• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 13:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (Boem, ik heb Rosali in de aanbieding liefjes?)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 13:48 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Timo.
    Timo grinnikte,"Minder drinken." zei hij wijs. "Maar nu, vertel. Hoe was het optreden?" vroeg hij. "Ik had aan Xav gevraagd het op te nemen maar die stuurde me vanmorgen een bericht dat hij vergeten was op het knopje van de camera te duwen." Timo nam zijn zak en opende de deur van zijn kamer om die daar te dropen. "Heb ik wat gemist op het bal? Blunders of zo?"


    kindness is never a burden.

    Leslie Day
    Jake zucht, ik doe het zo geweldig, not. Ik kijk even achterom naar Jake en zie dat hij een biertje heeft en in een zetel zit. Ik kijk weer voor me uit en zucht dan. Ik haal een hand door mijn haar. Ik bedoel er niets mee, maar het zat wel lekker op het balkon. Dus ik ga weer op de rand zitten en kijk gewoon voor me uit. Ik ben niet van plan om te springen ofzo.

    Michelle 'Mich' Fox
    Drew is vrolijk. Echt, jongens zijn soms zó onbegrijpelijk. Het ene moment rent hij weg, en het volgende moment is hij vrolijk terug. Hoe bedoel je wisselvallig? Ik lig weer met gesloten ogen. 'Waag het niet om me nog een keer nat te maken,' waarschuw ik dan. En ik prik een keer goed gemikt in zijn zij. 'Anders krijg jij de kieteldood.'

    Jonathan Fields
    Ik zie dat ze met moeite opstaat en ze pakt dan ineens mijn bovenarm vast. Ik houd haar goed beet, en voor het gemak til ik haar op, onder haar knieën en achter haar rug. 'Ja, we gaan al weg,' zeg ik dan. Ik knik even ten groet naar de jongen waar ik mee in gesprek was. Ik loop de kantine met haar uit. 'Waar is de schoolzuster?' vraag ik dan aan haar. Ik ken het hier niet, en daar doe ik ook geen moeite voor.

    Luna Day - Les' tweelingzus
    Ik loop met mijn koffers door de gangen. Ik ben bij het secretariaat geweest en er is een kamer toegewezen. Ik trap de deur open en zet dan mijn koffers neer. Ik loop gelijk door naar de badkamer en zie dat ik er nog prima uit zie. Ik doe een beetje lipgloss op, voor de rest houd ik mijn make-up simpel. Als ik uitga doe ik wat mascara op en een simpel lijntje boven mijn oog. Maar voor de rest niets. Ik weet dat Les hier ook op school zit. Ik dacht dat het wel leuk zou zijn. Na al die tijd dat ik ineens op duik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    |Lize nieuw topic.|


    kindness is never a burden.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik lach en laat me drijven. Het groen trekt af van mijn hand en ik glimlach.
    'Een privémeertje.' zeg ik zachtjes. Perfecte locatie voor een zwemfeestje maar dat is geen goed plan omdat het hier dan zo luid is en ze het strand zouden bevuilen met blikjes en weet ik veel wat.

    Axton
    "Met waterval en natuurlijke verwarming. En 's avonds als de zon ondergaat, weerkaatst het rood in de waterval, waardoor het net stromende lava is... Alleen niet zo heet dan. En 's morgens is het zelfs nog mooier. Dan schijnt de zon op het water en zijn er overal regenboogjes." glimlachte ik. Het was hier een magische plek...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Jake zucht, ik doe het zo geweldig, not. Ik kijk even achterom naar Jake en zie dat hij een biertje heeft en in een zetel zit. Ik kijk weer voor me uit en zucht dan. Ik haal een hand door mijn haar. Ik bedoel er niets mee, maar het zat wel lekker op het balkon. Dus ik ga weer op de rand zitten en kijk gewoon voor me uit. Ik ben niet van plan om te springen ofzo.

    Michelle 'Mich' Fox
    Drew is vrolijk. Echt, jongens zijn soms zó onbegrijpelijk. Het ene moment rent hij weg, en het volgende moment is hij vrolijk terug. Hoe bedoel je wisselvallig? Ik lig weer met gesloten ogen. 'Waag het niet om me nog een keer nat te maken,' waarschuw ik dan. En ik prik een keer goed gemikt in zijn zij. 'Anders krijg jij de kieteldood.'


    Jake
    Mijn oogleden worden zwaarder en het blikje valt uit mijn handen. Ik wil het oprapen maar val in de plaats daar van in slaap.

    Drew
    'Ik heb maar op 1 plek kietels en dat is niet mijn zij.' lach ik en ga met mijn handen achter mijn hoofd liggen. Ik kijk naar de wolken en zoek figuurtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik glimlach naar hem. Ik zou dat graag allemaal zien maar ja. Ik zucht en kijk hem dan aan. 'We moeten straks terug, denk ik, anders sluiten ze de poort.' Op één of andere manier is de school het te weten gekomen dat iedereen naar binnen en naar buiten sluipt en sluiten ze de poorten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik hoor wat achter me vallen en zie dat het het blikje is. Ik ga weer op de grond staan en loop naar het blikje. Het was al open. Great. Ik loop naar de keuken en pak daar een doekje. Ik loop weer terug en raap het blikje op en ruim de drank op. Ik gooi het biertje weg. Terug in de slaapkamer zie ik dat Jake echt slaapt. Dus pak ik een deken en leg die over hem heen terwijl ik weer terug loop naar het balkon en besluiteloos over de stad heen kijk.

    Michelle 'Mich' Fox
    Ik kom half overeind, 'Maar 1 plek. Ik hoop niet dat het de plek is die ik denk dat het is,' dat zou namelijk ranzig zijn. Dus buig ik me naar zijn voetne en kietel hem daar. Dat is niet het ranzige plekje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Topic 45

    4545454545454545454545454545454545454545454545


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans
    Vanessa kwam net uit de kantine toen ze muziek hoorde uit het muzieklokaal. Iemand speelde op de piano. Nieuwsgierig als ze was, opende Vans de deur van het lokaal een klein beetje en zag toen dat er iemand aan de piano zat. Een jonge -knappe- kerel. Wat was dat toch vandaag? Plots kwamen allemaal knappe mannen op school. Misschien was hij ook een leerkracht. Vans waagde het erop. "Excuseer, mag ik vragen wie u bent?" vroeg ze met een glimlach.


    kindness is never a burden.

    Drew Hamelton
    Ik lach 'Wees gerust het is niet daar en ook niet mijn voeten.' zeg ik. Het is mijn nek maar dat hoeft zij niet te weten. Ik trek mijn voeten van haar weg en glimlach.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Amare Eastwood.

    Timo grinnikte en ik glimlachte. Ik had hem gemist, dat zeker maar dat veranderde mijn verwarde gevoelens nog niet. "Minder drinken." zei hij wijs. "Maar nu, vertel. Hoe was het optreden? Ik had aan Xav gevraagd het op te nemen-" Mijn hart stokte in mijn keel. Nee, alsjeblieft niet?! "-maar die stuurde me vanmorgen een bericht dat hij vergeten was op het knopje van de camera in te duwen." Ik keek hem aan en liet nog net geen opgeluchte zucht horen. "Heb ik wat gemist op het bal? Blunders of zo?" Ik schudde mijn hoofd. "Niet dat ik me kan herinneren..." zei ik toen en ik keek hem aan.

    Rachelle Lemmons.

    Ik voel dat ik word opgetild en John legt zijn armen onder mijn rug en knieholtes. Geen goed idee want ik word alleen maar duizeliger en misselijker. Ik zucht zachtjes en hoe me tegen zijn borst aangedrukt.
    'Waar is de schoolzuster?' vraagt hij dan en ik frons. 'Ehm...achter het conciergeshok. Aan de linkerkant.' zei ik toen en maakte me gereed voor nog meer misselijk gedrag.
    Ik vroeg me af wat er kon gaan gebeuren, wat er met me aan de hand was. Ik had niks verkeerds gegeten, kijk maar naar John die was nog heel. Drinken daar heb ik nooit last van en verder kon het alleen..gisternacht zijn geweest..

    Rosali Chévonez.

    Ik liep met mijn koffers door de hal. Overal zag ik wat mensen met vooral wat hangovers. Ik zuchtte en schudde mijn hoofd. Mensen..
    Ik had mijn kamernummer gekregen en mij werd verteld dat ik alleen sliep..tenminste dat hoopte ik.
    Ik liep rustig naar mijn kamer en pakte rustig mijn spullen uit om vervolgens weer verder te lopen. Ik liep op mijn hakken de school door om te kijken waar ik naartoe kon gaan en om te kijken wat ik kon gaan doen.

    (Someone for Rosali :3)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 14:09 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jake Sadler
    Ik wrikkel in mijn slaap maar val daardoor van de zetel. Geïrriteerd open ik mijn ogen.'Auwtch.' mompel ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle 'Mich' Fox
    'Vertel het me,' zeg ik dan met mijn meest verleidelijke glimlach. Ik kan hem anders altijd nog manipuleren. 'Toe?' en ik kijk heel onschuldig.

    Leslie Day
    Ik hoor een bonk achter me en zie dan dat Jake uit de zetel is gevallen. Ik loop naar hem toe en help hem dan overeind. 'Ga anders even op bed slapen,' zeg ik zacht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Timo.
    "Je bent niet zo spraakzaam vandaag," merkte Timo op. "Zeker dat er niks aan de hand is?" vroeg hij en trok bezorgd één wenkbrauw op. "Je weet toch dat je me alles kan vertellen?" vroeg hij. "Toch?" Timo streek een pluk haar uit zijn gezicht en keek in Amare's mooie ogen. Die had hij echt gemist in Engeland, samen met haar lieve glimlach.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    kindness is never a burden.