• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 13:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle 'Mich' Fox
    Ik grinnik, 'Dat is dikke pech voor schattige Drewie,' zeg ik dan grijnzend. 'Laat me raden, je weet niets te verzinnen? Laat ik dat toevallig helemaal niet erg vinden.' en dan duik ik onderwater en zwem weg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Eerlijk Leslie? Damon is mijn kleine broertje' Andwoorde ik vervolgens om vervolgens aanstalten te maken om naar buiten te lopen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik zie iets in zijn ogen wat ik niet kan plaatsen. Een mengeling van twee dingen. Ik zucht en doe de sneakers uit. Ik glimlach en kijk naar de waterval. O leuk. Ik begin te rennen naar de rotsen en klim naar omhoog.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'W-wat?' vraag ik verward. En ik houd hem tegen door hem bij zijn arm te pakken. 'I-is hij jouw broertje?' ik kijk hem aan. 'Maar, maar, wist jij dan ook dat ik goed bevriend met hem ben?' zou Nick al die tijd hebben geweten wat ik deed enzo. Of in iedergeval, hoe het met me ging. Of zouden ze dat niet doorvertellen? Over nachten dat ik gehuild heb. Mezelf dronken gezopen heb. Nachten dat ik rondzwierf door steden. En dat allemaal doordat ik niet meer samen met Nick was.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew Hamelton
    Ik duik haar achterna maar omdat ik in het zoute water mijn ogen niet open kan doen besluit ik dat het toch geen zin heeft en ga weer op het strand liggen. Ik zet mijn zonnebril op en laat me opdrogen.

    Samuel Jonas Gaisford
    Pff. Vandaag moet ik me melden bij de directeur om mijn lessenrooster te bespreken en het leerplan. Maar waar is het secretariaat?! Ik zucht en zie een meisje lopen. 'Ehm hi, kan je me zeggen waar het bureau van de directeur is?' vraag ik haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Ik en hem? Nee we hebben nooit zo goed op kunnen schieten' Andwoord ik simpelweg, vooral toen hij bevriend was met Leslie mocht hij me al helemaal niet meer.


    Don't be like the rest of them, darling

    Vanessa Elenore Woods
    Vans draaide zich zuchtend om maar stopte al snel met ademhalen toen ze een uiterst charmante jongen voor haar zag staan, die er op de koop toe nog sexy uit zag. "Tuurlijk kan ik dat," zei ze. "Ik kom er net vandaan." Ze wees naar het eind van de gang. "Daar is het, maar ik loop wel even met je mee, als je dat wil?" Ze stak haar hand uit naar de jongeman. "Vanessa Woods, leuk je te ontmoeten."


    kindness is never a burden.

    Michelle 'Mich' Fox
    Ik kom weer boven water. Mijn haar maak ik dadelijk wel droog. Ik zie dat Drew weer op het strand is gaan liggen. Ik zwem gewoon nog heerlijk even door. Ik knipoog naar een knappe jongen. Dat kan Drew toch niet zien vanaf hier. En na even zwem ik terug naar het strand en zie dat Drew aan het opdrogen is en bijna droog is. Ik grinnik en maak hem dan nat door tegen hem aan te gaan liggen. 'Oeps,' zeg ik droog.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Samuel Jonas Gaisford
    'Samuel Gaisford.' glimlach ik en pak haar hand even vast. 'Invalleerkracht voor Engels.' zeg ik 'En dank je, dat apprecieer ik echt.' Ik glimlach haar warm toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hm, ik vraag me af of ik blij moet zijn of niet. Ik vind het rot voor hem dat ze niet goed kunnen opschieten, maar blij voor mezelf dat Nick dus waarschijnlijk niets over mij wist al die tijd. 'O, oke,' zeg ik dan zacht. En ik kijk naar beneden maar al snel kijk ik weer op naar Nick. 'Hoe kan het dat ik dat al die tijd niet geweten heb?' vraag ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew Hamelton
    Ik kijk haar vluchtig aan. 'Ik was bijna droog.' mompel ik en glimlach dan. Ik ga over haar heen hangen. 'Nu bruin je niet.' lach ik en zet mijn zonnebril in mijn haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Simpel, in onze familie houd de familie band niet veel meer in dan een zelfde achternaam. En ik heb die jaren geleden al veranderd' Andwoord ik waarna ik mijn hand losmaak en naar buiten loop.


    Don't be like the rest of them, darling

    Vanessa Elenore Woods
    Vanessa trok haar perfect geëpileerde wenkbrauw op. Docent? Heel erg jonge leerkracht blijkbaar. Vanessa liep door de gang naar het bureel van directeur Brown. "Sorry dat ik het vraag, meneer." Ze voelde zich op de een of andere manier verplicht hem meneer te noemen. "Maar u lijkt heel erg jong. Hoe oud bent u?"


    kindness is never a burden.

    Michelle 'Mich' Fox
    Hij kijkt me vluchtig aan en hij gaat dan over me heen hangen. Hij zegt dat ik zo niet bruin. En ik grinnik. 'Ach, het is een meevaller dat ik zo wel goed uitzicht heb,' zeg ik met een ietwat ondeugende glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Holaa peeps :3)


    The duty of youth, is to challenge corruption.