• Ook al is Liam nog maar nét vrijgezel, hij is alweer volop aan het daten met niemand minder dan Leona Lewis. Well well Liam, is dit gewoon afleiding of grijp je je kans gewoon?

    http://www.showbiznewz.nl/artikel_20983_one-directions-liam-payne-en-leona-lewis-daten.html


    SHABOOYA

    Geloof me, bullshit. Liam is zo niet .. als je 'echte fan' was geweest (zoals mensen zich tegenwoordig willen uitdrukken) had je geweten dat het niks voor Liam is.


    To infinity and beyond •

    DarrenCriss schreef:
    Ik geloof hier eigenlijk helemaal niets van. Als dit artikel over Harry zou gaan, zou ik het wel geloven, maar dit klinkt echt niet als Liam...

    En als het wel waar is, dan zie je maar dat je nooit kan afgaan op hoe iemand eruit ziet of hoe iemand zich voordoet. (:

    Sverige schreef:
    (...)

    Ik kan het mij wel voorstellen: ze zitten in een achtbaan van roem, emoties, aandacht, geld en al die heisa. Ze hebben hysterische fans en druk van pers. Het is alleen zo jammer dat met de techniek van nu én de toekomst dit alleen maar vaker gebeurd. Zonder twitter, Facebook, LinkeDin en shit had Britney Spears ook al een kale kop. What's next? It's just a matter of time, baby.


    Ja heb je gelijk in. Ze veranderen sowieso heel erg vind ik. What money and fame can do to you... Weinig goeds naar mijn mening!


    SHABOOYA

    Kreayshawn schreef:
    Geloof me, bullshit. Liam is zo niet .. als je 'echte fan' was geweest (zoals mensen zich tegenwoordig willen uitdrukken) had je geweten dat het niks voor Liam is.


    Ik ben geen fan ; )
    En geloof me, je kunt je heel erg in mensen vergissen.


    SHABOOYA

    Rissl schreef:
    (...)

    Ja heb je gelijk in. Ze veranderen sowieso heel erg vind ik. What money and fame can do to you... Weinig goeds naar mijn mening!


    Veranderen heeft daar niet alleen mee te maken. Beetje rationeel blijven in al de heisa, haha - moet ik zelf ook: ze schieten nu ongeveer uit de laatste restjes puberteit en gaan veranderingen door vanwege hun leeftijd.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 17:24 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    NEVERMIND.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 17:26 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ok even serieus: kent iemand van hier Liam vanbinnen en vanbuiten? Denk ik dus niet. Dus kom niet af met "zo is Liam niet" want dat weet je niet. Hij kan er heel lief uitzien en al wat je wil, maar je weet niet hoe hij echt is. Het kan evengoed zijn dat hij de grootste player ever is en dat hij echt van de ene vrouw op de andere hopt. Maar serieus, niemand kent hem hier dus niemand weet of het al dan niet iets is wat Liam doet.

    Sverige schreef:
    (...)

    Veranderen heeft daar niet alleen mee te maken. Beetje rationeel blijven in al de heisa, haha - moet ik zelf ook: ze schieten nu ongeveer uit de laatste restjes puberteit en gaan veranderingen door vanwege hun leeftijd.


    Klopt, dat ook. Maar geld en roem veranderen je sowieso. Daarnaast zitten ze aan allerlei regeltjes vast, achter de schermen gebeurt meer dan je denkt. Maargoed, zo gaat dat met alle tieners die ineens heel beroemd worden etc. etc. (Britney bijvoorbeeld!)


    SHABOOYA

    Rissl schreef:
    (...)

    Ik ben geen fan ; )
    En geloof me, je kunt je heel erg in mensen vergissen.


    Daar heb je gelijk in, maar hier geloof ik echt helemaal niks van. (:


    To infinity and beyond •

    -

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 17:29 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Incredulity schreef:
    Ok even serieus: kent iemand van hier Liam vanbinnen en vanbuiten? Denk ik dus niet. Dus kom niet af met "zo is Liam niet" want dat weet je niet. Hij kan er heel lief uitzien en al wat je wil, maar je weet niet hoe hij echt is. Het kan evengoed zijn dat hij de grootste player ever is en dat hij echt van de ene vrouw op de andere hopt. Maar serieus, niemand kent hem hier dus niemand weet of het al dan niet iets is wat Liam doet.


    Dit dus. Thanks


    SHABOOYA

    Incredulity schreef:
    Ok even serieus: kent iemand van hier Liam vanbinnen en vanbuiten? Denk ik dus niet. Dus kom niet af met "zo is Liam niet" want dat weet je niet. Hij kan er heel lief uitzien en al wat je wil, maar je weet niet hoe hij echt is. Het kan evengoed zijn dat hij de grootste player ever is en dat hij echt van de ene vrouw op de andere hopt. Maar serieus, niemand kent hem hier dus niemand weet of het al dan niet iets is wat Liam doet.

    This.

    Maar toch geloof ik deze heisa niet. Niet omdat ik denk: "God, Liam is zo braaf en hij zou dit nooit doen", maar gewoon omdat de bron me onbetrouwbaar overkomt.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Waarom gaan er een aantal mensen ervan uit dat het waar is? Omdat het op een site staat?!

    Als er morgen op die site staat dat Liam homo is en dat hij het daarom heeft uit gemaakt met Danielle, geloven jullie het dan ook?


    Physics is awesome

    Gilmore schreef:
    (...)
    This.

    Maar toch geloof ik deze heisa niet. Niet omdat ik denk: "God, Liam is zo braaf en hij zou dit nooit doen", maar gewoon omdat de bron me onbetrouwbaar overkomt.


    Ja ik weet het ook niet. Zag het net ineens staan en moest het even met jullie delen, haha. Het boeit me ook vrij weinig, die jongen moet lekker doen waar hij zin in heeft. Net zoals Harry doet, die heeft ook iedere week een andere chick in z'n beddie! : p


    SHABOOYA

    Oczy schreef:
    Waarom gaan er een aantal mensen ervan uit dat het waar is? Omdat het op een site staat?!

    Als er morgen op die site staat dat Liam homo is en dat hij het daarom heeft uit gemaakt met Danielle, geloven jullie het dan ook?

    Er is een kans dat het waar is (roddels moeten toch érgens van komen), maar er is natuurlijk ook een kans dat het niet waar is.