• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 13:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel Gaisford
    Ik mompel zachtjes. Meneer? Iewl ik klink zo oud als mensen dat zeggen. Dan kijk ik haar weer glimlacht aan. '20 jaar.' zeg ik 'En zeg alsjeblief geen meneer, dan klink ik zo oud.' Ik grinnik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk Nick na en bijt op mijn lip. 'Zie ik je op school?' vraag ik dan aan hem. Ik haat Nick niet, en toch wel omdat ik hem zou moeten haten om het verleden, maar ook weer niet omdat hij me wel geholpen heeft en ik nog steeds gevoelesn heb voor hem, maar ook voor Jake. En het is gewoon zo verwarrend. Ik kijk naar hem. En ik hoop dat hij zich nog een keer omdraait, een laatste blik of wat dan ook. Hoe moet ik terug geraken als Jake niet mee terug gaat naar school? Ik vraag me af of Nick nog gevoelens voor mij heeft, dat zal wel niet. Wat ben ik nou waard in zijn ogen?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew Hamelton
    'Wel mijn uitzicht is ook niet mis.' grinnik ik zachtjes en zet mijn handen iets beter zodat ik niet val. 'Dus geen diehard fan van de zon?' Ik lach.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (Zal ik gewoon een random post maken voor Rae?)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik zie iets in zijn ogen wat ik niet kan plaatsen. Een mengeling van twee dingen. Ik zucht en doe de sneakers uit. Ik glimlach en kijk naar de waterval. O leuk. Ik begin te rennen naar de rotsen en klim naar omhoog.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Mischien' Andwoord ik zonder om te kijken, ik stap mijn auto in om vervolgens weg te rijden. Na een tijdje hoor ik dezelfde zangerige stem die me al een tijdje iriteerd, 'Agh, heeft Nikkie liefdesverdriet?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Vans.
    Vans grijnsde in zichzelf toen hij zei dat hij twintig was. Ze scheelde maar 2 jaar. Daten met je docent was dan misschien niet wettelijk legaal maar wat dan nog. Vans glimlachte,"Hoe moet ik u dan anders noemen, meneer?" Ondertussen waren ze al aangekomen aan het bureau van meneer Brown. "Zo, als u nog iets nodig hebt, u weet me wel te vinden." Vans knipoogde en liep toen we heupwiegend met tikkende hakken weg.


    kindness is never a burden.

    Jake Sadler
    Ik begin wat op te ruimen omdat ik totaal geen idee heb wat ik moet doen. Ik ga weer op het balkon staan maar leun nu met mijn ellebogen op de reling. Niet om te springen deze keer gewoon om te kijken naar het uitzicht.

    Samuel Jonas Gaisford
    Ik kijk haar even na en schud even mijn hoofd om weer wakker te worden. 'Concentreer je Samuel' mompel ik zachtjes en klop op de deur. 'Binnen.' klinkt het en ik ga het kantoor in.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Is goed hoor Amparo XD]

    Michelle 'Mich' Fox
    Ik grinnik. 'Die zon kan altijd nog komen, zo vaak hangt er niet een leuke jongen boven me,' zeg ik met een verleidelijke glimlach. Hij heeft mooie ogen, en een goed lichaam. Mijn ogen glijden even langs hem. Zeker goedgekeurd.

    Leslie Day
    Nick zegt misschien en vertrekt zonder nog om te kijken. Ik kijk zijn auto na en zucht een keer en loop dan terug naar Jake. 'Nick is weer vertrokken,' deel ik dan mee. En ik loop terug naar het make-up tasje en berg dan de make-up spulletjes weer op. Ik nies een keer. Ugh, ik haat niezen. Nog iets wat ik haat. Ik zie dat Jake op het balkon staat en ik kom bij hem staan dan.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 12:45 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    |Who want to meet Vans, Timo, Xav of Frans? ^^ |


    kindness is never a burden.

    [Ik heb Sky, die wil wel iemand van hen meeten :3

    Want Les zit in New York XD en Michelle is op het strand :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew Hamelton
    Mijn blik glijd even van haar ogen naar haar lippen en dan weer naar haar lippen. Ik weet niet of ik het wel moet doen. Misschien wil ze gewoon vrienden zijn en verpest ik dit alles. Ik stop de aarzelingen weg en overbrug de laatste centimeters. Zachtjes kus ik haar lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Komt er nog steeds een mini Skaniël of niet? |


    kindness is never a burden.

    [Jup, ze zijn weer bij elkaar :3]

    Michelle 'Mich' Fox
    Drew kust me zachtjes. Hm, ook goedgekeurd. Ik kus hem terug. Hij kan goed zoenen. Ik leg mijn hand op zijn wang. Ik heb al zo vaak een jongen gezoend. Gewoon voor de leuk. En ook Drew mag bij die rij jongens aansluiten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    |Yeey! (X|


    kindness is never a burden.