• Ook al is Liam nog maar nét vrijgezel, hij is alweer volop aan het daten met niemand minder dan Leona Lewis. Well well Liam, is dit gewoon afleiding of grijp je je kans gewoon?

    http://www.showbiznewz.nl/artikel_20983_one-directions-liam-payne-en-leona-lewis-daten.html


    SHABOOYA

    Waarschijnlijk gewoon iets vriendschappelijks (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Sverige schreef:
    (...)

    Denk aan wat je zelf zei: Je kent ze niet persoonlijk, dan kun je dat ook niet weten. [:

    Ik bedoel qua uiterlijk, hahah.

    Incredulity schreef:
    Ok even serieus: kent iemand van hier Liam vanbinnen en vanbuiten? Denk ik dus niet. Dus kom niet af met "zo is Liam niet" want dat weet je niet. Hij kan er heel lief uitzien en al wat je wil, maar je weet niet hoe hij echt is. Het kan evengoed zijn dat hij de grootste player ever is en dat hij echt van de ene vrouw op de andere hopt. Maar serieus, niemand kent hem hier dus niemand weet of het al dan niet iets is wat Liam doet.


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Ach, ik geloof niets meer tot hij het bevestigt. En als het wel waar is, zou ik het echt een laffe streek van Liam vinden.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Waarom zou hij met iemand anders daten terwijl hij niet wilt bevestigen dat het uit is tussen hem en Danielle?
    Of heeft hij dat al wel gedaan?
    Ik vertrouw het niet...


    He like girls how eat carrots!

    Ik geloof er echt niets van. Het is zelf nog niet eens compleet vaststaand dat Liam en Danielle uit elkaar zijn, want wat iedereen ook zegt Niall heeft toegegeven dat hij niet kan bevestigen of het echt zo is. Overal wordt gezegd dat hij het nog niet kan aanvaarde. Het is volgens mij totaal niet iets voor Liam om dan meteen aan te pappen met Leona. Danielle was zijn eerste echte liefde, denk niet dat hij dan meteen een mogelijke goedmaking gaat verspelen door dit. Hij, als het al waar is, hoopt nog steeds op een goedmaking tussen hen en Danielle. Ik zou dit niet zomaar aannemen vooraleer er bevestiging komt van Danielle of Liam dat ze uit elkaar zijn.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 18:18 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Sverige schreef:
    (...)

    Dailymail UK
    One Direction.net
    Metro UK

    Misschien dat deze gerenommeerde bronnen wel waarschijnlijker lijken? Dit zijn vrij betrouwbare bronnen, lees deze anders als je wilt.


    Zoals ik al eerder zei, ik geloof het pas als Liam het zelf zegt of als hij het bevestigd.


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    Zoals ik al eerder zei, ik geloof het pas als Liam het zelf zegt of als hij het bevestigd.


    Mee eens


    He like girls how eat carrots!

    Coexist schreef:
    Ach, ik geloof niets meer tot hij het bevestigt. En als het wel waar is, zou ik het echt een laffe streek van Liam vinden..

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 19:00 ]


    -

    Oczy schreef:
    (...)

    Zoals ik al eerder zei, ik geloof het pas als Liam het zelf zegt of als hij het bevestigd.


    Dat is sowieso belangrijk, hoewel een foto hand in hand ook genoeg zegt. Ik heb er nog niet naar gezocht - DEMI EN NIALL WEL, YEAH. Die kunnen ook wijs zijn, haha. (;

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 20:14 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik geloof er niks van hoor. Zo is Liam niet.


    we danced all night to the best song ever.

    Ik denk dat het allemaal iets is voor meer publiciteit. Het draait allemaal om geld, toch?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:



    Wat trekt hij een raar gezicht op die foto.

    @Sverige

    Ik snap niet wat je zegt over Niall en Demi.


    Physics is awesome

    Incredulity schreef:
    Ik vind het zielig van hem. Het is net gedaan met Danielle, hij heeft nog gezegd dat zij de ware voor hem was, en nu zit hij al op een ander.


    stay safe because I like being alive at the same time as you