• Hai guys,

    Ik vroeg me af of er ook mensen zijn die ervaring hebben met de morning after pil, de pil en en ongesteld worden? Ik weet namelijk niet zo goed wat ik nu met mijn situatie aan moet. Ik vind het lastig uit te leggen, maar hier komt 'ie: ik slik de pil altijd negen weken. Was hem 1x vergeten, wist ik niet, kwam ik de dag na geslachtsgemeenschap achter. Heb toen de pil gewoon weer genomen, maar dezelfde dag ook een map to be sure. Ben gewoon verder gegaan met het slikken van de pil, las achteraf dat dit niet moet?? Vier dagen na de map werd ik ongesteld. Ben toen maar wel gestopt met de pil, met de gedachte 'dan maar 2 week eerder de stopweek'. Alleen ben ik nu op dag vier nog steeds erg ongesteld. Dit is dus de situatie en ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik ermee moet. Is dit normaal? Kan ik de pil straks gewoon weer gaan slikken op hetzelfde moment als altijd? Iemand enig idee/ervaring? Let me know, want maak me eigenlijk wel een beetje zorgen..


    "I hope one day you're as happy as you're pretending to be"

    Op dag vier nog ongesteld zijn is normaal! Meiden/vrouwen kunnen zelf een week ongesteld zijn, in extreme gevallen zelf tien dagen. Ik zou wel een week nadat je gestopt bent met de pil weer gaan slikken en niet op het moment dat je het altijd deed.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2015 - 16:38 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik begrijp niet goed hoe je 9 weken achter elkaar kunt slikken. 1 strip is toch voor 4 weken? Dus 2 strips zijn 2 weken?


    Pretty is just a pretty word.

    Serenata schreef:
    Op dag vier nog ongesteld zijn is normaal! Meiden/vrouwen kunnen zelf een week ongesteld zijn, in extreme gevallen zelf tien dagen. Ik zou wel een week nadat je gestopt ben met de pil weer gaan slikken en niet op het moment dat je altijd deed.


    Nee dat snap ik, het is meer dat het alleen maar heftiger wordt, en ook ivm met die map. Of het geen kwaad kan de pil weer te gaan slikken, ook als ik dan nog steeds bloed, en of het erg is geweest dat ik de pil na de map nog heb genomen.


    "I hope one day you're as happy as you're pretending to be"

    Disgust schreef:
    Ik begrijp niet goed hoe je 9 weken achter elkaar kunt slikken. 1 strip is toch voor 4 weken? Dus 2 strips zijn 2 weken?

    1 trip bevat genoeg voor 3 weken slikken+ 1 week stopweek, dus dan slikt ze 3 strippen achter elkaar.


    Seasons will change, but I shall remain

    Anarian schreef:
    (...)

    Nee dat snap ik, het is meer dat het alleen maar heftiger wordt, en ook ivm met die map. Of het geen kwaad kan de pil weer te gaan slikken, ook als ik dan nog steeds bloed, en of het erg is geweest dat ik de pil na de map nog heb genomen.


    Je kan gewoon de pil slikken als je nog bloed. ;3


    Your make-up is terrible

    Oh, op die fiets.. bedankt voor de uitleg. c:


    Pretty is just a pretty word.

    Chachki schreef:
    (...)

    Je kan gewoon de pil slikken als je nog bloed. ;3


    Okee.
    Dit is ook geen probleem na die map? Dan pak ik dus eigenlijk m'n cyclus weer op zeg maar, want die is nu een beetje van het padje af.


    "I hope one day you're as happy as you're pretending to be"

    Anarian schreef:
    (...)

    Okee.
    Dit is ook geen probleem na die map? Dan pak ik dus eigenlijk m'n cyclus weer op zeg maar, want die is nu een beetje van het padje af.


    Yap, inderdaad. Dat moet sowieso, ook al heb je de map geslikt.


    Your make-up is terrible

    Chachki schreef:
    (...)

    Yap, inderdaad. Dat moet sowieso, ook al heb je de map geslikt.


    Top. Ik las namelijk overal dat je na het innemen van de map moest stoppen met de pil en weer moest beginnen op dag 1 van de menstruatie. En aangezien ik de pil door heb genomen, en op dag 1 van de menstruatie ben gestopt met de pil, raakte ik een beetje in de war.


    "I hope one day you're as happy as you're pretending to be"

    Ik heb de map geen ervaring maar ik weet wel dat je na je stop week gewoon weer moet slikken ook al ben je nog ongesteld.


    "Ignite, my love. Ignite."