• Lost in Blue –RPG Rollentopic-

    Copyright ©
    Dodge



    Hoe ver zou je gaan om te overleven? Je haar af knippen? Je kleding scheuren? Je schoenen verliezen? Insecten eten? Noem maar op. Dit gaat over jongeren vanaf 16 jaar,ze waren met een mooi cruise schip aan het varen. hun schip is op mysterieuze wijze gezonken. De helft is dood de rest is aangestrand op het eiland. Sommige zijn hun geheugen kwijt andere weten alles nog en zelfs dingen die ze niet wilden weten. Zoals ze weten wie het schip heeft laten zinken.


    Jongens, Max 6
    1. Levi Runner door Dodge : Heeft het schip laten zinken
    2. David Cooper Andrews door YouAreMyLove : heeft meerdere persoonlijkheden
    3. Matt Jake Ledger door Flitwick : Zou een ster geweest zijn als het schip niet was gezonken
    4. Richard Droven door Elly4ever : Zit vast op het Eiland
    5. Avan Tudor Jogia door xVanilla : Weet wie het schip heeft laten zinken maar zit nu vast met een ernstige verwonding
    6. Ryan Stevens door quin98 : Is zijn geheugen kwijt

    Meiden, Max 6
    1. Agate Jule Bouvier door AgentP : Is blind
    2. Gereseveerd door [q]MissLima[/q]
    3. Maya Hard door AroonCat : Weet wie het schip heeft laten zinken maar is haar geheugen kwijt
    4. Mary-Lia Rose Carter door Curlies : Zou haar eerste Single laten opnemen
    5. Charlynn Cassidy Williams door DreamWishes : Haar vriend is omgekomen, ze weet wie het schip heeft laten zinken en weet veel over het plan zelf.
    6. Olivia Severance door RockThisShit : Zit vast op het Eiland

    Regels
    • 16+ Mag maar houd het wel een beetje normaal, want ik bedoel maar je hebt hier geen condomen en pillen XD
    • Je kan het eiland niet alleen af, vraag toestemming aan AlienQueen.
    • Niet te veel off topic.
    • Als je persoon dood wilt laat het dan even weten want anders gaan andere die redden.
    • Andere niet vermoorden tenzij het mag van de eigenaar.
    • Ruzie, verkrachtingen, gevechten aangeven aan AlienQueen. Dit verkomt conflicten.
    • Er varen geen boten en er vliegen geen vliegtuigen langs het eiland, en mobieltjes zijn verdronken.
    • Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    • Niemand doet of zijn of haar personage perfect is. Beslis niet wat andere doen.
    • Max 2 Personages per persoon
    • Ik wil geen mensen die ziele pietje gaan spelen als ze niet in de buurt van de rest kunnen komen, en ik wil ook geen mensen die zelfmoord gaan plegen voor aandacht.


    Off Topic praten doe je met: { [ (
    Is het topic vol? Vraag aan Dodge en YouAreMyLove NOOIT ZELF AANMAKEN!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AroonCat schreef:
    (...)

    okay leuk, veel plezier ermee, kan ik je net zo goed verbannen


    [ARJA GODVERDOMME DOE EFFE NORMAAL JA! IK KAN DIT ER NIET ALLEMAAL OOK NOG BIJ HEBBEN, JEZUS HÉ. KAN MET DAT TYFUS GEZEIK OF ZO! TERING HE, IK HEB ZIN OM MET DINGEN TE SCHELDEN NU HÉ! RELINDE MAAKT ER NU TOCH OOK GEEN PROBLEEM VAN. EN TROUWENS, ZIJ ZOU HET AARDIGER ZEGGEN DAN JIJ, MET JE IRRITANTE OPVLIEGERIGE GEDRAG. PUNT!]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (weow, maar het is niet alleen youraremylove schuld he, en ze mag ook nieuwe topic's aanmaken, staat erboven, maar het is altijd zo met een RPG dat er een paar dan veel reageren... Als de andere niet reageren kunnen wij daar toch ook niks aandoen?)

    [neey het ligt daar niet aan, op de andere rpg waren we met ze drieen, en toen ging het lekker en moesten we stoppen omdat we anders het topic vol spamden en praten. Any way, het was wel een beetje veel off topic. Ik vind het niet erg als het een vraag is of als het onder een bericht is van je persoontje maar anders is het ook zo vol. Geteld is het idd 5 pagina's off topic.]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (wauw, rustig hey.
    Heb je problemen ofzo, je schiet wel heeeel erg uit je slof.
    Ik wilde alleen maar zeggen dat je minstens 5 en een halve pagina off topic hept gespamt en dat ik niet begrijp waarom lin jij ik dan niet gewoon met zn 3en kunnen bij glee, wij zijn dan ook met zn 4ren.
    Als je me dat even kan uitleggen is dat ook weer gefixt, ik wil geen ruzie met je.)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Ja hallo ik praatte niet zoveel off-topic hóór... En Arja, je lokt het zelf uit, met dat hoofdlettergepraat van je.
    En ik heb de Griep dus dat kan het ook zijn, maar het ligt niet alleen aan mij. Dus reageer het ook effe op andere af dan. --']

    [Oh kijk, óók weet off-topic. Oepsie (joehoe)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (LOL ja je hebt wel gelijk, maar ik snap het gewoon ff niet meer
    Whatever, ik ga lekkr Starwars kijken, ja heus xD)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (MOOIE FOTO btw xD)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [uuuhhhgggg flauw hoor.... En als je geen ruzie met haar wilt ben je al goed opgang, ga vooral zo door....]

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 21:43 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (sorry maar jullie doen net alsof zij nu alles heeft gedaan, maar ik heb toch ook off-topic gepraat en de andere... Dus wordt dan niet alleen boos op 1 persoon of zo...)
    (lekker late reactie hierop btw. XD)

    [Idd een beetje laat quin, whaha, noem je quin, Oke.. quin98, dus je begrijpt wel... En moet wachten op reactie van Matt... Maar sorry hoor, vind dit hele gedoe echt maar flauw...Wat bereik je ermee en ja, wij zijn het ook en je mag er gerust wat van zeggen, maar doe dat op een normale manier, dan was YouAreMyLove ook niet boos....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Je mag me best quin noemen hoor:P, en ja ik snap wat je bedoeld.. het kan eerst ook gewoon even rustig gezegd worden]

    (ik was met Dodge mijn zus tegen YouAreMyLove aant praten, eerder disscussieren maar dat is volledig tussen ons.
    we kennen mekaar in real dus jullie weten zoiezo nieteens waar het over ging.)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Ja, maar zo kwam het gewoon op ons over dus.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [kuchiksaysjulliekuch, moet een keer kuch naar de dokter kuch met dit kuch hoestje kuch ^^]

    Levi Runner
    Naja er was behoorlijk veel gekloot aan de gang, ik ben uiteidelijk maar naar het water gaan kijken. Ik sta met mijn rug naar het vuur, te dicht bij wou ik niet dus stond ik bij het water. De maan is tenminste vrij, net zo vrij als die dolfijn. Ik staart naar de staart die weer onderwater dook. Hmm? Zou dus beteken dat~ ik haalde een kaart voor mijn hoofd en bedacht alle plekken waar dat soort dolfijnen voor kwamen. Niet lettend op mijn omgeving.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Maya

    Ik slenter rustig over het strand, in mijn ogen wrijvend.
    Ik probeer een boom een steen en misschien een mens te onderschijden, maar ik zie het echt niet.
    Mijn hoofd steekt als de hel, ik slaak een gil en val voorover, in gras.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »