• Lost in Blue –RPG Rollentopic-

    Copyright ©
    Dodge



    Hoe ver zou je gaan om te overleven? Je haar af knippen? Je kleding scheuren? Je schoenen verliezen? Insecten eten? Noem maar op. Dit gaat over jongeren vanaf 16 jaar,ze waren met een mooi cruise schip aan het varen. hun schip is op mysterieuze wijze gezonken. De helft is dood de rest is aangestrand op het eiland. Sommige zijn hun geheugen kwijt andere weten alles nog en zelfs dingen die ze niet wilden weten. Zoals ze weten wie het schip heeft laten zinken.


    Jongens, Max 6
    1. Levi Runner door Dodge : Heeft het schip laten zinken
    2. David Cooper Andrews door YouAreMyLove : heeft meerdere persoonlijkheden
    3. Matt Jake Ledger door Flitwick : Zou een ster geweest zijn als het schip niet was gezonken
    4. Richard Droven door Elly4ever : Zit vast op het Eiland
    5. Avan Tudor Jogia door xVanilla : Weet wie het schip heeft laten zinken maar zit nu vast met een ernstige verwonding
    6. Ryan Stevens door quin98 : Is zijn geheugen kwijt

    Meiden, Max 6
    1. Agate Jule Bouvier door AgentP : Is blind
    2. Gereseveerd door [q]MissLima[/q]
    3. Maya Hard door AroonCat : Weet wie het schip heeft laten zinken maar is haar geheugen kwijt
    4. Mary-Lia Rose Carter door Curlies : Zou haar eerste Single laten opnemen
    5. Charlynn Cassidy Williams door DreamWishes : Haar vriend is omgekomen, ze weet wie het schip heeft laten zinken en weet veel over het plan zelf.
    6. Olivia Severance door RockThisShit : Zit vast op het Eiland

    Regels
    • 16+ Mag maar houd het wel een beetje normaal, want ik bedoel maar je hebt hier geen condomen en pillen XD
    • Je kan het eiland niet alleen af, vraag toestemming aan AlienQueen.
    • Niet te veel off topic.
    • Als je persoon dood wilt laat het dan even weten want anders gaan andere die redden.
    • Andere niet vermoorden tenzij het mag van de eigenaar.
    • Ruzie, verkrachtingen, gevechten aangeven aan AlienQueen. Dit verkomt conflicten.
    • Er varen geen boten en er vliegen geen vliegtuigen langs het eiland, en mobieltjes zijn verdronken.
    • Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    • Niemand doet of zijn of haar personage perfect is. Beslis niet wat andere doen.
    • Max 2 Personages per persoon
    • Ik wil geen mensen die ziele pietje gaan spelen als ze niet in de buurt van de rest kunnen komen, en ik wil ook geen mensen die zelfmoord gaan plegen voor aandacht.


    Off Topic praten doe je met: { [ (
    Is het topic vol? Vraag aan Dodge en YouAreMyLove NOOIT ZELF AANMAKEN!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    David Cooper Andrews

    "Verlegen?" ik haal mijn schouder op. Ik zit lekker op Ryan zijn schoot.
    "Jij bent ook leuk." zeg ik dan en geniet ervan hoe hij door mijn haar streelt. Het is zo lekker, rustgevend. Ik voel me er kalm door worden. "Ryan, ik ben moe." grinnik ik. Dan schiet me ineens iets te binnen. "We moeten morgen wel een slaapplek maken, want in de openlucht blijven is ook niet goed." zeg ik dan en streel even over zijn wang.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    {sorrryy, dat ik niks schreef :$ Wat heb ik gemist?? En waar kan ik Agate heen sturen?}


    Do what people say you can't.

    Ryan Stevens
    Ik glimlach even als hij zegt dat ik ook leuk ben. Hij snapte niks over verlegen, zou die dan weer anders zijn? nee toch, dan was hij nog heel anders. 'Ga dan slapen'zeg ik lachend en geef hem een kus. 'Oké, dan gaan we morgen wel een slaapplek maken'zeg ik met een glimlach en kijk hem aan. 'Ga je nu dan weer slapen?'vraag ik hem met een glimlach.

