• Ook al is Liam nog maar nét vrijgezel, hij is alweer volop aan het daten met niemand minder dan Leona Lewis. Well well Liam, is dit gewoon afleiding of grijp je je kans gewoon?

    http://www.showbiznewz.nl/artikel_20983_one-directions-liam-payne-en-leona-lewis-daten.html


    SHABOOYA

    Dit slaat nergens op. Waarom zou hij gelijk met iemand anders gaan daten als hij zelf last heeft van de breuk?


    26 - 02 - '16

    Ahri schreef:
    Dit slaat nergens op. Waarom zou hij gelijk met iemand anders gaan daten als hij zelf last heeft van de breuk?


    Het perfecte medicijn!


    SHABOOYA

    Rissl schreef:
    (...)

    Het perfecte medicijn!


    Uit ervaring weet ik dat zoiets geen goed medicijn is.


    26 - 02 - '16

    Ik geloof het niet. :Y)


    life is awesome

    Ahri schreef:
    (...)

    Uit ervaring weet ik dat zoiets geen goed medicijn is.

    Dan nog kan hij 't op dit moment zien als een goed medicijn.

    Achja, misschien komen we wel nooit te weten of het echt is of niet :Y)

    Ahri schreef:
    (...)

    Uit ervaring weet ik dat zoiets geen goed medicijn is.


    Bij mij werkte het uitstekend! Het is natuurlijk altijd persoonlijk, maar veel mensen storten zich in iets nieuws wanneer ze liefdesverdriet hebben. Is een psychologisch iets.


    SHABOOYA

    Incredulity schreef:
    (...)
    Er is een kans dat het waar is (roddels moeten toch érgens van komen), maar er is natuurlijk ook een kans dat het niet waar is.


    Maar als het maar op een site staat, vind ik het niet geloofwaardig en als het op meerdere sites staan vind ik het nog ongeloofwaardig.

    Ik geloof het pas echt als Liam zegt, ik ben aan het daten met Leona Lewis. Ik bedoel, de media verzint gewoon soms dingen omdat die dan goed verkopen of het goed doen bij mensen.


    Physics is awesome

    Ik heb nog wat bronnen gevonden, die wél heel betrouwbaar zijn. [:

    Dailymail UK
    One Direction.net
    Metro UK


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oczy schreef:
    (...)

    Maar als het maar op een site staat, vind ik het niet geloofwaardig en als het op meerdere sites staan vind ik het nog ongeloofwaardig.

    Ik geloof het pas echt als Liam zegt, ik ben aan het daten met Leona Lewis. Ik bedoel, de media verzint gewoon soms dingen omdat die dan goed verkopen of het goed doen bij mensen.


    Dailymail UK
    One Direction.net
    Metro UK

    Misschien dat deze gerenommeerde bronnen wel waarschijnlijker lijken? Dit zijn vrij betrouwbare bronnen, lees deze anders als je wilt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Het komt idd wel érgens vandaan. Maargoed, de tijd zal het leren.


    SHABOOYA

    Ik ben benieuwd wat Liam hier zelf over te zeggen heeft.


    26 - 02 - '16

    Weet je, Leona is een hele mooie vrouw, maar ik vind dat zij en Liam toch niet echt goed bij elkaar passen.

    Oczy schreef:
    (...)

    Maar als het maar op een site staat, vind ik het niet geloofwaardig en als het op meerdere sites staan vind ik het nog ongeloofwaardig.

    Ik geloof het pas echt als Liam zegt, ik ben aan het daten met Leona Lewis. Ik bedoel, de media verzint gewoon soms dingen omdat die dan goed verkopen of het goed doen bij mensen.


    Media zoeken wel aanleiding, hoor. Er is altijd ergens een link. Zelden gaan ze zo diep als de Telegraaf. Ze verzinnen een hoop bij elkaar, roddelbladen, maar regelmatig is er een kern van waarheid. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Incredulity schreef:
    Weet je, Leona is een hele mooie vrouw, maar ik vind dat zij en Liam toch niet echt goed bij elkaar passen.


    Denk aan wat je zelf zei: Je kent ze niet persoonlijk, dan kun je dat ook niet weten. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Incredulity schreef:
    Weet je, Leona is een hele mooie vrouw, maar ik vind dat zij en Liam toch niet echt goed bij elkaar passen.


    Hmm ik weet niet. Er is wel een leeftijdsverschil, net zoals Harry en Caroline dat hadden. Maar die pasten ook goed bij elkaar. I don't know


    SHABOOYA