• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 21:09 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik bijt op mijn lip als ze zegt dat Jake de hele nacht heeft gehuild. 'Over mij hoef je je geen zorgen te maken,' zeg ik dan normaal, toch iets... overtuigend. Ik volg haar blik en zie Jake wegrennen. Tuurlijk, ga maar weer weg. 'En over het huilen van Jake.. hij is degene die weggelopen is. Niet ik.' ik kijk haar aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Les, wat zou jij gedaan hebben als hij tijdens de seks Ashley zegt?' zeg ik voorzichtig. Ze moet daar maar even over nadenken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk haar strak aan. 'Dan zou ik misschien gekwetst zijn, maar ik zou om uitleg vragen. Niet wegrennen.' en dan pak ik mijn dienblad en ga aan een tafel zitten en begin met eten. Ik heb niet eens meer etenslust. 'Hij zei dat ik maar naar Nick toe moest gaan.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Je hebt ook min of meer gezegd dat je van Nick hield en daardoor denkt Jake dat je niet van hem hield.' zeg ik en zucht. 'Waarom zijn relaties altijd zo verdomt moeilijk.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Femke? wat was je van plan van drama? en zeg nu niet Geheim of verrassing]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik word boos, alsof ìk nu alles fout doe. 'Ja, dat heb ik inderdaad gezegd. Maar heeft Jake er dan ook gelijk bij gezegd dat ik van Jake houd en dat hij alles voor me betekent? Nee hè? Dat heeft hij niet gedaan.' ik kijk haar aan en dan weg naar mijn eten en eet gewoon door.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Ik zei toch dat ik niet alles weet.' zeg ik zachtjes en kijk naar mijn bord. Ik voel me kapot door alles, Ashey & Axton, de tranen van Jake, Leslie haar woede nu.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik keek naar de deur waar ze net door was verdwenen en zuchtte even. Mijn voorgevoel werd erger, maar het kwam ook gewoon ellende zijn...
    Ik ging weer met mijn handen door mijn haar en liet me op mijn bed vallen.
    "Waarom ben ik zo dom? Ik haat mezelf gewoon zo fucking hard." mompelde ik.
    En even leek het echt alsof de wereld om me heen helemaal duister was, tot mijn gsm me uit het depressieve moment haalde.
    Mijn vertrouwde ringtone liet me opschrikken en ik haalde snel mijn mobiel uit mijn broekzak. Ik nam zonder te kijken op.
    "Hallo?" mompelde ik.
    "Axton?" Ik verstijfde toen ik de stem van mijn vader hoorde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    'Ik kan het jou niet kwalijk nemen, maar als Jake iets verteld moet hij alles vertellen,' zeg ik dan. Ik neem een slok van mijn drinken en eet het laatste beetje van mijn eten op. 'Er zijn dingen gebeurd waar alleen Jake en ik van afweten. En álles heb ik hem vergeven. Alles. En ik zeg één ding verkeerd. Één ding. En hij is gelijk weg. En zou ìk me dan schuldig moeten voelen omdat híj wegloopt? En zelfs zégt dat ik maar terug naar Nick moet gaan.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {het komt er meteen aan, even geduld!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik bijt op mijn lip en pak dan haar arm vast. Ik sleur haar naar de plaats waar ik denk dat hij is. Hij zit inderdaad op het gras weer te huilen. Ik kijk hen streng aan. 'Praten, ik heb geen zin in een huilende Jake en een kwade Les.' Jake opent zijn mond en sluit die dan weer. 'Sorry dat ik verdween maar als je echt van Nick houd.' zegt hij zachtjes maar toch luid genoeg om te horen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [kmoe slapen, ik antwoord morgen wel]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Alexi sleurt me ineens mee. En ik ben te verbaasd om tegen te stribbelen. Ze neemt me mee naar buiten en ik besef me te laat dat ze me naar Jake brengt. Ze kijkt ons streng aan maar ik kijk koppig weg. Jake zegt sorry. Tuurlijk, moet ik die telkens accepteren? En dan steekt het me, dat doe ik ook altijd bij Nick. Of deed ik eigenlijk altijd. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet denken. Ik kijk even naar Nick. 'Als ik echt van Nick houd dan wat?' vraag ik aan hem. 'Dan loop jij gelijk weg. En kan ik niet eens wat uitleggen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jammmeeerrr :[ slaaaplekker ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Pap?" vroeg ik verward.
    Waarom zou hij me bellen? Als hij me wou spreken, verscheen hij hier toch gewoon?
    "Axton, er is iets..." Hij sprak zo lief... zo meelevend. Ik was meteen op mijn hoede.
    "Je moeder... Z-ze is... dood." stamelde hij.
    Ik sprong met een schok overeind.
    "Wat?!"
    "Nou-"
    Ik kapte hem af voor hij nog iets kon zeggen.
    "Waar ben je? Ik kom eraan!"
    "In het bos rond het huisje."
    Ik drukte het gesprek uit en terwijl ik mijn gsm nog wegstopte, begon ik mijn shirt al uit te doen.
    Ik duwde het raam open, sprong eruit en sloeg ondertussen mijn vleugels uit.
    Nog voor ik de grond raakte, schoot ik de lucht in. Zo snel dat ik maar een vage veeg was voor iedereen die zou kijken.


    “To live will be an awfully big adventure.”