    [ze zitten met ze 5e in de buurt van een kampvuur, het is laat in de avond. Waar de rest weet ik niet. Charly en Matt hebben gezoend en Ryan en David ook xD]

    {okiiii, daar probeer ik wel wat mee}


    Do what people say you can't.

    Agate Jule Bouvier
    Ik was gewoon een beetje in het zand. Ergens voel ik warmte. Ik sta op en loop erheen. Voor mijn gevoelens nog een meter van het vuur af sta ik stil. Toch handig als je goed dingen kan aanvoelen. 'Ehm.. Hallo?' zeg ik. Ik zwaai een beetje naar voren met mijn hand.


    Do what people say you can't.

    *is Not happy face*


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Hoezo not happy?? ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (keeel! nu overtreed je je eigen fucking rules! GEEN TOPIC VOLSPAMMEN-GEEN TEVEEL OFF TOPIC-GEEN EIGEN TOPIC AANMAKEN- WAAROM?!
    JE FAALT! en nu niet zeggen dat ik zeik, ik ben namelijk de 2e leider van deze groep, vraag maar aan lin.)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (geez)

    Maya

    Ik kreun zachtjes, ik voel water af en aan langs mijn benen stromen.
    Mijn kleding is nat, mijn hoofd doet bijn, en mijn been steekt.
    Langzaam hoest ik even, en ga dan voorzichtig overeind zitten.
    Ik knipper met mijn ogen en kijk rond, een strand?
    Dan probeer ik op te staan, maar pleur meteen voorover in het zand.
    Ik ben door mijn been gezakt.
    Ik kruip naar een palmboom en trek mezelf omhoog, en bekijk de wond op mijn been.
    Ik zucht, en kijk om me heen Waar ben ik?


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    AroonCat schreef:
    (keeel! nu overtreed je je eigen fucking rules! GEEN TOPIC VOLSPAMMEN-GEEN TEVEEL OFF TOPIC-GEEN EIGEN TOPIC AANMAKEN- WAAROM?!
    JE FAALT! en nu niet zeggen dat ik zeik, ik ben namelijk de 2e leider van deze groep, vraag maar aan lin.)


    [Jonge wat zeik je, en ja dat doe je. Want dit is toch niet mijn RPG? En hier zijn ook meerdere mensen dan maar drie die reageren. Doe effe normaal ja. En de helft van wat daar staat snap ik niet; Geen eigen topic aanmaken? Ik ben de helper van dit RPG hoor. ]

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 18:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    YouAreMyLove schreef:
    (...)

    [Jonge wat zeik je, en ja dat doe je. Want dit is toch niet mijn RPG? En hier zijn ook meerdere mensen dan maar drie die reageren. Doe effe normaal ja. En de helft van wat daar staat snap ik niet; Geen eigen topic aanmaken? Ik ben de helper van dit RPG hoor. ]


    (UCHE UCH! lin en ik hebben deze topic samen verzonnen.
    meteen aan het begin was ik al de 2e helper en baas.
    Dat je niet met zn 4ren de hele topic mag volspammen.
    Kan ik net zo goed zeggen dat jij zeikt met dat bij je glee rpg, wij zijn dan toch ook met zn 3en, dat slaat dus echt nergens op.)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [nvm, begrijp het al...]

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 19:01 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    AroonCat schreef:
    (...)

    (UCHE UCH! lin en ik hebben deze topic samen verzonnen.
    meteen aan het begin was ik al de 2e helper en baas.
    Dat je niet met zn 4ren de hele topic mag volspammen.
    Kan ik net zo goed zeggen dat jij zeikt met dat bij je glee rpg, wij zijn dan toch ook met zn 3en, dat slaat dus echt nergens op.)


    [Ik ga hier niet eens meer op in. *Ignorence*]

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 19:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    YouAreMyLove schreef:
    (...)

    [Ik ga hier niet eens meer op in. *Ignorence*]


    okay leuk, veel plezier ermee, kan ik je net zo goed verbannen


    « The "earth" without "art" is just "eh." »