• Lost in Blue –RPG Rollentopic-

    Copyright ©
    Dodge



    Hoe ver zou je gaan om te overleven? Je haar af knippen? Je kleding scheuren? Je schoenen verliezen? Insecten eten? Noem maar op. Dit gaat over jongeren vanaf 16 jaar,ze waren met een mooi cruise schip aan het varen. hun schip is op mysterieuze wijze gezonken. De helft is dood de rest is aangestrand op het eiland. Sommige zijn hun geheugen kwijt andere weten alles nog en zelfs dingen die ze niet wilden weten. Zoals ze weten wie het schip heeft laten zinken.


    Jongens, Max 6
    1. Levi Runner door Dodge : Heeft het schip laten zinken
    2. David Cooper Andrews door YouAreMyLove : heeft meerdere persoonlijkheden
    3. Matt Jake Ledger door Flitwick : Zou een ster geweest zijn als het schip niet was gezonken
    4. Richard Droven door Elly4ever : Zit vast op het Eiland
    5. Avan Tudor Jogia door xVanilla : Weet wie het schip heeft laten zinken maar zit nu vast met een ernstige verwonding
    6. Ryan Stevens door quin98 : Is zijn geheugen kwijt

    Meiden, Max 6
    1. Agate Jule Bouvier door AgentP : Is blind
    2. Gereseveerd door [q]MissLima[/q]
    3. Maya Hard door AroonCat : Weet wie het schip heeft laten zinken maar is haar geheugen kwijt
    4. Mary-Lia Rose Carter door Curlies : Zou haar eerste Single laten opnemen
    5. Charlynn Cassidy Williams door DreamWishes : Haar vriend is omgekomen, ze weet wie het schip heeft laten zinken en weet veel over het plan zelf.
    6. Olivia Severance door RockThisShit : Zit vast op het Eiland

    Regels
    • 16+ Mag maar houd het wel een beetje normaal, want ik bedoel maar je hebt hier geen condomen en pillen XD
    • Je kan het eiland niet alleen af, vraag toestemming aan AlienQueen.
    • Niet te veel off topic.
    • Als je persoon dood wilt laat het dan even weten want anders gaan andere die redden.
    • Andere niet vermoorden tenzij het mag van de eigenaar.
    • Ruzie, verkrachtingen, gevechten aangeven aan AlienQueen. Dit verkomt conflicten.
    • Er varen geen boten en er vliegen geen vliegtuigen langs het eiland, en mobieltjes zijn verdronken.
    • Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    • Niemand doet of zijn of haar personage perfect is. Beslis niet wat andere doen.
    • Max 2 Personages per persoon
    • Ik wil geen mensen die ziele pietje gaan spelen als ze niet in de buurt van de rest kunnen komen, en ik wil ook geen mensen die zelfmoord gaan plegen voor aandacht.


    Off Topic praten doe je met: { [ (
    Is het topic vol? Vraag aan Dodge en YouAreMyLove NOOIT ZELF AANMAKEN!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [tja, Dave heeft alleen mar ruzie met Charlynn, whaha, maar vind Dave wel grappig door zijn woede aanvallen, coop lief en David, is gwn David, haha]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [tja, Dave heeft alleen mar ruzie met Charlynn, whaha, maar vind Dave wel grappig door zijn woede aanvallen, coop lief en David, is gwn David, haha]


    [Hehe, that's so true *Cat stemmetje* :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [NVM]

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 13:54 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [NVM AGAIN. :X]

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 14:15 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ben er weer]

    Ryan Stevens
    Als die blozend wegkijkt grinnik ik zachtjes. Ik haal mijn hoofd van zijn schouder en leg mijn hand op zijn wang. Ik draai zijn hoofd naar het mijne en kijk hem aan. Ik verdrink gelijk in zijn mooie ogen en kom steeds wat dichterbij met mijn hoofd, hopelijk vond die het niet te snel gaan of gewoon helemaal niet leuk want dan stond ik nogal voor schud. Ik ban de gedachte gauw uit mijn hoofd en kijk hem weer diep in zijn mooie ogen aan. Onze lippen nog maar een paar centimeter van elkaar verwijderd.

    DreamWishes schreef:
    Charlynn Cassidy Williams

    Ik zie Matt dan plotseling wegrennen en sta vlug op en ga achter hem aan, als hij dan stopt zie ik hem staan aan de zee en hoor hem weer zingen. Ik blijf een beetje op de achtergrond en luister baar zijn stem het was het zelfde liedje als toen straks, het klinkt alweer prachtig, nog steeds hou ik me stil, waarschijnlijk heeft hij nu toch geen behoefte aan mij, ik bijt op mijn lip en kijk naar hem hij staat met zijn rug naar me toe en ik heb geen idee wat ik moet doen en er maar ongemakkelijk bij terwijl ik luister naar zijn stem, maar toch kan ik het niet laten heel zacht mee te zingen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    David Cooper Andrews

    Ik kijk Ryan recht aan. Zijn gezicht is zo dichtbij. Ik voel zijn ademhaling op mijn gezicht. Onze lippen zijn nog maar een stukje van elkaar verwijderd.

    Woow, zijn gezicht. Zo dichtbij, ik twijfel geen moment. Ik sla mijn armen om Ryan zijn hals heen en druk mijn lippen stevig op de zijne. Dan stop ik de kus en kijk Ryan aan. Ik glimlach naar hem en kijk naar beneden. Dat voelde goed, alsof er een groot vraagteken verdwijnt. "Ryan.." zeg ik zacht en kijk hem aan.

    -David again-

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 15:39 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan Stevens
    Ik glimlach even tegen zijn lippen als ze op de mijne zijn en het voelt gewoon alsof er een bom vlinders in mijn buik ontploft. Als hij de kust stopt kijkt hij naar beneden. 'Ja?'zeg ik vragend en kijk hem hem aan met een glimlach. Dat voelde echt geweldig, de drang mijn lippen weer op de zijne te drukken is groot maar ik doe het niet.

    David Cooper Andrews

    "Jou lippen, zijn het meest goddelijkste dat ik ooit hem geproefd!" roep ik uit en stort me boven op Ryan. Ik duw hem achterover in het zand en druk meteen mijn lippen op de zijne. Ik leg mijn hand op zijn wang en sluit mijn ogen. Nee echt, het meest goddelijkste. Ik overdrijf niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan Stevens
    Ik begin te lachen en schik even als die me ineens achterover in het zand duwt. Ik glimlach even tegen zijn lippen en sla mijn handen om zijn middel. Ik lik over zijn lip. Ik had hem nog willen zeggen dat die van hem nog veel goddelijker waren maar daar had ik niet eens tijd voor. Dat zou ik hem zo nog wel vertellen, hij kust echt heerlijk

    David Cooper Andrews

    Ryan kust me terug en ik ontspan me. Hij vind het niet erg, hij vind het niet erg! Ik streel over zijn wang en breek de kus dan weer af.
    "Wauw..." mompel ik en kijk Ryan recht aan. "Wauw.." zeg ik nogmaals. Ik lach even en kom overeind, ik weet niet waarom ik overeind ga maar het is en gewoonte denk ik van me. Ik raak met mijn wijs- en middelvinger mijn onderlip aan en glimlach breed.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan Stevens
    Ik lach weer en kijk hem aan. 'Je kust echt heerlijk'zeg ik met een grijns en trek hem wat meer naar me toe. Ik geef hem een kusje en glimlach dan. Ik ga normaal zitten en sla mijn arm om David heen. 'Zo verbaast?'vraag ik hem lachend en woel even door zijn haar. Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder en glimlach breed. Hij is zo leuk!

    David Cooper Andrews

    "Nou, ik had eerlijk gezegd nooit gedacht dat zoenen met een jongen waar je echt om geeft zo lekker zou zijn." ik had wel eerder met een jongen gezoend, maar ik werd gedwongen. Toch ben ik daardoor na gaan denken, daar door ben ik Gay geworden denk ik. Het kan ook zijn na die ene keer met Eliana, mijn ex-vriendin. Ik ben met haar naar bed geweest, maar ik voelde het niet... De liefde, het was er niet... Toch heeft ze me zover gekregen dat ik geil werd, maar dat was door het strelen en... Ach het doet er niet toe. Doordat ik het niet voelde ben ik ook na gaan denken. Ik ben na haar niet meer op andere meiden gevallen, ik betrapte mijzelf steeds dat ik naar jongens keek...
    "Maar, Ryan. Jíj kust het heerlijkst." zeg ik en glimlach naar hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan Stevens
    'nou dan weet je dat nu dus wel' zeg ik lachend en kus hem even. ' bjij nog veel heerlijker, maar laten we maar niet in discussie gaan' zeg ik lachend en kijk hem aan. Hij was gewoon zo leuk en kon echt niet normaal heerlijk kussen. Ik trek hem op mijn schoot envkus hem weer. 'nu ben je tenminste ook niet meer verlegen hé' zeg ik lachend en streel door zijn haar heen. 'je bent leuk' zeg ik zacht en glimlach.