• Lost in Blue –RPG Rollentopic-

    Copyright ©
    Dodge



    Hoe ver zou je gaan om te overleven? Je haar af knippen? Je kleding scheuren? Je schoenen verliezen? Insecten eten? Noem maar op. Dit gaat over jongeren vanaf 16 jaar,ze waren met een mooi cruise schip aan het varen. hun schip is op mysterieuze wijze gezonken. De helft is dood de rest is aangestrand op het eiland. Sommige zijn hun geheugen kwijt andere weten alles nog en zelfs dingen die ze niet wilden weten. Zoals ze weten wie het schip heeft laten zinken.


    Jongens, Max 6
    1. Levi Runner door Dodge : Heeft het schip laten zinken
    2. David Cooper Andrews door YouAreMyLove : heeft meerdere persoonlijkheden
    3. Matt Jake Ledger door Flitwick : Zou een ster geweest zijn als het schip niet was gezonken
    4. Richard Droven door Elly4ever : Zit vast op het Eiland
    5. Avan Tudor Jogia door xVanilla : Weet wie het schip heeft laten zinken maar zit nu vast met een ernstige verwonding
    6. Ryan Stevens door quin98 : Is zijn geheugen kwijt

    Meiden, Max 6
    1. Agate Jule Bouvier door AgentP : Is blind
    2. Gereseveerd door [q]MissLima[/q]
    3. Maya Hard door AroonCat : Weet wie het schip heeft laten zinken maar is haar geheugen kwijt
    4. Mary-Lia Rose Carter door Curlies : Zou haar eerste Single laten opnemen
    5. Charlynn Cassidy Williams door DreamWishes : Haar vriend is omgekomen, ze weet wie het schip heeft laten zinken en weet veel over het plan zelf.
    6. Olivia Severance door RockThisShit : Zit vast op het Eiland

    Regels
    • 16+ Mag maar houd het wel een beetje normaal, want ik bedoel maar je hebt hier geen condomen en pillen XD
    • Je kan het eiland niet alleen af, vraag toestemming aan AlienQueen.
    • Niet te veel off topic.
    • Als je persoon dood wilt laat het dan even weten want anders gaan andere die redden.
    • Andere niet vermoorden tenzij het mag van de eigenaar.
    • Ruzie, verkrachtingen, gevechten aangeven aan AlienQueen. Dit verkomt conflicten.
    • Er varen geen boten en er vliegen geen vliegtuigen langs het eiland, en mobieltjes zijn verdronken.
    • Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    • Niemand doet of zijn of haar personage perfect is. Beslis niet wat andere doen.
    • Max 2 Personages per persoon
    • Ik wil geen mensen die ziele pietje gaan spelen als ze niet in de buurt van de rest kunnen komen, en ik wil ook geen mensen die zelfmoord gaan plegen voor aandacht.


    Off Topic praten doe je met: { [ (
    Is het topic vol? Vraag aan Dodge en YouAreMyLove NOOIT ZELF AANMAKEN!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Hmm, het is beide wel leuk :P]

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 22:58 ]

    Charlynn Cassidy Williams

    Ik schrik even en voel zijn lippen op de mijne, waarna hij ze al vrij snel eraf haalt en ik bijt op mijn lip en kijk hem weer aan. 'Geen sorry zeggen.' zeg ik dan zacht en leg mijn handen op zijn borst en kijk hem nog steeds aan. Dan druk ik toch mijn lippen nog eens kort op de zijne, iets in me zorgde ervoor dat ik het niet kon laten en kijk hem dan weer aan. 'Sorry.' zeg ik dan zacht en bloos licht en sla mijn ogen neer.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    David Cooper Andrews

    Ik droom van thuis, mijn zachte bedje, de geur van het wasmiddel. De paarse gordijnen voor mijn raam die het licht buiten houden. Mijn moeder die aan komt lopen met een dienblad. Glimlachend pak ik het dienblad en zie dat er een heel ontbijt op ligt. Ik pak een croissantje en neem er een hap van, de smaak is zo echt. Zo levendig.
    Ik open mijn ogen en lig blijkbaar op Ryan zijn shirt te kauwen. Ik schiet overeind en kijk meteen flink beschaamd weg. "S-Sorry..." stamel ik en sla mijn handen voor mijn gezicht, zo erg schaam ik me.

    [Hijs Coop nu :P]

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 23:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Matt Jake Ledger

    'Zeg ook jij geen sorry.' fluister ik hees. Ik streel met mijn hand over haar arm en soms over haar schouder. 'Ik weet niet wat je wil...' Mompel ik en houd mijn mond bij haar oor. Ik adem nogal diep en snel in, terwijl ik half wacht op antwoord, mijn ogen gesloten en mijn hoofd licht tegen de hare, mijn mond vlak bij haar oor.

    [ik moet zo echt weg...]

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 23:08 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [NVM]

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 23:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan Stevens
    Ik kijk even verbaast als hij ineens op me shirt zit te kauwen. Ik schiet al gauw in de lach als hij wakker schiet en kijk hem aan. 'Geeft niet David'je'zeg ik lachend en woel door zijn haar. 'Leuke droom?'vraag ik lachend en kijk hem aan. Ik trek hem rustig weer terug en glimlach even. Zijn droom ging vast over eten of zo want anders zou die niet zijn gaan kauwen, lijkt me

    Charlynn Cassidy Williams

    Ik ril even van zin aanrakingen en als hij in mijn oor fluistert, goede rilling. 'Ik weet het zelf ook niet, maar 1 ding weet ik wel.' zeg ik dan zacht en voel zijn hoofd licht tegen de mijne en zijn lippen bij mijn oor. Ik bijt weer op mijn lip en zorg dan dan zijn lippen vlak voor de mijne hangen. 'Wat wil jij?' vraag ik dan zacht, de drang om mijn lippen op de zijne te drukken is groot, maar ik hou me in en blijf Matt aankijken en wacht op zijn antwoord.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 0:02 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    David Cooper Andrews

    Ik draai me terug en schaam me kapot.
    "Sorry." zeg ik nogmaals en staar naar het vuur. "H-het zal niet meer ge-gebeuren." stamel ik snel en kijk Ryan even bangig aan.
    "Sorry.." zeg ik weer. Ik bijt op mijn lip en sla mijn armen om mijn knieën die ik net heb opgetrokken. Ik schaam me echt super kapot!

    [Ik ga nu :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan Stevens
    'Ik zei toch al, het geeft niet'zeg ik lachend als hij nog een paar keer sorry zegt. 'Het maakt me echt niet zoveel uit hoor' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Weet je, ik heb een keer in mijn slaap iemand over zijn wang gelikt, toen schaamde ik me ook even maar ik weet dus hoe het is en het maakt me echt niet uit'zeg ik en kijk hem aan.

    [Oke sleepwell xx]

    [Charlynn en Matt liggen ook naast het vuur.... *Uhum Awkward*]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Neen Ryan en David/Coop zitten een stukje verderop :3 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ow, whaha, omdat er ook stond bij het vuur, whaha, ze kunnen hun toch niet zien, hè??? Whaha! Nu ben ik nieuwsgierig wat ze gaat antwoorden met Matt, maar moet wachten.. Hihi..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    -David Cooper Andrews-

    Ik kijk even naar Ryan. "Maar het is zo vies, er zitten veel bacteriën in je speeksel." zeg ik zachtjes. Ik kijk snel weer naar het vuur in de verte, bij Matt en Charly [:p]. Dan leg ik mijn hoofd op mijn knieën en wieg wat heem en weer. Hoe kan ik hem ooit laten merken dat ik hem leuk vind, als ik niet naar hem toe durf? Die vraag blijft door mijn hoofd dwalen.

    [Weetje wat schattig zou zijn. Als Ryan achter hem gaat zitten en zijn armen om hem heen slaat, Coop word dan vet verlegen maar wel heel schattig.
    Maar, je beslist zelf wat je doet :3 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ja dat is lief en hij kijkt gwn even naar Charly en Matt die half bovenop elkaar liggen, heel normaal, whaha, maar ik vind coop echt lief en schattig!! :Y)]

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 0:27 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp