• Hay iedereen!
    Op school hangt een poster van de musical Wicked ( ik neem aan dat iedereen al weet wat dat is ). Het is een schrijfwedstrijd, waarmee je een Masterclass schrijfcursus, 200 euro aan boekenbonnen en voor je hele klas kaartjes naar Wicked kan winnen!
    Ik wil al heel lang, ontzettend graag naar Wicked maar mijn ouders hebben het geld er niet voor.
    Het thema van de schrijf wedstrijd is: 'Niets is wat het lijkt' en het mag maximaal 600 woorden zijn.
    Er is alleen een probleem:
    ik ben helemaal niet zo goed in verhalen bedenken die ik kan schrijven in maar 600 woorden! Dus telkens als ik met een verhaal kom, duurt dat verhaal weer veel te lang.
    Hebben jullie tips voor me, over waar ik over kan schrijven? Al mijn eigen ideeën duren namelijk veel te lang!
    Ik zou jullie super dankbaar zijn als jullie me helpen. Alvast bedankt!
    XXXX Mirthe


    Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Waar moet het over gaan precies?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    Waar moet het over gaan precies?

    Dat maakt niet uit, als het thema er maar in voorkomt.


    Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    MrsColfer schreef:
    (...)
    Dat maakt niet uit, als het thema er maar in voorkomt.


    Je bedoelt Wicked? Of magie?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    (...)

    Je bedoelt Wicked? Of magie?


    Nee het thema is 'niets is wat het lijkt' en ik wil graag een fantasy verhaal maken :p


    Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Ok, vermeld dat voor anderen anders ook in je beginpost. (;

    Uhm, bovennatuurlijke dingen zou leuk zijn? Het moet globaal zijn, niet met details en teksten. Alleen de hoofdlijnen en essientele dingen voor de opset.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oké, ik ga daar aan meedoen. xd
    Kun je misschien de site hier neer zetten? :3

    En verder heb ik niet echt ideeën voor je, want je moet zelf weten waar je over gaat schrijven.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 17:35 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    omg! daar moest ik ook aan meedoen met een groepje vrienden van mijn Nederlands lerares!
    uiteindelijk hebben we opgegeven, want we wisten echt niks! haha ;)

    O ja, die poster hangt ook op onze school. Als ik tijd heb, ga ik denk ik wel wat schrijven :3.


    i put the fun in funeral

    Zag ze ook hangen, maar je kan maar tot morgen mee doen. Geen tijd....


    Life is full of fake people

    Je kan tot 7 Oktober meedoen.
    Ik heb mijn verhaal al ingestuurd

    1Demy schreef:
    Je kan tot 7 Oktober meedoen.
    Ik heb mijn verhaal al ingestuurd


    Op de poster bij mij op school stond tot 1 oktober.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 20:25 ]


    Life is full of fake people

    Spelregels

    • Verhaal van maximaal 600 woorden
    • Meedoen als je tussen de 12 en 18 jaar bent
    • Stuur je verhaal uiterlijk 7 oktober 2012 naar: talentvoortaal@cpnb.nl



    http://www.musicals.nl/talent-voor-taal.asp

    Inifinity schreef:
    (...)

    Op de poster bij mij op school stond tot 1 oktober.


    Dan mogen jullie wel opschhieten x'D


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Sverige schreef:
    Ok, vermeld dat voor anderen anders ook in je beginpost. (;

    Uhm, bovennatuurlijke dingen zou leuk zijn? Het moet globaal zijn, niet met details en teksten. Alleen de hoofdlijnen en essientele dingen voor de opset.


    Ja, daar ben ik niet zo goed in :S maar dat wist ik wel al.. heb gewoon geen idee waar ik over moet schrijven ><


    Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Lenah schreef:
    Oké, ik ga daar aan meedoen. xd
    Kun je misschien de site hier neer zetten? :3

    En verder heb ik niet echt ideeën voor je, want je moet zelf weten waar je over gaat schrijven.


    Je moet snel zijn, want je moet het verhaal voor 7 oktober naar talentvoortaal@cpnb.nl sturen. voor meer informatie kan je gaan naar www.musicals.nl/talentvoortaal :D


    Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.