• Camp the Fallen Gods


    Camp the Fallen Gods is een strafkamp voor halfgoden die zich, volgens hun ouders, niet kunnen gedragen. Ze worden hier naar toegestuurd om heropgevoed te worden, alleen hebben ze daar natuurlijk geen zin in. De kampleiders zullen zo goed mogelijk hun best moeten doen op de “losgeslagen” halfgoden in de hand te houden, anders komen ze zelf ook in de problemen.

    Meisjes (Max. 5)
    -Acacia Chará Nýchta Sirena. – Nyx - Aeras
    -Aurora Maude Hayes – Zeus - Winchesterr
    -Dahlia Blythe Canning – Aphrodite - Winchesterr
    -Helena Dianthe Phoenix - Hephaestus - Annabeth

    Jongens (Max. 5)
    -Alec Dymas Niran Lyrikos – Poseidon - Aeras
    -Andrew Desmond Cole - Hades - Ebola
    -Ambrosios Aetos Sotir - Hebe - 5Helley
    -Aristos Julius Periculum - Niké - Annabeth

    Leiders (Max. 2)
    -Jason Fenix Levins - Athena - Corallo

    Algemene regels
    -minimaal 6 regels, meer is natuurlijk altijd goed. Drie keer minder en je ligt eruit. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven. Het is dus handig als je al een beetje ervaring hebt.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar.
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Reyna of Carmenta
    -Maximaal 2 personages
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen. Ook zijn we niet van plan elke dag een nieuw topic te openen, dus rustig aan doen.
    -Als je tegenspeler/ster even offline is wees dan zo sociaal om even te wachten en je personage niet gelijk weg laten lopen naar iemand anders.
    – De Halfgoden hebben natuurlijk dezelfde de gave als zijn/haar ouder maar dan minder sterk, hou daar rekening mee.


    Het begin: Iedereen gaat weer terug naar het kamp, de nieuwelingen zijn er natuurlijk voor het eerst.

    Rollentopic
    Story


    ©Winchesterr en Aeras

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 17:01 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dahlia Blythe Canning

    'Als je weet welke kamer je hebt, waarom niet,' zegt de jongen waarna hij mij in zich opneemt wat me zachtjes laat zuchten. Mensen krijgen dan vaak al een vooroordeel over mij die vaker negatief is dan positief. Vaak denken ze dat ik niet meer kan dan er mooi uit zien.
    'Ik leid je wel even rond,' zegt hij vriendelijk. Ik glimlach lichtjes en doe dan mijn handtas open om op het papier te kijken welke kamernummer ik heb. Alleen was ik voor een paar seconden vergeten dat ik Toto er in had gedaan. Al keffend springt hij uit mijn tas om er volgens in volle vaart vandoor te rennen. Shit! Ik slik een paar vloekwoorden in. 'Ik ben zo terug,' zeg ik tegen de jongen en ren dan achter Toto aan, wat niet heel gemakkelijk gaat op mijn hakken. Doordat hij het huis is uit gerend moet ik ook nog eens op het gras rennen wat mijn snelheid niet echt bevorderd. 'Toto! Hier komen!' roep ik maar het heeft niet veel zin. Hij is nog niet een bepaald gehoorzame hond. Als ik zie dat hij richting een meer rent rem ik automatisch wat af maar versnel snel weer. Hij mag niet in het water kom, dan kan ik hem al helemaal niet meer zelf terug krijgen. Hoe dichterbij het water komt, hoe meer mijn paniek wat toeneemt. 'Toto, toe nou!' Gelukkig kom ik steeds dichterbij maar net als ik Toto wil pakken struikel ik doordat het gras is over gegaan op zand en beland ik in het zand. Met mijn handen slaag ik er net in hem vast te pakken voordat hij het water in kan rennen. Als ik merk hoe groot de kans was dat ik in het water was gevallen loopt er een rilling over mijn rug.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Moet Juul ingrijpen? ^^

    Nevermind, ik ga slapen en mijn gsm is plat.]

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 23:19 ]


    help

    [Dat kan hij doen ja :3]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Khione schreef:
    [Dat kan hij doen ja :3]


    Okaay, nog eveen dat dan


    help

    [als je wilt gaan slapen hoeft het niet hoor ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aristos Julius Periculum || Negentien || Nikè
    Jules ging naar de steiger en zette zich er in kleermakerszit op neer. Hij keek wat over het water. Hier zat hij het liefst van al. Of in het bos, dat waren de meest rustgevende plekken van het kamp. Niet dat hij niet van actie hield. Integendeel. Voor hem was het altijd winnen, winnen, winnen. Hij had graag wat beter tegen zijn verlies gekund, maar zijn moeder was nu eenmaal de godin van de overwinning. Daar had hij niet voor gekozen. Met zijn hand ging Jules door het water en keek naar het spiegelbeeld van de lucht en de zon. Jules werd uit zijn gedachten opgeschrikt door een meisjesstem die bezorgd over het water schalde.
    "Toto! Hier komen!" Haar stem lijkt plotseling te worden afgekapt en Jules komt soepel, automatisch, het lijkt haast ingeoefend overeind. Een keffend wolfshondje komt over het zand naar de steiger toegelopen en Jules bukt om hem op te pakken. Hij keek even met een opgetrokken wenkbrauw naar het meisje dat languit in het zand lag.

