• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 13:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'We kunnen ook nog klimmen.' mompel ik om niet meer te denken aan haar kont die recht tegen mijn kruis zit. Ik kijk om me heen of er zo'n kast die je iets schuin kan zetten om te klimmen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik zucht even en denk na. 'Ik was een ongelukje, ze wilden me niet maar hebben wel altijd aardig gedaan tot mijn 9de. Dan begonnen ze me te negeren en waren soms dagen weg terwijl ik alleen was. Ze zeiden nooit iets rechtreeks tegen me. Mijn pa zei tegen mijn ma bijvoorbeeld dat hij wilde dat mijn kamer properder was als teken dat hij wil dat ik mijn kamer opruim. Ik had een tweelingszus maar zij overleed bij de geboorte. Mijn ouders willen kunnen het niet goed vinden met oma omdat ze verschillende meningen hebben. ' zeg ik zachtjes allemaal.

    Axton
    "Wat erg..." mompelde ik en nam haar hand vast. Ik keek haar recht aan.
    "Je ouders zouden eens moeten leren dat kinderen aandacht nodig hebben. Dat je ze liefde moet geven." Ik wist hoe het was om van 1 ouder geen aandacht of liefde te krijgen. Mijn vader...
    Maar ik had mijn moeder nog gehad... vroeger. Ik knipperde een onverwachte traan weg. Ik zou niet weer gaan huilen.
    Die ouders hadden pech dat ik net op zo'n moment bij hun langs kwam... Ik zou ze niet laten doen. Ik zou er eens een hartig woordje mee spreken.
    Natuurlijk zei ik dit niet tegen Alexi, die zou dit niet leuk vinden.
    Ik sloeg daarom mijn armen maar om haar heen en trok haar tegen me aan.
    "Het komt allemaal goed, dat zweer ik."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij mompelt dat we ook nog kunnen klimmen. Hm, dat mompelen komt doordat mijn kont recht tegen zijn kruis aan staat. Ik grinnik. 'Ik probeer eerst nog wel even het slot,' zeg ik dan. Of met andere woorden. Ik blijf nog wel even zo staan. Ik beweeg weer wat met mijn kont. Het is gewoon leuk, en opwindend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik leun tegen hem aan en kijk naar hem. 'Ik hou echt van je, wat ze morgen ook zeggen.' fluister ik zachtjes en wrijf met mijn duim over zijn wang.
    Ik weet niet echt wat te verwachten morgen.

    Jake
    Ik bijt op mijn lip. 'Les, niet meer met je kont bewegen, alsjeblief?' zeg ik zachtjes, hees en iets smekend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik grinnik. 'Of anders?' Vraag ik dan. Het is gewoon zo leuk om lieve Jakey te pesten. Ik vergeet gewoon even dat Jake en ik in een soort crisis zitten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Dan... dan...' mompel ik maar kan op niets komen.
    'Eh...' mompel ik 'oke ik weet niets. Dan ga ik je kietelen.' zeg ik gewoon. Het eerste waar ik nu op kom.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zegt dat hij me dan gaat kietelen. Ik kom met een ruk overeind en laat het zakmes vallen en houdt mijn handen gereed en heb me omgedraaid naar Jake. 'Waag het niet om te kietelen,' zeg ik dan waarschuwend. 'Want ik ken ook trucjes om jou te pesten.'

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 10:05 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik lach en begin haar te kietelen. Gewoon omdat het leuk is. Ik kietel haar in haar zij en lach zachtjes. Het is best raar, nog geen uur geleden stonden we op het balkon ruzie te maken over springen en nu zijn we elkaar al weer aan het plagen. Misschien is vechten inderdaad de juiste keuze.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 10:08 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik begin gelijk te lachen, 'Jake! Stop!' Zeg ik lachend. En ik probeer zijn handen weg te houden en als dat niet lukt sla ik mijn armen stevig om mezelf heen proberend mijn zij te bedekken. Ik kan ook echt geen kant op. Ik druk mezelf tegen de ene wand, zo ver mogelijk bij Jake vandaan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik grinnik en doe alsof ik nadenk. Mijn handen hangen nog steeds gevaarlijk dicht bij haar zij. 'Oke, ik stop als ik een kusje krijg.' glimlach ik en kijk haar in de ogen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [vanmiddag ben ik normaal weg en rond 11 uur ook. Het is te zien tot hoe laat omdat ik niet weet of ik me ga amuseren daar.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Come on.. Zo moeilijk is het niet om die kast open te krijgen toch? En als je Nick dan terug wilt pakken hij zit slapend in een stoel}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik weet dat hij slapend in zijn stoel zit -duivelse lach-]

    Leslie Day
    Ik pak Jake zijn handen voor de zekerheid beet en kijk hem dan aan. 'dat moet wel lukken,' zeg ik dan. Ik druk een klein kusje op zijn wang. Expres niet op zijn lippen om hem te pesten. 'en nu niet meer kietelen want ik moet dat slot open maken.' En ik grinnik en buk weer voor het mes en pak die op. Dan peuter ik weer verder aan het slot. Ja ja ja, volgens mij heb ik het slot bijna open. 'Jake, als het slot open gaat, niet hard juichen of wat dan ook. We gaan Nick terug pakken. Alleen moeten we even verzinnen hoe aangezien hij een demon is en wij nu mensen zijn.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Haha, nu ben ik nieuwschierig XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik ook XD want ik heb nog geen idee :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.