• Lost in Blue –RPG Rollentopic-

    Copyright ©
    Dodge



    Hoe ver zou je gaan om te overleven? Je haar af knippen? Je kleding scheuren? Je schoenen verliezen? Insecten eten? Noem maar op. Dit gaat over jongeren vanaf 16 jaar,ze waren met een mooi cruise schip aan het varen. hun schip is op mysterieuze wijze gezonken. De helft is dood de rest is aangestrand op het eiland. Sommige zijn hun geheugen kwijt andere weten alles nog en zelfs dingen die ze niet wilden weten. Zoals ze weten wie het schip heeft laten zinken.


    Jongens, Max 6
    1. Levi Runner door Dodge : Heeft het schip laten zinken
    2. David Cooper Andrews door YouAreMyLove : heeft meerdere persoonlijkheden
    3. Matt Jake Ledger door Flitwick : Zou een ster geweest zijn als het schip niet was gezonken
    4. Richard Droven door Elly4ever : Zit vast op het Eiland
    5. Avan Tudor Jogia door xVanilla : Weet wie het schip heeft laten zinken maar zit nu vast met een ernstige verwonding
    6. Ryan Stevens door quin98 : Is zijn geheugen kwijt

    Meiden, Max 6
    1. Agate Jule Bouvier door AgentP : Is blind
    2. Gereseveerd door [q]MissLima[/q]
    3. Maya Hard door AroonCat : Weet wie het schip heeft laten zinken maar is haar geheugen kwijt
    4. Mary-Lia Rose Carter door Curlies : Zou haar eerste Single laten opnemen
    5. Charlynn Cassidy Williams door DreamWishes : Haar vriend is omgekomen, ze weet wie het schip heeft laten zinken en weet veel over het plan zelf.
    6. Olivia Severance door RockThisShit : Zit vast op het Eiland

    Regels
    • 16+ Mag maar houd het wel een beetje normaal, want ik bedoel maar je hebt hier geen condomen en pillen XD
    • Je kan het eiland niet alleen af, vraag toestemming aan AlienQueen.
    • Niet te veel off topic.
    • Als je persoon dood wilt laat het dan even weten want anders gaan andere die redden.
    • Andere niet vermoorden tenzij het mag van de eigenaar.
    • Ruzie, verkrachtingen, gevechten aangeven aan AlienQueen. Dit verkomt conflicten.
    • Er varen geen boten en er vliegen geen vliegtuigen langs het eiland, en mobieltjes zijn verdronken.
    • Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    • Niemand doet of zijn of haar personage perfect is. Beslis niet wat andere doen.
    • Max 2 Personages per persoon
    • Ik wil geen mensen die ziele pietje gaan spelen als ze niet in de buurt van de rest kunnen komen, en ik wil ook geen mensen die zelfmoord gaan plegen voor aandacht.


    Off Topic praten doe je met: { [ (
    Is het topic vol? Vraag aan Dodge en YouAreMyLove NOOIT ZELF AANMAKEN!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    DreamWishes schreef:
    Charlynn Cassidy Williams

    Ik zie Matt dan plotseling wegrennen en sta vlug op en ga achter hem aan, als hij dan stopt zie ik hem staan aan de zee en hoor hem weer zingen. Ik blijf een beetje op de achtergrond en luister baar zijn stem het was het zelfde liedje als toen straks, het klinkt alweer prachtig, nog steeds hou ik me stil, waarschijnlijk heeft hij nu toch geen behoefte aan mij, ik bijt op mijn lip en kijk naar hem hij staat met zijn rug naar me toe en ik heb geen idee wat ik moet doen en er maar ongemakkelijk bij terwijl ik luister naar zijn stem, maar toch kan ik het niet laten heel zacht mee te zingen en loop dan toch naast hem toe en ga naast hem staan. 'Gat het?' vraagik dan toch als het liedje is afgelopen niet wetend wat beter te zeggen en bijt op mijn lip en sta er maar ongemakkelijk bij.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 10:05 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Matt Jake Ledger
    Ik kijk haar lang aan. Heel lang. 'Dit kan toch gewoon niet!' sis ik, duidelijk hoorbaar. Ik doe een stap naar achter en spreid mijn vingers terwijl mijn armen strak naar beneden staan. 'We kunne toch niet zomaar... Het is gewoon onmogelijk!' Ik loop met mijn hoofd in mijn handen en mijn gezicht naar de donkere lucht gekeerd door het zand. 'Snap je het dan niet?' mompel ik zacht en schop zand voor me uit.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Charlynn Cassidy Williams

