• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 21:09 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zegt dat hij het niet weet. 'Nee nee nee, je mag niet weggaan,' zeg ik ietwat wanhopig. En ik sla mijn armen om hem heen. Alsof hij niet weg kan zo. Ten eerste kan hij zich makkelijk losmaken. Hij is namelijk veel sterker. En hij kan zichzelf laten verdwijnen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik legde mijn hoofd op het hare en sloot mijn ogen. Ik bleef over haar buik strelen en concentreerde me volledig op haar. Een andere gedachte liet ik niet toe...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik zucht iets wanhopig. 'Les maak het niet moeilijker dan het al is.' zeg ik zachtjes maar doe geen poging om me los te krijgen.

    Alexi
    Ik voel zijn hand op mijn buik en krijg even kippenvel. Ik glimlach en kijk hem aan. Ik maak me even los en ga aan de andere kant zitten en kijk hem plagend aan. 'Ik zit hier ook wel goed hoor.' zeg ik speels.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zegt dat ik het niet moeilijker moet maken dan het al is. 'Denk je dat het makkelijk voor mij zal zijn om hier af te wachten met het idee dat je niet meer terug komt? Dat daar een mogelijkheid van is?' fluister ik schor. En ik laat hem niet los.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Hmm, ik zal nog eens een hele jacht voor je huren, seg." zei ik gespeeld nukkig. Ik sloeg mijn armen over elkaar en keek haar geamuseerd aan.
    "Met jacuzzi en haardje in de lounge dan nog. Nooit tevreden." grinnikte ik en schudde mijn hoofd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik hoor haar vast en snuif zachtjes haar geur even op.
    Ik antwoord niet omdat ik niet weet wat te antwoorden.

    Alexi
    Ik bijt op mijn lip en ga direct op zijn schoot nu zitten. 'Sorry lieverd, dit is echt fantastisch.' zeg ik glimlachend en war even door zijn haren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij houdt me ook vast. Ik weet gewoon niet meer wat te doen, ik wil Jake niet kwijt. Ik weet zeker dat Jake niet alleen bedoelde hier niet meer terug te komen... Maar gewoon nergens terug te komen. 'Dit kunnen we ook overwinnen, toch?' fluister ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik glimlachte en drukte een kusje op haar wang, terwijl ik mijn armen om haar heen sloeg.
    "Voor een fantastisch iemand is er veel nodig." glimlachte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    'Les je moet je eigen keuzes maken.' zeg ik zachtjes en wrijf even over haar wang.
    Ik glimlach dan zwakjes en verdwaal even in haar ogen waardoor ik vlug mijn ogen weer naar onze handen afwend.

    Alexi
    Ik glimlach en bloos weer. Ik verstop mijn rode wangen door mijn hoofd tegen zijn borstkast te leggen. 'En ik bloos alweer.' mompel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zegt dat ik mijn eigen keuzes moet maken. Ik slik en kijk hem aan. We slaan beiden onze ogen neer. 'Ik kan over mezelf beslissen, maar niet over jou,' zeg ik zacht. 'Ik kan niet beslissen of jij morgen weg gaat of niet. Voorgoed of niet.' en ik slik een keer en houdt mijn tranen binnen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik grinnikte en drukte een kus op haar kruin.
    "Dat is niet erg. Het is ontzettend schattig." Ik streelde met mijn vingers door haar haren en staarde over de zee.
    Toen keerde ik me weer naar haar.
    "Gaan we wat opdrogen? We kunnen vooraan op het dek gaan liggen." vroeg ik glimlachend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik glimlach. 'Beslis altijd voor jezelf Les, laat nooit iemand anders bepalen wat jij moet doen.' zeg ik haar nu serieus. 'Beloof me dat alsjeblief.'

    Alexi
    Ik pak zijn hand vast en trek hem overeind om dan naar het voordek te gaan. Ik ga op de boord zitten en moet plots denken aan die scene van de titanic. Ik grinnik. 'Als ik mijn ogen sluit kan ik gewoon Jake en Rose voor ons zien staan.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grinnikte en trok haar weer overeind.
    "Kom, dan doen wij even de titanic na." grinnikte ik. Ik leidde haar naar de reling, zodat ze voor me stond. Mijn handen lagen op haar schouders en gleden nu naar beneden tot ik haar vingers vast had. Daarna deed ik haar armen langzaam open. Mijn hoofd legde ik op haar schouder, zodat mijn gezicht vlakbij het hare was.
    "I'm the king of the world." grijnsde ik zachtjes

    {dacht ook aan titanic xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LostMagic schreef:
    Jake
    Ik glimlach. 'Beslis altijd voor jezelf Les, laat nooit iemand anders bepalen wat jij moet doen.' zeg ik haar nu serieus. 'Beloof me dat alsjeblief.'

    Alexi
    Ik pak zijn hand vast en trek hem overeind om dan naar het voordek te gaan. Ik ga op de boord zitten en moet plots denken aan die scene van de titanic. Ik grinnik. 'Als ik mijn ogen sluit kan ik gewoon Jake en Rose voor ons zien staan.'



    [lize lieverd, je bedoelt niet Jake maar Jack? :P haha ik heb de hele tijd de neiging als ik met de personage van Leensel speel, met Jack, dat ik dan ook Jake wil typen XD]

    Leslie Day
    Hij kijkt me serieus aan en ik bijt op mijn lip. 'Dat beloof ik,' zeg ik zacht. Het klinkt zo erg als een afscheid. En dat doet pijn. Ik wil niet dat Jake weg gaat. Dat wil ik niet. Dat weet ik zeker. Maar ik mag hem niet tegenhouden uit egoïsme. Niet als ik in de knoop zit met mijn gevoelens voor Nick. Het is allemaal zijn schuld. En toch, toch zou ik op dit moment, nu ik zo breekbaar ben en verdrietig, op dit moment zou ik me zo gewonnen geven aan Nick.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Ofcourse you are.' grinnik ik zachtjes en kijk glimlachend uit over de zee.
    Een warm gevoel verspreid zich helemaal over mijn lichaam.

    Jake
    'Dank je.' zeg ik zachtjes en knuffel haar weer gewoon.
    'Ik hoop dat je gelukkig met Nick word.' zeg ik zachtjes aangezien het nu vast staat dat ik niet meer terug kom. Ik wil niet meer terugkomen, het word te moeilijk gewoon.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'