• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 13:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik kijk haar grijnzend aan.
    "Heerlijk warm toch?" grinnikte ik. "En dat is niet mijn fout."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Michelle 'Mich' Fox
    Ik lig gewoon heerlijk te zonnen en ik wed dat ik aan het eind van de middag een lekker kleurtje heb. Om Drew maak ik me geen zorgen, laat hem maar lekker zwemmen. Jammer dat het zoenen zo kort duurde, maar ach. Ik haal een hand door mijn haar en heb mijn ogen genietend gesloten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik lach en laat me drijven. Het groen trekt af van mijn hand en ik glimlach.
    'Een privémeertje.' zeg ik zachtjes. Perfecte locatie voor een zwemfeestje maar dat is geen goed plan omdat het hier dan zo luid is en ze het strand zouden bevuilen met blikjes en weet ik veel wat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Carmenta schreef:
    (Ghehe, ik had ervoor gezorgd dat het wat slecht ging in de relatie van Amare en Timo om het zo wat realistisch te gaan houden XD nu is ze volgens mij bij Nathan op de kamer, net wakker van het feest aangezien zij en Timo echt zo'n sdfghj relatie hadden xd Maar ik ga haar wel even laten lopen ofzo ? )


    |You. Are. Mean. Dus terwijl Timo naar huis ging voor de begrafenis van zijn oma begint Amare lekker te flikflooien met Nathan. 't Is om te huilen. (huil) XD|


    kindness is never a burden.

    Drew
    Ik leen een emmertje van een klein meisje en doe er water in. Ik sluip naar Michelle toe en gooi het over haar heen. 'Michie is nat. Mijn wraak.' lach ik en stap achteruit voor het geval dat ze me iets aan wil doen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Penumbra schreef:
    (...)

    |You. Are. Mean. Dus terwijl Timo naar huis ging voor de begrafenis van zijn oma begint Amare lekker te flikflooien met Nathan. 't Is om te huilen. (huil) XD|


    ..(Was hij daar dan? .. Ze was niet aan het flikflooien Ö Dat is niks voor Amare XD )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmenta schreef:
    (@Jaims, ghehe kinda of yeah :3 )

    Rachelle Lemmons.

    Ik kreeg ineens enorme buikkramp en de drang om naar de wc te gaan werd groter. Ik had een pijnlijke kreet uitgeslagen en het werd even zwart voor mijn ogen, maar ik probeerde me weer omhoog te halen en toen ik eenmaal stond voelde ik me niet goed. Wat was er aan de hand? Ik zuchtte en liep regelrecht weer naar de wc en braakte ineens al mijn eten er weer uit.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik ben naast Jake op het balkon gaan staan. De afgelopen tijd is best wel heftig geweest. En zo op zeven verdiepingen hoog, lijken die weken maar klein. Omdat de stad onder ons ook zo klein en nietig lijkt. Toen ik op de rand van het balkon stond, bereid om echt te springen.. toen voelde ik geen angst. Het zou gewoon heel simpel zijn. Klaar. Einde. Finito. Maar ne, in plats daarvan trok Jake me ervan af en stopte Nick ons in een kast.


    Jake Sadler
    Ik pak voorzichtig Les haar hand vast. 'Waar denk je aan?' vraag ik haar nu zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Carmenta schreef:
    (...)

    ..(Was hij daar dan? .. Ze was niet aan het flikflooien Ö Dat is niks voor Amare XD )


    |Ja, heb ik net bedacht omdat hij zo lang afwezig weg, but nvm. En dan is het goed. :Y) |


    kindness is never a burden.

    Samuel Jonas Gaisford
    'Nog vragen?' vraagt de directeur me en ik schud beleefd mijn hoofd. 'Nee meneer.' zeg ik en hij knikt even kort en draait zich om als teken dat het gesprek ten einde is. Wat een bullebak. Ik loop naar de aangewezen kamer die ik gekregen heb. Ik zie dat mijn tassen er al staan en glimlach. Mijn maag begint te grommen en ik loop dan maar naar de kantine. Iets eten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Penumbra schreef:
    (...)

    |Ja, heb ik net bedacht omdat hij zo lang afwezig weg, but nvm. En dan is het goed. :Y) |


    Hahaha Nou is goed danne.. laat ik Amare wel ff lopen?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik lach en laat me drijven. Het groen trekt af van mijn hand en ik glimlach.
    'Een privémeertje.' zeg ik zachtjes. Perfecte locatie voor een zwemfeestje maar dat is geen goed plan omdat het hier dan zo luid is en ze het strand zouden bevuilen met blikjes en weet ik veel wat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Carmenta schreef:
    (...)

    Hahaha Nou is goed danne.. laat ik Amare wel ff lopen?


    |Hehe. (: |


    kindness is never a burden.

    Leslie Day
    Ik voel dat Jake mijn hand beetpakt en hij vraagt zachtjes waar ik aan denk. Ik blijf over de stad heen kijken. 'Hoe het zou zijn als ik dood ben,' zeg ik dan eerlijk. Ik kijk opzij naar Jake. 'Toen ik op de rand stond, daarstraks, was het gewoon simpel. Ik had geen angst, niets.' en ik kijk weer voor me uit. 'maar het is niets. Laat maar zitten.'

    Michelle 'Mich' Fox
    Ik schrik me rot als ik ineens een hele lading water of me heen krijg. Ik proest wat water uit en kijk dan naar Drew. 'O no you didn't,' mompel ik dan. Ik kijk met vernauwde ogen naar hem. Ik zie dat hij een stap achteruit heeft gezet. 'Zeg me dat jij dat niet deed.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amare Eastwood.

    Ik zuchtte en liep brak met mijn hoge hakken in mijn handen naar mijn kamer. Ik kwam net van Nathan en blijkbaar was ik daar blijven slapen. Ik wist niet meer wat er was gebeurd.. Maar ik kon een simpele kus nog wel herinneren van mij en Nathan en ik beet op mijn lip. Ik voelde me verward..was dit gewoon een dronken mans actie? Of was het een reflex op mijn onbewuste? Ik zuchtte en liep zonder na te denken verder. Wat moest ik nu tegen Timo zeggen?


    The duty of youth, is to challenge corruption.