• Ook al is Liam nog maar nét vrijgezel, hij is alweer volop aan het daten met niemand minder dan Leona Lewis. Well well Liam, is dit gewoon afleiding of grijp je je kans gewoon?

    http://www.showbiznewz.nl/artikel_20983_one-directions-liam-payne-en-leona-lewis-daten.html


    SHABOOYA

    Oczy schreef:
    (...)

    Wat trekt hij een raar gezicht op die foto.

    @Sverige

    Ik snap niet wat je zegt over Niall en Demi.

    Inderdaad. :'D En dat gezicht van Leona Danielle is ook helemaal vol geplamuurd, jeetje..

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 19:33 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hij probeert 'r waarschijnlijk jaloers te maken.


    Life is hard and then we die

    Aragog schreef:
    (...)
    Inderdaad. :'D En dat gezicht van Leona is ook helemaal vol geplamuurd, jeetje..


    Is dat Leona? *gaat zo nog een keer kijken*

    Ik dacht dat, dat Danielle was:$


    Physics is awesome

    Aragog schreef:
    (...)
    Inderdaad. :'D En dat gezicht van Leona is ook helemaal vol geplamuurd, jeetje..

    ...Lol, als je die foto bedoelt die je net zelf postte, dat is Danielle. (':

    OT: I can't say I believe those rumours. Anders hebben hun media-agenten wel heel goed hun best gedaan om Liam precies als het tegenovergestelde van een enorme player de wereld in te helpen. Het past totaal niet bij het beeld dat ik van hem krijg, namelijk, als ik hem hoor praten... maar, inderdaad, wie zijn wij om daarover te oordelen. :3


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Oh!
    Nou, die van haar, dus. Blegh.
    Maar ja, ik heb sowieso niks met One Direction. :'D ging er maar gelijk van uit dat het Leona was, hihi!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik geloof het niet. En als het wel waar is, gaat hij Harry's kant op...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oh, vandaar dat Liam bijna zat te janken op de bank bij Alan Carr toen hij wel aan Louis en Zayn naar hun vriendinnen vroeg, ahum…
    Alsof het al niet erg is dat iedereen over die break up weet; dan ook nog geloven wat de Britse pers zoals gewoonlijk verzind?


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    Oh, vandaar dat Liam bijna zat te janken op de bank bij Alan Carr toen hij wel aan Louis en Zayn naar hun vriendinnen vroeg, ahum…
    Alsof het al niet erg is dat iedereen over die break up weet; dan ook nog geloven wat de Britse pers zoals gewoonlijk verzind?


    Dit ^^


    Tears are words the heart can't say.

    Ik geloof hier echt niks van ;d


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Oczy schreef:
    (...)

    Wat trekt hij een raar gezicht op die foto.

    @Sverige

    Ik snap niet wat je zegt over Niall en Demi.


    Simpel: Een foto hand in hand zegt genoeg of er iets tussen iemand is. Er zijn foto's van Demi en Niall hand in hand. Lijkt mij logisch, toch? [;


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Incredulity schreef:
    Ik vind het zielig van hem. Het is net gedaan met Danielle, hij heeft nog gezegd dat zij de ware voor hem was, en nu zit hij al op een ander.


    Dat is ook zo gegaan met Louis en Hannah. Hij had het expres met haar uitgemaakt vanwege de alle roem enzo, en dan ineens kort daarna date hij Eleanor. Heb niks tegen haar hoor, maar als ik in Hannah haar schoenen zou staan zou ik me ontzettend kut voelen. Net als Danielle op dit moment. Hoe lief ze er ook uit mogen zien, zo lang je ze niet persoonlijk kent is niemand echt wat hij/zij lijkt.


    "We accept the love we think we deserve."

    /care.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Sverige schreef:
    (...)

    Simpel: Een foto hand in hand zegt genoeg of er iets tussen iemand is. Er zijn foto's van Demi en Niall hand in hand. Lijkt mij logisch, toch? [;


    9/10 van de foto's van Demi & Niall zijn fake.
    Maar toch, ik snap wat je bedoelt. :')


    Tell me about it, stud.

    dit is echt stom je leest iets en meteen word het gelooft wacht gewoon tot liam iets zegt


    loyalty takes yaers to build, only seconds to destroy

    Trouwens, wat boeit het jullie eigenlijk wat er gebeurt in zijn liefdesleven? x')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''