• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 13:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    'Altijd.' zeg ik zachtjes met een glimlach en houd hem stevig vast.
    Ik sluit mijn ogen en wacht tot we opstijgen.

    Jake
    Ik ren zachtjes naar mijn slaapkamer en pak de make-uptas van Kate en mijn fototoestel van een plank. Ik kom terug en geef de tas aan Leslie.

    Drew
    Ik lach 'Wat is er Michie? Toch niet zo warm als gedacht?' zeg ik plagerig maar til haar weer op. 'Wil je nog steeds zwemmen?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Timothy
    Na de lange poos in Engeland nam Timo het eerste het beste vliegtuig en vloog terug naar Amerika. Het Herfstbal had hij gemist maar wat anders kon hij? Zijn oma was plots overleden en zijn familie had hem terug naar Engeland gestuurd.

    Vans.
    Blij trippelde Vans door de gangen van de school. Het bal was een succes geweest. Dat had de directeur zelf gezegd. Hij had haar zelf al gevraagd het Kerstbal te regelen. Ze bond haar haar in een paardenstaart en liep de trap af.

    Xav.
    Xav bladerde door het boek dat hij uit de bib had gehaald. Hij had geen zin in school, maar wie was hij om dat te kiezen?

    François.
    Frans trok zijn koffer mee naar boven met veel moeite. Hij zuchtte, keek even in het rond en met behulp van magie liet hij de koffer naar boven zweven. Opgelucht duwde hij de deur van zijn kamer open en zette zijn koffer neer op het bed.

    |Roomie voor Frans? Of is hij lonely?|


    kindness is never a burden.

    [Jaimes heb haar een mondelinge samenvatting gegeven in het echt xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Mijn zus heeft als cadeau voor mijn moeder een reisje naar Engeland voor haar gekocht.. Nu ben ik jarloers :c}


    Don't be like the rest of them, darling

    [O oké, ach ja, ik heb mijn laptop alsnog opgestart XD Engeland is leuk :3 ik ben er afgelopen jaar in december voor een weekend geweest ^.^

    En ik heb nog geen roomie voor Michelle, maar dat komt doordat ze niet echt een personage is :P en Ashley en niet echt bestaand persoon Matthew hebben een bed over xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Chad is een roomie van Ash, Jaimes]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [OJA, Chad hebben we natuurlijk ook nog :3

    Ehm, ik heb Jonathan en Rachelle, een demon en engel, maar die zijn een soort van friends with benefits en hun bedden zijn ook bij elkaar geschoven etc. Dus ik denk niet dat het plezierig voor hem is om daar bij te liggen XD. Ehm, Ryan en Sarah liggen samen op een kamer met hun tweeën toch?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    |Hij kan ook gewoon alleen op een kamer liggen, toch? *thinking*|


    kindness is never a burden.

    {Nick licht nog alleen? -wbw-}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij geeft de tas aan mij en zacht lachend maak ik die open. Ik zie dat Nick in slaap is gevallen. Precies goed. Ik zoek even en pak dan lippenstift. Ik open die, rood. Perfect. Ik grijns naar Jake. En dan breng ik het heel zacht aan bij Nick.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    |Ik wil Frans gay maken. :Y) |


    kindness is never a burden.

    Nick
    Fijn, net als je probeert te slapen ontsnappen de mensen uit de kast, als ik merk dat een van de twee naar me toe loopt pak ik zijn/haar hand vast en merk direct dat het Leslie is. 'Niet slim' Mompel ik geiriteerd waarna ik mijn mijn hand het spul van mijn lippen haal.


    Don't be like the rest of them, darling

    Michelle 'Mich' Fox
    Hij plaagt me maar tilt me toch weer op. 'Ja, het is wel koud als ik niet aan het water kan wennen!' zeg ik lachend. Maar ik ben een demon, ik kan het water warmer maken. 'Maar het wordt vanzelf wel warmer, of nou ja, we raken er wel aan gewend.' en ik maak heel licht beetje bij beetje het water wat warmer. Niet opeens, want dat zou opvallen. En Drew is een mens, dus die zou dat raar vinden. 'En noemde je me nou Michie? Dan noem ik jou Drewie.' en ik kijk hem grijnzend aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Hij pakt ineens mijn hand beet waardoor ik schrik. Hij lag toch echt te slapen? Toch? Hij mompelt geïrriteerd dat het niet slim is. En ik pak gewoon de lippenstift over in mijn andere hand en smeer het gewoon over zijn wang, bovenlip en voorhoofd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew Hamelton
    Ik kijk haar twijfelend aan en laat haar weer vallen. 'Drewie vind Drewie niet leuk.' zeg ik alsof ik een kind van 6 ben.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'