    (...)

    Gewoon een bijbaantje dus, :'). Maar inderdaad, zolang Liam het niet bevestigd in een interview of dat ze het twitteren of idek, weet je het niet.

    Ik hoorde dat tijdens Alan Carr, Alan een aantal vragen niet mocht stellen. Waaronder aan Liam hoe het met Danielle was. Zoals sommige misschien wel zagen waren ze zo ongemakkelijk en zelfs Alan wist niet hoe hij het ijs kon breken. Ook al was het een leuk interview, naar mijn idee was het nogal gespeeld.
    En dat komt echt niet alleen door Danielle en Liam als het écht uit zou zijn, er zit zoveel meer in de boyband dan men denkt. Zoveel geheimen en problemen.


    Ik denk dat je daar gelijk in hebt, er is heel wat meer aan de hand.


    SHABOOYA

    Rissl schreef:
    (...)

    Ik denk dat je daar gelijk in hebt, er is heel wat meer aan de hand.


    Eindelijk. Sorry maar sommige dingen die er gebeuren, op een bepaald moment is toeval niet meer toevallig. Dan is er meer aan de hand. Larry, Payzer, mgmt, het is één zooitje en iedereen schuift het op de fans af maar het ligt zoveel dieper. One Direction zit vol met geheimen en niemand lijkt het door te hebben.


    Levensgenieter.

    Ik snap eerlijk gezegt niet waar iedereen zich mee bemoeid...(dit is niet gericht op je topic maar op alllle reactie's en ook over hun 'geheimen') ofzo. Iedereen heeft geheimen en waarom zouden wij in gods naam alles moeten weten over hun. Het gaat toch eigenlijk de hele wereld niks aan wat er onderling tussen hun of in hun prive leven gebeurt. Ik snap echt niet waarom mensen niet gewoon naar hun muziek kunnen luisteren, hun filmpjes kunnen bekijken en ze volgen op twitter en het daar gewoon bij laten.
    Waar gaat het heen met de wereld...


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.