• Lost in Blue –RPG Rollentopic-

    Copyright ©
    Dodge



    Hoe ver zou je gaan om te overleven? Je haar af knippen? Je kleding scheuren? Je schoenen verliezen? Insecten eten? Noem maar op. Dit gaat over jongeren vanaf 16 jaar,ze waren met een mooi cruise schip aan het varen. hun schip is op mysterieuze wijze gezonken. De helft is dood de rest is aangestrand op het eiland. Sommige zijn hun geheugen kwijt andere weten alles nog en zelfs dingen die ze niet wilden weten. Zoals ze weten wie het schip heeft laten zinken.


    Jongens, Max 6
    1. Levi Runner door Dodge : Heeft het schip laten zinken
    2. David Cooper Andrews door YouAreMyLove : heeft meerdere persoonlijkheden
    3. Matt Jake Ledger door Flitwick : Zou een ster geweest zijn als het schip niet was gezonken
    4. Richard Droven door Elly4ever : Zit vast op het Eiland
    5. Avan Tudor Jogia door xVanilla : Weet wie het schip heeft laten zinken maar zit nu vast met een ernstige verwonding
    6. Ryan Stevens door quin98 : Is zijn geheugen kwijt

    Meiden, Max 6
    1. Agate Jule Bouvier door AgentP : Is blind
    2. Gereseveerd door [q]MissLima[/q]
    3. Maya Hard door AroonCat : Weet wie het schip heeft laten zinken maar is haar geheugen kwijt
    4. Mary-Lia Rose Carter door Curlies : Zou haar eerste Single laten opnemen
    5. Charlynn Cassidy Williams door DreamWishes : Haar vriend is omgekomen, ze weet wie het schip heeft laten zinken en weet veel over het plan zelf.
    6. Olivia Severance door RockThisShit : Zit vast op het Eiland

    Regels
    • 16+ Mag maar houd het wel een beetje normaal, want ik bedoel maar je hebt hier geen condomen en pillen XD
    • Je kan het eiland niet alleen af, vraag toestemming aan AlienQueen.
    • Niet te veel off topic.
    • Als je persoon dood wilt laat het dan even weten want anders gaan andere die redden.
    • Andere niet vermoorden tenzij het mag van de eigenaar.
    • Ruzie, verkrachtingen, gevechten aangeven aan AlienQueen. Dit verkomt conflicten.
    • Er varen geen boten en er vliegen geen vliegtuigen langs het eiland, en mobieltjes zijn verdronken.
    • Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    • Niemand doet of zijn of haar personage perfect is. Beslis niet wat andere doen.
    • Max 2 Personages per persoon
    • Ik wil geen mensen die ziele pietje gaan spelen als ze niet in de buurt van de rest kunnen komen, en ik wil ook geen mensen die zelfmoord gaan plegen voor aandacht.


    Off Topic praten doe je met: { [ (
    Is het topic vol? Vraag aan Dodge en YouAreMyLove NOOIT ZELF AANMAKEN!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlynn Cassidy Williams

    Ik knik. 'Samen vergeten.' fluister ik dan ook. Door zijn aanraking ril ik kort en sluit mijn ogen, maar open ze dan weer en kijk hem aan, mijn handen die nog op zijn borst liggen laat ik er nu langzaam overheen bewegen en streel zacht Ijn borst. Dan druk ik zacht mijn lippen op de Zijne en sluit mijn ogen, terwijl mijn vingers nog steeds zijn borst strelen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nvm

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 9:10 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Matt Jake Ledger

    Haar aanraking voelt heerlijk, ik kus haar weer zacht en mijn linkerhand streel ik haar arm. Ik kijk haar aan en glimlach. 'Lig je goed?' Ik leg voorzichtig mijn hoofd naast de hare. 'Ik lig perfect.'

    [srry voor korte stukje]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Charlynn Cassidy Williams

    Ik knik. 'Ja.' zeg ik dan zacht en glimlach. 'perfect.' zeg ik dan ook grijnzend en draai mijn hoofd wat zodat ik hem weer kan aankijken. Zijn linker hand streelt nog steeds mijn arm en het zorgt ervoor dat er kippenvel op mijn arm ontstaan, maar ik blijf ook zacht zijn borst strelen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Beetje late reactie... Wist ook niks beters...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Matt Jake Ledger

    Ik voel me plotseling raar. Heel vraar, Waarom? Ik had het gevoel dat ik iets verschrikkelijks aan het doen was, iets heel ergs. Ik maak me half los en kijk haar aan. 'Dit kan niet, dit mag niet...' zeg ik zacht en ik ga zitten. 'Dit mag niet, Charlynn...' Ik staar in het vuur en kijk hoe de vlammen aan de stokken likken.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Charlynn Cassidy Williams

    Ikkihk op en hij is inmiddels rechtop gaan zitten, ik besluit ook rechtop te gaan zitten en kruip een beetje van hem af, geen idee wat voor houding ik nu moet aannemen en voel me erg ongemakkelijk. Ik kijk hem dan aan en knik. 'Ja.' zeg ik dan zacht, ik weet dat hij gelijk heeft. Ik zucht en kijk dan net zoals met naar get. Vuur voor me.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    YouAreMyLove schreef:
    [Heb de griep te pakken. Al vanaf vier uur wakker. Al twee keer overgegeven, ieuwl]

    (beterschap!)

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 10:25 ]

    [wahah, net zoals met naar get xd]

    Matt Jake Ledger

    Ik spring op. 'Sorry...' mompel ik en ren dan weg, langs David en Ryan, verderop. Daar ga ik met mijn voeten in de zee staan. Ik staar voor me uit en laat de koude wind langs mij heen waaien, ik vind het niet erg.
    Ik sluit mijn ogen en begin weer, ik kan het niet laten, te zingen.

    What is happening to it all?
    Crazy, some are saying.
    Where is my friend, when I need you most?
    Gone away.
    But I won't cry for yesterday,
    there's een ordinary world
    Somehow I have to find.
    And if I trie to make my way,
    to the ordinary world,
    I will learn to survive.'

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 10:28 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Wat niet ik nu doen met Charly, ook achter hem aangaan....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [That's her choice :P Ik vind het niet erg als je het doet hoor :)]

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 11:31 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Charlynn Cassidy Williams

    Ik zie Matt dan plotseling wegrennen en sta vlug op en ga achter hem aan, als hij dan stopt zie ik hem staan aan de zee en hoor hem weer zingen. Ik blijf een beetje op de achtergrond en luister baar zijn stem het was het zelfde liedje als toen straks, het klinkt alweer prachtig, nog steeds hou ik me stil, waarschijnlijk heeft hij nu toch geen behoefte aan mij, ik bijt op mijn lip en kijk naar hem hij staat met zijn rug naar me toe en ik heb geen idee wat ik moet doen en er maar ongemakkelijk bij terwijl ik luister naar zijn stem, maar toch kan ik het niet laten heel zacht mee te zingen.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 13:32 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    David Cooper Andrews


    Ik kijk opzij naar Ryan die met zijn hoofd op mijn schouder ligt.
    "N-nee, het is goed." glimlach ik en kijk hem aan. Ik kijk dan even naar onze handen en een heel klein glimlachje vormt zich om mijn lippen. Misschien hoef ik hem niet eens te zeggen dat ik hem leuk vind, hij doet alles al bij mij. Mijn hart maakt even een sprongetje en ik kijk blozend weg door mijn gedachten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Coop is gwn echt lief.. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [Coop is gwn echt lief.. :Y)]


    [Ghehe jup. Maar voor hem is het moeilijk iets te bedenken xD Voor Dave en David is het wat makkelijker :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.