    Hij kijkt me aan, lang. En even twijfel ik of hij nog iets gaat zeggen, maar dan sist hij wat naar me toe en ik schrik door zijn plotselinge uitbarsting en doe snel een stap naar achter. 'Sorry.' murmel ik dan zacht en bijt weer op mijn lip. Ik weet niet wat ik moet zeggen en sla mijn ogen neer. 'Je hebt gelijk, sorry.' zeg ik dan weer zacht en kijk dan naar Matt. 'Ik weet dat het niet mag en onmogelijk is-.' zeg ik dan wat harder en sla dan weer mijn ogen neer. 'Maar ik heb er absoluut geen spijt van.' zeg ik dan heel zacht, meer een fluistering en hou mijn ogen neergeslagen en bijt nerveus op mijn lip, bang voor wat hij zou Kunnen zeggen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Wat een stilte xD]

    [Yeah, i know, moet wachten op reactie Matt... ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ik op David xD]

    [Stuur maar laatste bericht dan :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ Okeey tijdje niet geweest of zo,, maar volg het niet meer waar kan ik zeg maar inspringen? ]


    Shit Could Be Worse.

    quin98 schreef:
    Ryan Stevens
    Ik glimlach even als hij zegt dat ik ook leuk ben. Hij snapte niks over verlegen, zou die dan weer anders zijn? nee toch, dan was hij nog heel anders. 'Ga dan slapen'zeg ik lachend en geef hem een kus. 'Oké, dan gaan we morgen wel een slaapplek maken'zeg ik met een glimlach en kijk hem aan. 'Ga je nu dan weer slapen?'vraag ik hem met een glimlach.

    David Cooper Andrews

    Ik kijk Ryan aan en knik dan.
    "Ja, ben best moe." zeg ik dan en ga tegen hem aanzitten. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en sluit mijn ogen.
    "Blijf je wel bij me?" vraag ik dan zachtjes. Ik streel over zijn wang heen met mijn hand.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan Stevens
    Ik kijk hem aan met een glimlach en knik. 'Tuurlijk blijf ik bij je' zeg ik zacht en geef een zacht kusje op zijn lippen. 'Je bent toch schattig als je slaapt, dus dan heb ik wel wat leuks om naar te kijken'zeg ik met een grijns en kijk daarna even voor me uit.

    DreamWishes schreef:
    Charlynn Cassidy Williams

    Hij kijkt me aan, lang. En even twijfel ik of hij nog iets gaat zeggen, maar dan sist hij wat naar me toe en ik schrik door zijn plotselinge uitbarsting en doe snel een stap naar achter. 'Sorry.' murmel ik dan zacht en bijt weer op mijn lip. Ik weet niet wat ik moet zeggen en sla mijn ogen neer. 'Je hebt gelijk, sorry.' zeg ik dan weer zacht en kijk dan naar Matt. 'Ik weet dat het niet mag en onmogelijk is-.' zeg ik dan wat harder en sla dan weer mijn ogen neer. 'Maar ik heb er absoluut geen spijt van.' zeg ik dan heel zacht, meer een fluistering en hou mijn ogen neergeslagen en bijt nerveus op mijn lip, bang voor wat hij zou Kunnen zeggen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Dit topic is ook weer dood...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [sort of][maybe]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Yeah, wat al heel lang op en reactie van Matt, dus kan niet verder gaan....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp