• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 21:09 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {ff afwassen}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Verbaast pak ik zijn hand vast en grijp naar mijn kleedje zodat ik hem mee kan nemen. Ik stap voorzichtig in het speedbootje en ga zitten op de rand. Eén verrassing van de vele? Ik schud even verbaast mijn hoofd maar laat dan mijn hand glimlachend in het water zakken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik sloot mijn ogen en dacht alleen aan de wind die door mijn haren speelde, terwijl we richting het jacht vaarden. Toen we daar waren, stapte ik over van de speedboot, de jacht op en stak mijn hand naar de hare uit en keek haar met een scheve glimlach aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik pak zijn hand stevig vast om niet te vallen en stap over. Ik kijk bewondert in het rond. Ik was nog nooit op een jacht geweest. Ik laat mijn handen over de reling glijden en kijk hem breed glimlachend aan. 'Dit is fantastisch.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    (...)

    Jake Sadler
    Ik bijt op mijn lip. 'Ik ook van jouw, maar je hebt volgens mij tijd nodig en ik weet niet of ik het hier uithoud zonder jouw.' zeg ik zachtjes. 'Ashley zal me beginnen irriteren en ik moet dan naar jouw kijken maar kan niet je hand vasthouden.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    (...)

    Jake Sadler
    Ik bijt op mijn lip. 'Ik ook van jouw, maar je hebt volgens mij tijd nodig en ik weet niet of ik het hier uithoud zonder jouw.' zeg ik zachtjes. 'Ashley zal me beginnen irriteren en ik moet dan naar jouw kijken maar kan niet je hand vasthouden.'


    Leslie Day
    Zijn woorden. Ze zijn zo oprecht. En bijna heb ik de neiging om hem nu gewoon vol te zoenen. Maar ik weet dat ik het niet moet doen. Dat zou alleen maar problemen veroorzaken. 'En wat gebeurt er dan als je terug bent?' vraag ik met een brok in mijn keel. Hier zijn zonder Jake. Mijn leven zou niet compleet voelen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik haal mijn schouders op. Ik weet niet eens of ik terugkom... als ik iemand met een sterrenshot tegen kom zal ik er gewoon op afstappen dus het is te zien wat het lot me brengt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ik hoopte al dat je dat zou vinden." grinnikte ik. "Kom, dan leid ik je even rond. Het jacht is niet van mij, maar ik heb het wel eens eerder gehuurd." legde ik uit. Ik bleef haar hand vasthouden, terwijl ik haar eerst de binnenkant toonde. Toen ging ik haar voor naar de eerste verdieping, waar een soort van lounge was met een haardje en gordijnen voor de ramen. Uiteindelijk leidde ik haar naar een klein verborgen stukje achteraan. Daar stond een jacuzzi met open zicht op zee.
    "Wil je erin?" vroeg ik glimlachend, met mijn lippen vlakbij haar oor.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 19:29 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik knik glimlachend en leg mijn kleedje aan de kant. Ik geef hem een kus op zijn wang en ga in de jacuzzi voorzichtig om niet uit te glijden. Het is lekker warm. Ik glimlach naar Axton. 'Kom je?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Natuurlijk." grijnsde ik. Ik trok mijn shirt over mijn hoofd en ging naast haar in het warme water zitten. Ik keek haar glimlachend aan.
    En dit was nog niet alles!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik leun tegen hem aan en sluit genietend mijn ogen. Het warme water doet echt deugt. Ik kijk weer naar zijn sixpack en grinnik. 'Eigenlijk niet fair. Ik verdik en jij behoud gewoon lekker je sixpack.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Je zorgt er gewoon echt voor dat ik tranen in mijn ogen krijg XD]

    Leslie Day
    Ik zie dat hij zijn schouders op haalt en ik verstrengel onze vingers. 'Je komt toch nog wel terug?' vraag ik dan. En ik kijk op naar hem. Ik weet namelijk waar Jake toe in staat is. En ik weet elk woord nog dat hij tegen me heeft gezegd. Ik heb hem zien huilen. Ik wil niet dat Jake vertrekt, maar ik mag niet egoïstisch zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Maar ook niet zonder moeite, als dat je een beetje kan geruststellen. Ik moet ook trainen, hoor. Anders is hij zo snel verdwenen als een sneeuwbal onder de felle zon. Trouwens je verdikt niet, je lichaam maakt zijn eigen mini-huisje voor onze kindjes, dat is helemaal iets anders." glimlachte ik, terwijl ik mijn hand op haar buik legde en er liefdevol over streelde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    Ik bijt op mijn lip en kijk weg. Ik wil niet liegen. 'Ik weet het niet.' zeg ik zachtjes en kijk naar onze handen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik lach even over zijn bewoording en druk aarzelend even mijn lippen op de zijne. Een klein, teder kusje. Ik leg mijn hoofd dan weer op zijn schouder en kijk uit over de zee. Dit is geweldig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'