• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 13:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Moet even gaan, mn oma is er dus ik moet even sociaal zijn :')}


    Don't be like the rest of them, darling

    [En ik ga eten. Baaaayyyy :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk haar grinnikend aan. 'Misschien moeten we hem iets vrouwelijker maken. Zou rood zijn kleur zijn?' grinnik ik doelend op lippenstift.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik moet lachen. 'Ja, ik denk wel dat rood zijn kleur is. Heb jij toevallig ook een camera bij je?' En ik ben weer opgestaan en kijk hem met een lach aan. 'Hij verdient nog wel iets meer straf... Een kast zal hem helaas niet tegenhouden. Een glas water kan hij zo weer opdrogen.. Hm..' En ik buig me weer naar het slot toe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hee Lize, ik bedenk me ineens dat we ook nog met Michelle en Drew bezig waren XD

    Ik zoek wel even de laatste reactie op ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik leun tegen hem aan en kijk naar hem. 'Ik hou echt van je, wat ze morgen ook zeggen.' fluister ik zachtjes en wrijf met mijn duim over zijn wang.
    Ik weet niet echt wat te verwachten morgen.

    Axton
    "Wees gerust. Ik zal niet naar hen luisteren." fluisterde ik zacht en drukte een kusje op haar lippen.
    "Jij bent de enige waar ik nog op vertrouw, jij bent mijn alles nu." en ze moest eens weten hoe waar dat was...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    |I am back. Hi! Wat hebben jullie ondertussen allemaal uitgestoken?|


    kindness is never a burden.

    Drew Hamelton
    'Ja mijn zus.' lach ik 'En mijn beste vriendin maar dat is anders.' Ik zorg dat haar rug er niet wit uitziet en alles mooi uitgesmeerd is, dan smeer ik haar schouders nog in en ga van haar. 'Nog hulp nodig met iets?' vraag ik grinnikend en pak de tweede handdoek voor mij.


    Michelle 'Mich' Fox
    Drew gaat weer van me af en hij vraagt of ik nog hulp nodig heb met iets. Hij pakt een tweede handdoek. Ik glimlach en schud mijn hoofd. 'ik denk het niet, ga je mee zwemmen?' Vraag ik dan. En ik kijk hem aan vanonder mijn wimpers en sta dan op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Veel, heel veel Leen :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Camera ligt in de slaapkamer denk ik.' en denk dan verder na. 'Jammer dat ik geen demon meer ben anders had ik hem nog in vrouwekleren gestoken.' zeg ik mijmerend.

    Alexi
    Ik glimlach en kus hem zachtjes. 'Gingen we niet zwemmen of zo?' lach ik dan en haal mijn hand uit het water. 'He hij is echt groen.' grinnik ik lachend.

    Drew
    Ik sta ook op en til haar op. Ik ren lachend het water in en laat haar vallen. 'Zo nat genoeg?' grijns ik en kijk haar ondeugend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Dat zei ik toch." grijnsde ik. Ik probeerde het eraf te wrijven, maar daardoor werd mijn hand ook groen.
    "Nja, nu moeten we zeker gaan zwemmen. We zijn er sneller als ik vlieg, maar dat is jou keus. Als je liever wilt stappen..."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik heb echt zin om te zwemmen... maar vliegen? Ik zucht. 'Vliegen dan maar zeker.' lach ik zachtjes. Ik blijf last hebben van hoogtevrees maar met Axton lijkt alles minder eng.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik glimlachte en hielp haar eerst uit het bootje stappen. Toen deed ik mijn shirt uit. Ik legde het hier op de grond. Als we gingen zwemmen, had ik het toch niet nodig.
    Ik sloeg mijn vleugels in een snel gebaar uit en trok Alexi dicht tegen me aan, zodat ze mijn gezicht niet kon zien. Want dit deed me erg denken aan de laatste keer dat ik gevlogen had. En vooral waar ik heen gevlogen was...
    "Klaar?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik grinnik. 'Dat zou ik heel graag gezien willen hebben.' En ik maak op dat moment het slot open. Ik kijk blij om naar Jake. 'Gelukt,' zeg ik dan. En ik druk een kus op zijn lippen. 'tijd voor het plan.'

    Michelle 'Mich' Fox
    Drew tilt me op, 'Neeee wacht!' Zeg ik lachend. Hij rent het water met me in en laat me dan vallen. 'aaah!' Gil ik. Het water is echt heel erg koud. Hij kijkt me ondeugend aan. Ik spring op en klem me gewoon om hem heen zodat ik niet te erg het water raak.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik start wel even mijn laptop op, dan kan ik sneller typen :') en dan kan ik je een samenvatting geven :3 wat is het laatste wat je hebt meegemaakt?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.