• Ook al is Liam nog maar nét vrijgezel, hij is alweer volop aan het daten met niemand minder dan Leona Lewis. Well well Liam, is dit gewoon afleiding of grijp je je kans gewoon?

    http://www.showbiznewz.nl/artikel_20983_one-directions-liam-payne-en-leona-lewis-daten.html


    SHABOOYA

    Was zij niet zijn celebrity crush?
    En klopt het dat hij een tattoo heeft? Een D op zijn hand.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik ken Leona enkel van dit liedje, maar is zij niet wat te oud voor hem?

    Waarom geloof ik dat toch niet?
    Danielle en Liam scheelden niet zo heel veel, maar Leona Lewis is 27. Ook lijkt het me stug dat hij zo snel na een relatie van twee jaar met iemand aan het daten is.
    [niet slecht tegen jou bedoelt]
    Maar ach, zolang hij maar gelukkig is als het wel waar is.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik vind het zielig van hem. Het is net gedaan met Danielle, hij heeft nog gezegd dat zij de ware voor hem was, en nu zit hij al op een ander.

    Rembrandt schreef:
    Was zij niet zijn celebrity crush?
    En klopt het dat hij een tattoo heeft? Een D op zijn hand.


    Dat weet ik niet!
    En die tattoo is denk ik fake hoor, maar lullig als het wel echt is. D van Danielle, oops!


    SHABOOYA

    Celebrity crush of niet, ik vind het zwak en hypocriet als je eerst te emotioneel bent om te bevestigen dat de relatie op de klippen liep, maar wél een paar dagen later met iemand anders date. Kan mij geen REET schelen wie het is, of ze elkaar al kenden of dat je een vroegere crush van was. Het gaat om loyaliteit. De eikel. MIJN MENING.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 17:18 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Incredulity schreef:
    Ik vind het zielig van hem. Het is net gedaan met Danielle, hij heeft nog gezegd dat zij de ware voor hem was, en nu zit hij al op een ander.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 17:21 ]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Rissl schreef:Dat weet ik niet!
    En die tattoo is denk ik fake hoor, maar lullig als het wel echt is. D van Danielle, oops!


    Z'n verdiende loon, moet ie maar niet zo aanhalig zijn met de eerste en de beste. Dat noemen we nu karma. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    Celebrity crush of niet, ik vind het zwak en hypocriet als je eerst te emotioneel bent om te bevestigen dat de relatie op de klippen liep, maar wél een paar dagen later met iemand anders date. Kan mij geen REET schelen wie het is, of ze elkaar al kenden of dat je een vroegere crush van was. Het gaat om loyaliteit. De eikel. MIJN MENING.


    Mee eens. We weten natuurlijk niet of het waar is, maar zo ja, dan is dit vast voor de afleiding.

    OF Liam is echt zo'n lul die gewoon hoppa naar de volgende gaat, maar dat kan ik me haast niet voorstellen. Alhoewel, niks verbaast me tegenwoordig nog...


    SHABOOYA

    Oké, ik ben echt gek op Liam en zo, maar dit vind ik gewoon héél zielig van hem.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Zo zie je maar dat alle jongens hetzelfde zijn :Y)

    Rissl schreef:
    (...)

    Mee eens. We weten natuurlijk niet of het waar is, maar zo ja, dan is dit vast voor de afleiding.

    OF Liam is echt zo'n lul die gewoon hoppa naar de volgende gaat, maar dat kan ik me haast niet voorstellen. Alhoewel, niks verbaast me tegenwoordig nog...


    Ik kan het mij wel voorstellen: ze zitten in een achtbaan van roem, emoties, aandacht, geld en al die heisa. Ze hebben hysterische fans en druk van pers. Het is alleen zo jammer dat met de techniek van nu én de toekomst dit alleen maar vaker gebeurd. Zonder twitter, Facebook, LinkeDin en shit had Britney Spears ook al een kale kop. What's next? It's just a matter of time, baby.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 17:21 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik geloof hier eigenlijk helemaal niets van. Als dit artikel over Harry zou gaan, zou ik het wel geloven, maar dit klinkt echt niet als Liam...


    There is nothing more badass than being yourself

    Ik geloof het niet.


    Take risks and conquer your fears.

    inb4 jullie fanrage:


    quidquid excusatio prandium pro