    [Mwah, ben eigenlijk nog niet moe. xd]

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 23:24 ]


    help

    |Mijn topics.|


    kindness is never a burden.

    [Ik ga slapen. Heb morgen tekenschool.]

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 23:41 ]


    help

    [Ik wacht nog even op een reactie van Amparo voordat ik reageer.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [SAFARI GAAT ZO ONGELOFELIJK DAUHPEZFDUEGUFOEZ TRAAG. Sorry. Dat moest er even uit. Die idiote muis schiet van hier naar daar en chrome kan niet geïnstalleerd worden. En nu ga ik slapen voordat ik er depressief van word. :/]


    help

    Alec Dymas Niran Lyrikos.

    Als ik ineens een hondje hoor keffen frons ik. 'Je hebt toch niet-.' voor ik simpel mijn zin af kan maken springt er een wolfshondje uit haar tas en rent het huis uit. 'Ik ben zo terug,' zegt ze dan en rent weg. Ik zucht en laat de spullen uit mijn handen vallen en ren achter haar aan. 'Wacht!' zeg ik nog snel en kijk om me heen om te kijken als eventueel Jason of Leonidas er is. Gelukkig niet en ik ren achter haar aan. We rennen het bos in tot aan de steiger waar ze valt. Ook Juul is er en ik zucht. Ze kan hem nog net vangen en valt. Ik stop bij haar neer en help haar overeind. 'Je weet dat dit geen vakantieoord is eh? Dat deze zo afgepakt kan worden en ook zo weer terug kan worden gestuurd.' zeg ik dan en kijk Juul aan. 'Yo, ook lang niet gezien.' zeg ik dan en ook Acacia is ons achtervolgt en zucht als ze het hondje ziet. 'Het is echt een schatje..maar..je moet ermee oppassen.' zegt ze en ik knik bevestigend. 'Als iemand je hier niet zal zitten kunnen ze je zo verraden.' merkt ze op en ik werp haar een blik toe. 'Alec.' zeg ik dan en steek mijn hand uit. Acacia komt er ook bij staan en glimlacht even. 'Je bent nieuw, dus laat ik me ook maar voorstellen. Acacia.' zegt ze en we kijken het meisje voor ons aan.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 14:50 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Was ze niet net gevallen voordat ze Toto kon nemen? Anders moet ik mijn post weer aanpassen...]


    help

    [Je hoeft je post niet aan te passen :3 Ik zal zo wat schrijven]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Kaytjes. ^^]


    help

    Dahlia Blythe Canning

    Als ik op kijk zie ik dat een lange jongen Toto heeft opgepakt en mij met een opgetrokken wenkbrauw aankijkt. Net als ik overeind wil krabbelen helpt de jongen van net me. Ik glimlach lichtjes naar hem en klop dan het zand van mijn kleren. 'Je weet dat dit geen vakantieoord is eh? Dat deze zo afgepakt kan worden en ook zo weer terug kan worden gestuurd,' zeg hij. 'Yo, ook lang niet gezien,' vervolgt hij tegen de andere jongen. Naar hem glimlach ik ook terwijl ik Toto van hem overneem. 'Bedankt dat je hem hebt gepakt voordat hij in het water kon springen,' glimlach ik. 'Het is echt een schatje, maar je moet er mee oppassen. Als iemand je hier niet zal zitten kunnen ze je zo verraden,' zegt ze. Ik haal schouders op. Mooi niet dat iemand er voor gaat zorgen dat Toto wordt weggestuurd.
    'Alec,' zegt de jongen met de oceaanblauwe ogen terwijl hij zijn hand uitsteekt. 'Dahlia,' stel ik mezelf voor, maar ik neem zijn hand niet aan. Dan moet ik Toto loslaten en die rent dan waarschijnlijk weer weg. 'Je bent nieuw, dus laat ik me ook maar voorstellen. Acacia,' zegt het meisje. Ik kijk even naar de twee en vestig dan mijn aandacht op de jongen die Toto had gepakt. 'En jij bent?'

    [Ughh, flutpost]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered