• Ook al is Liam nog maar nét vrijgezel, hij is alweer volop aan het daten met niemand minder dan Leona Lewis. Well well Liam, is dit gewoon afleiding of grijp je je kans gewoon?

    http://www.showbiznewz.nl/artikel_20983_one-directions-liam-payne-en-leona-lewis-daten.html


    SHABOOYA

    Aragog schreef:
    Trouwens, wat boeit het jullie eigenlijk wat er gebeurt in zijn liefdesleven? x')


    Ik ben fan van one direction en dus ook van Liam. Het boeit me dus ook wat er gebeurt in zijn liefdesleven.
    Ik vind het wel belangrijk dat hij gelukkig is want dan ben ik ook blij.


    He like girls how eat carrots!


    We need to start feeling our heart <3

    ANNEBOLEYN schreef:
    (...)

    9/10 van de foto's van Demi & Niall zijn fake.
    Maar toch, ik snap wat je bedoelt. :')


    Niet de foto die ik heb gezien, die zijn zo echt als wat. Vooral omdat het een serie foto's is waar je ze ziet vasthouden en loslaten voor de paparazzi. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Truestars42 schreef:
    (...)

    Ik ben fan van one direction en dus ook van Liam. Het boeit me dus ook wat er gebeurt in zijn liefdesleven.
    Ik vind het wel belangrijk dat hij gelukkig is want dan ben ik ook blij.


    Is jouw gemoedstoestand gerelateerd aan Liam's gemoedstoestand?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    als hij en of zij daar nou vrolijk van wordt motten ze dat zelf weten


    Life is hard, just break it with your head <3

    Truestars42 schreef:
    (...)

    Ik ben fan van one direction en dus ook van Liam. Het boeit me dus ook wat er gebeurt in zijn liefdesleven.
    Ik vind het wel belangrijk dat hij gelukkig is want dan ben ik ook blij.

    Serieus, ik vind het zo triest dat hun hele (liefdes)leven 'open en bloot' op internet ligt. Really. :'D
    Jij zou het toch ook niet leuk vinden als mensen zich met jouw liefdesleven gingen bemoeien?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Silverlance schreef:
    Ik ken Leona enkel van dit liedje, maar is zij niet wat te oud voor hem?

    dat dacht ik dus ook al!


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Aragog schreef:
    (...)
    Serieus, ik vind het zo triest dat hun hele (liefdes)leven 'open en bloot' op internet ligt. Really. :'D
    Jij zou het toch ook niet leuk vinden als mensen zich met jouw liefdesleven gingen bemoeien?


    Nee, maar ik bemoei me er niet mee. Ik geef geen kritiek maar geef mijn mening. Ik accepteer wat hij doet.
    Ik ga echt geen haat berichtjes naar Liam sturen, als je dat soms denkt.
    Hij is nou eenmaal beroemd en dan komt je leven in de media.


    He like girls how eat carrots!

    Truestars42 schreef:
    (...)

    Nee, maar ik bemoei me er niet mee. Ik geef geen kritiek maar geef mijn mening. Ik accepteer wat hij doet.
    Ik ga echt geen haat berichtjes naar Liam sturen, als je dat soms denkt.
    Hij is nou eenmaal beroemd en dan komt je leven in de media.

    Ik heb het dan niet specifiek over jou, hoor, maar over bijna elke persoon die fan is van One Direction/iemand anders. Vind het gewoon nogal.. stalkerig? x'D Als ik beroemd was en de paparazzi verspreidt informatie over mijn privéleven de wereld door.. Oh well, you don't want to know what I'm going to do then. (cat)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sorry maar ik geloof het eerlijk gezegd niet zo..


    Amor Omnia Vincit || I Can't Change

    The Sun had ook een heel artikel geschreven over dat Liam zogenaamd had bevestigd dat het uit was en dat hij wat Leona had gedronken, maarja. Oh en daarbij, Eleanor heeft bevestigd via een dm - ik volgde een meisje op twitter die mega fan van Eleanor is.

    Dat meisje zei "Though Danielle and Liam broke up, you still going to be friends with her right?"
    En Eleanor antwoordde; "Ofcourse xx."
    Geen bevestiging maar ook geen ontkenning dus.


    Levensgenieter.

    Ro schreef:
    The Sun had ook een heel artikel geschreven over dat Liam zogenaamd had bevestigd dat het uit was en dat hij wat Leona had gedronken, maarja. Oh en daarbij, Eleanor heeft bevestigd via een dm - ik volgde een meisje op twitter die mega fan van Eleanor is.

    Dat meisje zei "Though Danielle and Liam broke up, you still going to be friends with her right?"
    En Eleanor antwoordde; "Ofcourse xx."
    Geen bevestiging maar ook geen ontkenning dus.


    Wacht even, spoel terug: Dat meisje van fan van Eleanor? Vanwege Louis en 1D, of om haar optredens bij X-Factor [of ik heb de foute persoon in mijn hoofd]. x]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    (...)

    Wacht even, spoel terug: Dat meisje van fan van Eleanor? Vanwege Louis en 1D, of om haar optredens bij X-Factor [of ik heb de foute persoon in mijn hoofd]. x]

    Eleanor is model, Danielle was/is danseres bij XFactor.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ehm.. Liam en Daniëlle waren toch uit elkaar omdat ze te weinig elkaar zien met al die tours en zo? En omdat D teveel haat kreeg of zoiets. Dan lijkt het me niet dat hij met een celeb zou daten die het ook druk heeft lijkt me zo :8 En dat zou ook heel hypocriet zijn inderdaad, en zo ken ik Liam niet dus...


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    PercyWood schreef:
    (...)
    Eleanor is model, Danielle was/is danseres bij XFactor.


    Eleanor is geen model. Een starbucks model misschien, maar geen model. Ik heb nog nooit in mijn leven foto's van haar gezien en dat zou als model wel moeten. Ze gaat naar de universiteit en drinkt starbucks. Maar dat is off topic dus nvm.


    Levensgenieter.