• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 13:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Zwijgend kijk ik weer voor me uit. 'Wat doen we nu?' zucht ik en ga weer door mijn haren. Ik ben moe door alles, de pijn van de verandering, angst, huilen.

    Drew Hamelton
    'Ik was het niet.' zeg ik en hou onschuldig mijn handen op. 'Het was een dwerg van 1 m met een schopje, water en een baard.' zeg ik serieus.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik lach en laat me drijven. Het groen trekt af van mijn hand en ik glimlach.
    'Een privémeertje.' zeg ik zachtjes. Perfecte locatie voor een zwemfeestje maar dat is geen goed plan omdat het hier dan zo luid is en ze het strand zouden bevuilen met blikjes en weet ik veel wat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Moet Timo Amare nu tegenkomen of?|


    kindness is never a burden.

    Rachelle Lemmons.

    Ik stond voor de wasbak en had net mijn mond gespoeld om die verschrikkelijk vieze smaak uit mijn mond te krijgen.
    Wat was er toch met me aan de hand? Ik slikte en liep met een bezweet hoofd terug naar John. Mijn eten lach er nog en ik schoof het met een walgend gezicht naar John toe. 'Ik ben misselijk, je mag het eten.' zei ik toen en de lucht die altijd in zijn kleding zat rook nu ineens extreem sterk en drong mijn neus binnen waardoor ik nog misselijker werd. 'Kan je..' Ik kon mijn zin niet uitspreken want het duizelige kwam weer naar boven en ik kon me moeilijk op een punt richten. 'Kunnen we na het eten terug gaan..' zei ik toen en ik slikte.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Penumbra schreef:
    |Moet Timo Amare nu tegenkomen of?|


    Doe maar haha xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    {Wie wil Michael meeten?}

    Michael
    Ik loop met mijn tas in eerste instansie tegelrecht naar het muzieklokaal, om daar vervolgens rond te kijken. Liep naar de piano om vervolgens eerst mijn tassen op de piano neer te leggen en begon een liedje te spelen. Geweldig, een kijken wat voor leerlingen er hier waren.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij vraagt wat we nu doen. 'Nu kijken we uit over New York vanaf het balkon zeven verdiepingen hoog,' antwoord ik. Ik weet best dat hij bedoelde hoe het met ons zat. En wat we gaan doen. Maar ik weet er niet echt een antwoord op.

    Michelle 'Mich' Fox
    Nu ben ik weer helemaal nat, fijn. Ik zucht. 'Ik pak je nog wel terug Drew,' zeg ik dan met een geheimzinnig lachje. Ik ben een demon. Dat moet wel lukken. 'En dwergen zijn naar mijn gevoel wel kleiner dan 1 meter. Iets van 10 centimeter.'

    Jonathan Fields
    Ik kijk op, Rachelle komt weer terug. Ze ziet er niet zo goed uit. Ze zegt dat ze misselijk is en schuift het dan naar me toe. Ik kijk er even naar en zeg dan, 'Ach, gooi het maar weg, ik hoef het ook niet meer.' en dan merk ik dat ze er echt niet goed aan toe is. 'Je maakte dus geen grapje dat je het kantine voedsel echt niet goed vond. Kom, laten we even langs de schoolzuster gaan voor de zekerheid.' en ik sta op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Timothy
    Timo liep de school binnen met zijn rugzak op zijn rug. Het verlies van zijn oma viel hem nog steeds zwaar maar ze was al oud en ze was erg gelukkig geweest over haar leven. Timo liep eerst naar het secretariaat waar de lieve dame weer stond. Hij zei dat hij terug was en gaf het briefje af die hij van zijn ouders had gekregen. "Bedankt, schat. En gecondoleerd." zei de dame met een fijne glimlach. Timo knikte en liep toen naar boven waar hij Amare tegenkwam. "Hi," zei hij glimlachend en gaf haar een kus op de wang.


    kindness is never a burden.

    |Ik heb nog Vans, Xav en Frans voor Michael?|


    kindness is never a burden.

    Jake
    Ik zucht en loop naar binnen. Ik loop naar de keuken en pak een blikje bier. Ik ga in de zetel zitten en sluit vermoeid mijn ogen.

    Drew
    'Maar die kunnen geen emmer optillen.' lach ik vrolijk en geef het emmertje terug aan het kindje. Ik ga op mijn -droge- handdoek zitten en geniet van de zon.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Amare Eastwood.

    Ik kreeg ineens een kus op mijn wang en zag Timo staan. What? Hij was terug? Precies vandaag? Ik keek hem aan en een simpele. "Hi" kwam uit mijn mond. Ik glimlachte even geforceerd. "Hey lief." zei ik toen en drukte een kus op zijn mondhoek. Ik kon het niet geloven, waarom? Waarom moet dit mij overkomen?
    Ik zuchtte en wreef in mijn ogen. Mijn optreden van gisteren ging geweldig het ging zo goed dat ik na afloop Nathan had gekust. Mijn gevoelens waren nu zo door de war dat ik niks kon begrijpen. Ik snapte niet waarom ik het had gedaan. Ik was toen al aardig aangeschoten, maar...ik kon wel gewoon nog helder denken!?

    Rachelle Lemmons.

    'Je maakte dus geen grapje dat je het kantine voedsel echt niet goed vond. Kom, laten we even langs de schoolzuster gaan voor de zekerheid.' zei hij en stond op. Ik keek hem aan en zuchtte. 'Oke.' zei ik toen en stond met moeite op. Ik zuchtte en de geuren om me heen maakte me nog misselijker dan ik al was. Ik kneep even mijn ogen dicht en toen ik het gevoel had dat ik achterover zou gaan vallen pakte ik Jonathans bovenarm meteen vast. 'Ik wil hier weg, en snel.' mompelde ik en keek hem aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Penumbra schreef:
    |Ik heb nog Vans, Xav en Frans voor Michael?|


    {Stuur er maar gwn iemand heen, I don't really care}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Stuur er maar gwn iemand heen, I don't really care}


    |Lol. Enthousiasme. (: Ik stuur Vans wel, ze is toch bezig met haar sexy-docenten toer|


    kindness is never a burden.

    Timo.
    Timo glimlachte naar Amare maar zag al meteen dat er iets mis was. "Hé?" zei hij zacht en plaatse zijn hand op haar wang. "Wat is er?" vroeg hij bezorgd. Hij deed zijn rugzak af en liet die op de grond vallen. Wat kon er gebeurt zijn? Hij was maar 2 weken weggeweest. Jammer genoeg had hij Amare's optreden gemist maar hij wist zeker dat het het heel goed had gedaan.


    kindness is never a burden.

    Amare Eastwood.

    "Hé? Wat is er?" vroeg hij toen en ik keek hem aan. Ik glimlachte deze keer wat beter geacteerd en pakte zijn hand vast. "Gewoon nog een hangover van gisteren." zei ik en grinnikte even.
    Ik moest en zou met Nathan gaan praten. Het knaagde aan me en ik moest nog uitvogelen hoe ik dit aan Timo kon vertellen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.