• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 21:09 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    'Nee je hebt gelijk.' zucht ik dan weer. ik heb geen zin om te liegen. Hij komt het toch te weten ooit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik vind het wonderbaarlijk dat ik mezelf volledig kan inhouden en de waan op kan houden dat ik slaap. Ik heb zin om te schreeuwen en te huilen. Jake wil niet meer leven. Jake wil weg, voor altijd. Voor goed. Maar ik kan niet zonder Jake. ondanks mijn gevoelens voor Nick, ik hou nog steeds van Jake. Maar ik houd me in, ik moet eerst het gesprek afluisteren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Carmenta schreef:
    Rachelle Lemmons.
    'Het komt door de drank in iedergeval,' Ik knikte instemmend. 'Klopt.' zeg ik monotoon en ik opende mijn ogen waarna ik hem aankeek. Weer geen benul van wat ik met hem heb gedaan. Wanneer wist ik nou wat ik had gedaan. 'Gaan we straks ontbijten?' vraagt hij dan en ik knik. 'Is goed.' Ik was nogal beduusd en toen ik even een blik over de kamer heen wierp zag ik overal kledingstukken liggen. 'Het is er nogal..wild aan toe gegaan?' Het was niet echt een vraag, maar ook wel weer aangezien ik niet meer wist wat ik had gedaan. 'Ik wil alleen mijn bed niet uit.'


    Jonathan Fields
    Ze kijkt me aan en ze stemt in om zo te gaan ontbijten. Ze kijkt de kamer in en ik volg haar blik. Dan pas valt het me op dat de kamer niet meer zo netjes is. Overal kledingstukken her en der. En Rachelle zegt dat ook. 'Uhum,' zeg ik instemmend. Ze zegt dat ze alleen haar bed niet uit wil. En ik weet dat ze dat bedoelt dat ze het bed niet uit wil maar ik zeg, 'Hm, dan gaan we toch sámen het bed uit.' en ondanks mijn kater kan ik zachtjes grinnikend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Dacht ik al' Mompelde ik waarna ik mijn handen over elkaar sla, ik had geen idee of ik het hem wel moest vertellen of niet. Aan de ene kant deed ik het met plezier en aan de andere kant zou Leslie er kapot van zijn, en dit was waarschijnlijk de enige reden waarom ik niet egoistisch was en alleen maar aan mezelf dacht.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    'Nick, jij weet waar er zijn.' zeg ik en kijk hem aan. 'Of niet soms?'
    Ergens weet ik het wel maar versta niet waarom hij het niet zelf voorstelt. Misschien voor Leslie.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 20:40 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Bedoel je niet: niet voorstelt... Waarom hij het zelf niet voorstelt?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ja sorry Jaimes xd Ben niet goed wakker xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Ja, dat weet ik. Alleen weet ik niet of dat wel zo slim is om te vertellen' Andwoord ik eerlijk, hem dood en leslie verdrietig of hem verdrietig en leslie.. Ik had geen idee wat er met Leslie zou gebeuren als hij weg was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    'Nick als jij het niet vertelt vind ik wel iemand die het me wel vertelt.' zeg ik simpel en blijf hem aankijken. Ik sla mijn armen over elkaar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rachelle Lemmons.

    Ik grinnik ook even zachtjes. Altijd weer, hoe dan ook en in wat voor situatie dan ook. 'Als jij me draagt,' zeg ik tot slot met een lachje. Ik zuchtte en had mijn hoofd op zijn borst gelegd. 'Wat wil je eten.' vroeg ik toen mompelend. Meestal was ik degene die ons ontbijt maakte, dus vroeg ik het maar. Mijn blik gleed over het bed en ik kon nog net een handdoek zien die ik zo meteen kon gebruiken. Naar kleding en weet ik het wat zoeken was nu te moeilijk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nick
    'Oh, geloof me en ik weet presies hoe dat gaat. Je zoekt een tijdje, word wanhopig en probeerd dan andere manieren te vinden om jezelf te vermoorden. Die dingen zijn niet makkelijk te vinden Jake. Daarbij moet je onthouden dat ik langer op deze aarde rondloop dan jij' Zeg ik sarcastisch, ik had mensen zo gezien. Wanhopig en het had me niets gedaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jonathan Fields
    Ze vraagt wat ik wil eten, en ze zegt dat ze dat doet als ik haar til. 'Wat dacht je ervan om gewoon naar de kantine te gaan?' vraag ik dan aan haar. 'En ik til je zo op, heel even wachten,' mompel ik dan. En ik stap uit bed, naakt, ik schaam me niet. En loop dan naar mijn kast en pak er een boxer uit en trek die aan. Dan loop ik naar het bed en grijns licht. 'Oke, ik ga je optillen,' zeg ik dan. En ik sla de deken van haar af en til haar dan op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    'Vind je leuk hè.' zeg ik dan als de kou me ineens te pakken krijgt. Hij tilt me op en ik grinnik, het is dat ik niet denk aan het schaam gedeelte, maar.. 'Liefje, mag ik alsjeblieft ondergoed aan?' zeg ik dan en schud mijn hoofd. 'Trouwens, het kantine voedsel is niet te vreten dus neeh..en ik ga zo toch regelrecht mijn bed weer in.' zeg ik dan waarna ik mijn armen om zijn nek heen heb geslagen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ze vraagt of ze ondergoed aan mag. Ik grinnik met vermoeide ogen. 'Van mij mag je best, jij wilde opgetild worden.' ik haal mijn schouders op. 'En wat ben jij kieskeurig, ik ben niet zo van het koken.' en ik kijk met een grijns naar haar. Ik loop naar haar kast en zet haar daar dan neer zodat ze ondergoed kan pakken. Ondertussen laat ik mijn ogen langs haar lichaam glijden. Ziet er goed uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Je vergeet één klein dingetje Nick. Elke goede demon heeft contacten. Weet je hoe gemakkelijk is om een demonhunter te vinden?' zeg ik met opgetrokken wenkbrauwen. Nee, serieus je kan er makkelijk vinden en in New York zeker


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'