• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 13:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik bijt op mijn lip. Dan moet het maar zo.
    Teder druk ik mijn lippen op de hare. Om 2 redenen: omdat ik al de hele tijd naar haar lippen verlang en omdat ze zo haar geen pijn kan doen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    In eerste instantie ben ik overrompelt als hij me kust. Natuurlijk heeft hij dat al eerder gedaan, maar ik verwachtte het gewoon niet. Als ik over dat moment heen ben kus ik hem terug. Zacht, en dan iets ruwer omdat ik wanhopig ben. Ik wil niet dat Jake en ik uit elkaar gaan. Ik wil niet dat we dood gaan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik houd haar nu vast aan haar heupen en laat alle emoties nu toe. Zachtjes tikt mijn tong tegen haar onderlip voor toegang. Misschien kan ik hier toch voor vechten... misschien gaat Les nu niet dood.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik sla mijn armen om zijn nek en open mijn mond en er ontstaat een vurige tongzoen. Wat wil je anders met twee mensen die eerst demonen waren, elkaars geliefden, en dan beiden op een balkon rand zitten de dood in de ogen kijkend. Ik hoop zo erg dat het goed komt tussen Jake en mij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik maak me van haar los en bedenk me iets. 'Les ik heb een zakmes krijgen we de deur zo niet open?' vraag ik haar en zoek achter een lichtknop. Ik voel iets en druk erop. een lampje gaat aan en een zwak licht verlicht het berghok.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik laat mijn armen weer langs mijn zij zakken en kijk hem aan. Dat zakmes moet hij nieuw gekocht hebben hier, schiet gelijk door mijn hoofd. Een poging voor zelfmoord. Hij heeft zichzelf toch al eerder gesneden. 'geef hier dat zakmes,' zeg ik dan. En ik houd mijn hand op. Want Jake zou het nu alleen maar even snel in zijn halsslagader of keel hoeven te steken en hij is dood.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik geef haar verwart het zakmes en zorg dan dat ze aan dedeur kan
    'Ooit al een deur opengeprutt met een mes?' vraag ik haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij ziet verwart. Maar hij geeft me wel het zakmes. 'Dat is de tweede reden ja waarom ik het zakmes wilde,' zeg ik dan. En ik kijk naar het slot. Ik buig ervoor, 'Sorry dat mijn kont naar je uitsteekt,' zeg ik dan. Want mijn kont staat hierdoor echt tegen Jake aan. Ik inspecteer eerst het slot, anders maak ik dadelijk het mes kapot en is het wachten tot Nick ons eruit laat. Als hij er überhaupt nog is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Hmm... ik begin met Maddie. Maddie is al mijn beste vriendin van in het lager samen met dat meisje die we in het bos gezien hebben bij oma, weet je nog? Nou ja. Toen we verhuisden wou het toeval dat Maddie's ouders een maand later naar dezelfde stad verhuisden. We zijn beste vriendinnen door die jaren heen geworden, eigenlijk meer zussen en we deden alles samen. Tot mijn ouders me naar Cimmeria stuurden.' zucht ik zachtjes en kijk gepijnigd bij die herinneringen. Het roepen, het schelden, de tranen en het afscheid. 'Nou ja... nu mijn ouders zeker...' mompel ik en denk na. Waar te beginnen.

    Axton
    "Alleen als je dat wilt, natuurlijk... Ik heb ook nooit met veel woorden over mijn ouders gesproken. Mijn vader werd gewoon plots aan je opgedrongen..." mompelde ik en probeerde de plotse triestheid en nostalgie uit mijn stem te bannen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nick
    Ik grijns elke keer als ik Leslie hoor roepen maar ben gewoon in een stoel gaan zitten in de kamer om vervolgens in slaap te vallen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik zucht even en denk na. 'Ik was een ongelukje, ze wilden me niet maar hebben wel altijd aardig gedaan tot mijn 9de. Dan begonnen ze me te negeren en waren soms dagen weg terwijl ik alleen was. Ze zeiden nooit iets rechtreeks tegen me. Mijn pa zei tegen mijn ma bijvoorbeeld dat hij wilde dat mijn kamer properder was als teken dat hij wil dat ik mijn kamer opruim. Ik had een tweelingszus maar zij overleed bij de geboorte. Mijn ouders willen kunnen het niet goed vinden met oma omdat ze verschillende meningen hebben. ' zeg ik zachtjes allemaal.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik grinnik en kijk niet naar haar kont.
    'Is niet erg hoor.' grijns ik lichtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk achterom en zie Jake licht grijnzen. Ik schud met een lachje mijn hoofd. Sommige dingen zullen nooit veranderen. Om Jake te pesten beweeg ik expres met mijn kont langs zijn lichaam. Nick heeft wel een perfect slot uitgekozen, dit is namelijk heel lastig om open te krijgen. Ik pak het zakmes erbij en kijk er even naar. Zoekend waar het mes zit. Je hebt namelijk ook van die zakmessen met duizenden functies.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Het is de tweede.' zeg ik iets hees en denk vlug aan iets heel anders.
    Ik kijk naar het plafond en zie een roostertje zitten. Als we het slot niet openkrijgen dan kunnen we nog klimmen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik grinnik als Jake hees klinkt. 'Wat is er?' Vraag ik onschuldig. 'Je vond het toch niet erg dat mijn kont tegen je aan zit.' En ik beweeg weer met mijn kont omdat het zo leuk is om Jake te pesten. Ik schuif de tweede uit van het zakmes en inderdaad, er komt een mes tevoorschijn. Ik begin met peuteren bij het slot.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.