• Lost in Blue –RPG Rollentopic-

    Copyright ©
    Dodge



    Hoe ver zou je gaan om te overleven? Je haar af knippen? Je kleding scheuren? Je schoenen verliezen? Insecten eten? Noem maar op. Dit gaat over jongeren vanaf 16 jaar,ze waren met een mooi cruise schip aan het varen. hun schip is op mysterieuze wijze gezonken. De helft is dood de rest is aangestrand op het eiland. Sommige zijn hun geheugen kwijt andere weten alles nog en zelfs dingen die ze niet wilden weten. Zoals ze weten wie het schip heeft laten zinken.


    Jongens, Max 6
    1. Levi Runner door Dodge : Heeft het schip laten zinken
    2. David Cooper Andrews door YouAreMyLove : heeft meerdere persoonlijkheden
    3. Matt Jake Ledger door Flitwick : Zou een ster geweest zijn als het schip niet was gezonken
    4. Richard Droven door Elly4ever : Zit vast op het Eiland
    5. Avan Tudor Jogia door xVanilla : Weet wie het schip heeft laten zinken maar zit nu vast met een ernstige verwonding
    6. Ryan Stevens door quin98 : Is zijn geheugen kwijt

    Meiden, Max 6
    1. Agate Jule Bouvier door AgentP : Is blind
    2. Gereseveerd door [q]MissLima[/q]
    3. Maya Hard door AroonCat : Weet wie het schip heeft laten zinken maar is haar geheugen kwijt
    4. Mary-Lia Rose Carter door Curlies : Zou haar eerste Single laten opnemen
    5. Charlynn Cassidy Williams door DreamWishes : Haar vriend is omgekomen, ze weet wie het schip heeft laten zinken en weet veel over het plan zelf.
    6. Olivia Severance door RockThisShit : Zit vast op het Eiland

    Regels
    • 16+ Mag maar houd het wel een beetje normaal, want ik bedoel maar je hebt hier geen condomen en pillen XD
    • Je kan het eiland niet alleen af, vraag toestemming aan AlienQueen.
    • Niet te veel off topic.
    • Als je persoon dood wilt laat het dan even weten want anders gaan andere die redden.
    • Andere niet vermoorden tenzij het mag van de eigenaar.
    • Ruzie, verkrachtingen, gevechten aangeven aan AlienQueen. Dit verkomt conflicten.
    • Er varen geen boten en er vliegen geen vliegtuigen langs het eiland, en mobieltjes zijn verdronken.
    • Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    • Niemand doet of zijn of haar personage perfect is. Beslis niet wat andere doen.
    • Max 2 Personages per persoon
    • Ik wil geen mensen die ziele pietje gaan spelen als ze niet in de buurt van de rest kunnen komen, en ik wil ook geen mensen die zelfmoord gaan plegen voor aandacht.


    Off Topic praten doe je met: { [ (
    Is het topic vol? Vraag aan Dodge en YouAreMyLove NOOIT ZELF AANMAKEN!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan Stevens
    Ik pak zijn hand aan en sta met zijn hulp op. Ik glimlach en kijk hem aan. 'Door het bos wandelen?'vraag ik met een glimlach en trek hem ondertussen al aan zijn hand mee richting het bos. Ik kijk even naar het bos, hopelijk verdwalen we niet, dan hadden we wel een probleem.

    [Ja avond.
    Lool weet je wat ik heb gedaan in dat spel. Een jongen aangemaakt en die is nu verloofd met een jongen :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [haha leuk toch ^_^]

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 21:08 ]

    David Cooper Andrews

    "Kan jij gedachten lezen?" vraag ik lachend als Ryan me mee trekt. Ik voel me best vertrouwd bij hem. Op de boot ook, zat ik hem ook de hele tijd aan te staren want hij is echt knap om eerlijk te zijn.
    "En, hoe staat het met relaties?" vraag ik dan geïnteresseerd. Ik kijk waar ik loop en we naderen de grens van het bos. Rustig loop ik over een aantal stammen, nog altijd heb ik Ryan zijn hand vast.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlynn Cassidy Williams

    'Als jij het niet erg vind.' zeg ik dan n grijns even en doe mijn ogen even dicht, maar open ze dan weer en ik knik en sla mijn ogen weer even neer. 'Ik weet het, maar ik zal me er toch overheen moeten zetten, hij zal niet meer terugkomen.' zeg ik dan zacht en slik even, maar houd me toch sterk. Dan kijk ik weer even uit naar de zee en voel dan de koude wind tegen me lichaam aan en ril even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ryan Stevens
    Ik begin te lachen en schud mijn hoofd. Ik loop rustig door het bos en kijk even naar onze handen. Ik glimlach even en kijk weer naar David. 'Nou ik ben single'zeg ik, 'En bij jou?'vraag ik hem. Ik kijk naar David en dan even naar voor. Ik stap rustig over de stammen en kijk dan naar David. Eigenlijk was die wel echt leuk, ik zou dat vast ook wel op de boot gezien hebben maar dat weer ik dus echt niet meer..

    David Cooper Andrews

    "Ik ben ook single." zeg ik dan glimlachend en kijk om me heen. Oké, hier is de weg terug. Goed onthouden.
    "Heb je al veel gehad?" vraag ik dan en kijk Ryan aan. "Ik niet echt om eerlijk te zijn." zeg ik dan. Niemand wilde mij of zo. Misschien door mijn wispelturige gedrag, dat ik zelf niet meemaak?
    Ik trap wat blaadjes weg zodat ze in de lucht komen. Ik kijk ernaar en glimlach. Ik wil weg van dit eiland, ik ga dit niet lang volhouden, dat weet ik zeker.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Matt Jake Ledger

    'Het is goed als je het probeert te vergeten, hoe moeilijk dat ook is.'
    Ik sla mijn ene arm om haar schouders en terwijl haar hoofd op mijn schouder rust kijk ik uit over het water. De wind wappert een beetje door mijn haar. Ik voel hoe ze rilt. 'Is het koud?' Ik probeer haar aan te kijken. 'Zullen we bij het vuur gaan zitten?' vraag ik.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Charlyn Cassidy Williams

    Ik knik weer en zucht, waarom is dit zo moeilijk. 'Ja, dat is inderdaad het beste.' zeg ik dan zacht en kijk weer even naar de zee en dan naar Matt. 'Ja, ik heb het koud, ik heb het altijd snel koud.' zeg ik dan en bijt even op mijn lip, ja, ik had het altijd snel koud. Ik kijk naar het vuur en zie dat David en Ryan weg zijn, wat me toch een opgelucht gevoel geeft, nu hoef ik hem niet onder ogen te komen. Dan kijk Ik Matt weer aan. 'Ja, laten we maar bij het vuur gaan zitten, dan krijg ik het misschien wel warm.' zeg ik dan en kijk hem aan en heb mijn hoofd inmiddels ook al van zijn borst gehaald.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ryan Stevens
    'Valt wel mee, een paar'zeg ik met een glimlach en kijk hem aan. Ik glimlach even lichtjes, 'Weet je het is echt irritant dat ik niks weet van de boot'mompel ik en bijt even op mijn lip. 'Weet je eigenlijk een paar dingen die ik daar gedaan heb of zo?'vraag ik hem terwijl ik een beetje bloos.

    Matt Jake Ledger

    Ik sta op en trek haar zacht overeind. Dan loop ik naar het vuur en begin het wat op te stoken. Ik voel de gloed van het vuur op mijn gezicht, de rode gloed verlicht mijn gezicht. Het is best donker aan het worden, hier ging dat eigenlijk best snel. Ik gooide nog een paar takken er bij. Ik ging naast het vuur zitten en keek er naar terwijl er een donkere haarlok naast mijn gezicht valt. Ik staar naar de rode vlammen en zucht. Waarom was het altijd zo moeilijk om iets leuks te doen? Het gewoon goed te hebben, gelukkig te zijn?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    David Cooper Andrews

    Ik trek een niet wetend hoofd.
    "Ik heb géén idee," zeg ik dan schouderophalend. "Je vermaakt?" zeg ik met een vragende toon. "Je zat vaak in het restaurant," zeg ik dan, jup ik heb hem misschien even geobserveerd. "Iedere dag wel," mompel ik dan.
    "Je was ook wel in de lobby, en dan ging ik tegenover je zitten en mijn boek lezen." glimlach ik en geef even een kneepje in zijn hand. Dan stap ik over een grote boomstam heen en wacht op Ryan tot hij eroverheen is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan Stevens
    'Oké, dan weet ik tenminste iets, ik wil echt mijn geheugen terug'mompel ik en kijk hem aan. 'Maar dan zou je me vast wel opgevallen zijn'zeg ik met een knipoog en spring over de boomstam heen. Ik kijk David aan en glimlach, ik wist bijna zeker dat die me opgevallen zou zijn, hij is zo leuk, dat kan ik toch niet niet opgemerkt hebben? Ik loop veder en trek David wat dichter tegen me aan. Ik grijns even en kijk dan weer voor me uit.

    Charlynn Cassidy Williams

    Hij trekt me overeind en ik loop achter hem aan naar het vuur en hij stookt het vuur nog even wat op en ik ga dan naast hem zitten en voel meteen de warmte van het vuur tegen mijn huid strijken en word ook meteen wat warmer en mijn gezicht wordt een beetje verlicht door de vlammen en ik kijk naar het vuur voor me.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    David Cooper Andrews

    Ik kijk Ryan aan en grinnik even om zij glimlach. Als hij me dichter tegen zich aantrekt zie ik hem even grijnzen, dan kijkt hij voor zich uit.
    "Hoelang ben je het al?" vraag ik dan en kijk naar hem. Het is overduidelijk, dat merk ik gewoon. Hoe hij doet en zo. Ik kijk even naar onze handen en glimlach dan. Op de boot is hij mij wél opgevallen, ik bleef maar naar hem kijken. Als ik in de lobby tegenover hem zat las ik niet echt, nee ik keek over mijn boek heen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.