• Lost in Blue –RPG Rollentopic-

    Copyright ©
    Dodge



    Hoe ver zou je gaan om te overleven? Je haar af knippen? Je kleding scheuren? Je schoenen verliezen? Insecten eten? Noem maar op. Dit gaat over jongeren vanaf 16 jaar,ze waren met een mooi cruise schip aan het varen. hun schip is op mysterieuze wijze gezonken. De helft is dood de rest is aangestrand op het eiland. Sommige zijn hun geheugen kwijt andere weten alles nog en zelfs dingen die ze niet wilden weten. Zoals ze weten wie het schip heeft laten zinken.


    Jongens, Max 6
    1. Levi Runner door Dodge : Heeft het schip laten zinken
    2. David Cooper Andrews door YouAreMyLove : heeft meerdere persoonlijkheden
    3. Matt Jake Ledger door Flitwick : Zou een ster geweest zijn als het schip niet was gezonken
    4. Richard Droven door Elly4ever : Zit vast op het Eiland
    5. Avan Tudor Jogia door xVanilla : Weet wie het schip heeft laten zinken maar zit nu vast met een ernstige verwonding
    6. Ryan Stevens door quin98 : Is zijn geheugen kwijt

    Meiden, Max 6
    1. Agate Jule Bouvier door AgentP : Is blind
    2. Gereseveerd door [q]MissLima[/q]
    3. Maya Hard door AroonCat : Weet wie het schip heeft laten zinken maar is haar geheugen kwijt
    4. Mary-Lia Rose Carter door Curlies : Zou haar eerste Single laten opnemen
    5. Charlynn Cassidy Williams door DreamWishes : Haar vriend is omgekomen, ze weet wie het schip heeft laten zinken en weet veel over het plan zelf.
    6. Olivia Severance door RockThisShit : Zit vast op het Eiland

    Regels
    • 16+ Mag maar houd het wel een beetje normaal, want ik bedoel maar je hebt hier geen condomen en pillen XD
    • Je kan het eiland niet alleen af, vraag toestemming aan AlienQueen.
    • Niet te veel off topic.
    • Als je persoon dood wilt laat het dan even weten want anders gaan andere die redden.
    • Andere niet vermoorden tenzij het mag van de eigenaar.
    • Ruzie, verkrachtingen, gevechten aangeven aan AlienQueen. Dit verkomt conflicten.
    • Er varen geen boten en er vliegen geen vliegtuigen langs het eiland, en mobieltjes zijn verdronken.
    • Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    • Niemand doet of zijn of haar personage perfect is. Beslis niet wat andere doen.
    • Max 2 Personages per persoon
    • Ik wil geen mensen die ziele pietje gaan spelen als ze niet in de buurt van de rest kunnen komen, en ik wil ook geen mensen die zelfmoord gaan plegen voor aandacht.


    Off Topic praten doe je met: { [ (
    Is het topic vol? Vraag aan Dodge en YouAreMyLove NOOIT ZELF AANMAKEN!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [dat van ons wordt op het begin eigenlijk een soort van one night stand bedenk ik me nu xd Haha misschien vinden ze elkaar later weer terug xd Nobody knows what's gonna happen tomorrow (ook weer van Duran Duran)

    Moet ff van laptop naar mobiel ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    David Cooper Andrews

    Ik knik als hij vraagt of het de Kleine Beer is waar hij naar wijst.
    "En schuin daar tegenover is de Grote Beer," zeg ik wijzend, zijn hand is nog in de lucht en ik grijp hem vast, ik verstrengel onze vingers en leg die dan neer. Al snel voel ik me weer wegzakken en nu weet ik me er echt niet meer uit te redden. Mijn ogen vallen dicht en ik zak weg.

    [Misschien teruggaan en David bij het vuur leggen bij de andere xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlynn Cassidy Williams

    Hij omhelst me weer en sla mijn armen ook even om hem heen. 'Heftig.' zeg ik dan zacht, maar ga er verder niet op in, want hij gaf al aan dat hij het er niet over wil hebben. Dan duwt hij zijn voorhoofd licht tegen de mijne aan en zorgt zo dat we beide in het zand zakken. Ik kijk dan in zijn ogen en bijt op mijn lip. Een vreemd gevoel overspoelt me, maar ik blijf hem aankijken en bijt op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Oke. :Y) Ow, dat is awkwerd als Ryan en David nu komen, whaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ryan Stevens
    Ik kijk even naar wat hij aanwijst en knik. Ik glimlach als hij mijn hand pakt en onze vingers verstrengeld. Als ik merkt dat die inslaap gevallen is schuif ik heel voorzichtig onder hem vandaan en leg zijn hoofd voorzichtig op de grond. Ik ga staan en til hem voorzichtig op. Ik loop door het bos in de richting waar ik denk dat ik heen moet en vindt uiteindelijk gelukkig de plek weer. Ik kijk even naar Matt en Charly en grinnik. Ik loop er langs heen en reageer er niet echt op. Ik leg David naast het vuur en ga daarna zelf zitten.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 22:51 ]

    [nee laat Char en Matt alsjeblieft nog even alleen (:]

    Matt Jake Ledger

    'Charlynne, ik weet niet wat ik heb maar.. Het hoeft niks te betekenen als je wilt.' En voordat ik mezelf tegen kan houden, voor dat ik er iets aan kan doen, zonder ergens bij na te denken druk ik mijn lippen op de hare. Ik ben niet teder, het is ferm en rusteloos. Toch wil ik haar geen pijn doen. Ik strijk met mijn vingers over haar schouders. 'Het spijt me.' Fluister ik dan en kijk haar bang aan, bang dat ze kwaad zou reageren.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    quin98 schreef:
    Ryan Stevens
    Ik kijk even naar wat hij aanwijst en knik. Ik glimlach als hij mijn hand pakt en onze vingers verstrengeld. Als ik merkt dat die inslaap gevallen is schuif ik heel voorzichtig onder hem vandaan en leg zijn hoofd voorzichtig op de grond. Ik ga staan en til hem voorzichtig op. Ik loop door het bos in de richting waar ik denk dat ik heen moet en vindt uiteindelijk gelukkig de plek weer. Ik kijk even naar Richard en Charly en grinnik. Ik loop er langs heen en reageer er niet echt op. Ik leg David naast het vuur en ga daarna zelf zitten.



    Aangenaam, Matt, niet Richard :D


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    David Cooper Andrews

    Ik voel dat ik opgetild word en even later weer neergelegd. Ik voel een warmte aan mijn zij en glimlach. Ik open mij ogen een stukje en kijk naar Ryan. Ik strek mijn armen naar hem uit, pak hem vast en trek hem naar me toe. Dan sla ik mijn armen om zijn middel en leg mijn hoofd op zijn borstkas.
    Ik geniet van zijn warmte en val al snel weer in een lichte slaap. Over tien minuten zal ik toch wel weer wakker worden, want dan heb ik weer wat energie. Zo ben ik, je krijgt meer energie van korte slaapjes dan van een moment heel lang slapen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [oops sorry verkeerde naam xd]

    [o eh leuk nu zitten ze daar met z'n vieren. :P]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Flitwick schreef:
    [nee laat Char en Matt alsjeblieft nog even alleen (:]


    [Anders zitten zij iets verderop :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan Stevens
    Ik glimlach even naar hem als die weer wakker is en ga tegen hem aanliggen als hij zijn armen om mijn middel slaat. Ik kijk even naar hem en glimlach.Dan valt die weer inslaap en kijk even glimlachend naar hem. Hij zag er echt schattig uit als die sliep.

    [Doe dat die een stukje veder is gelopen en hij heeft ook niet op ze gereageerd hé xd]

    [Ik zit te denken, hoe zal ik hem wakker laten worden. Als Dave of Coop?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [haha is goed nu. Wachten op Charlynn...]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel