• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 21:09 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Voor ik het wist was ik bij het huis van mijn ouders. Ik landde en trok mijn vleugels meteen in. Ik zocht naar de warmtebronnen om me heen. Meteen herkende ik die van mijn vader. Ik rende ernaartoe en toen ik bij hem was keek ik hem schichtig aan.
    "Ax..." begon hij op een spijtige toon, maar ik luisterde al niet meer. Ik keek naar het lichaam naast hem op de grond.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik kijk nog steeds snikkend naar mijn handen. 'je hebt gelijk ik had moeten luisteren.' zeg ik zachtjes en blaas een lok uit mijn gezicht. 'ik had niet mogen verdwijnen en zo snel conclusies trekken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (mama crawford is dooood :'( en daar gaat axtons goedmaak idee xd)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik bijt even op mijn lip als ik naar Jake luister. Ik mis Axton maar zoals ik gezegd heb kan ik hem niet vergeten, nog niet, totdat hij me bewijst dat hij echt van me houd. Woorden zijn simpel maar het menen is iets anders.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake zegt dat ik gelijk heb. 'Voor als het iets helpt... Ik ben gisteravond bij Nick geweest, zoals je zei,' en ik zwijg even. 'Maar er is niets gebeurd.' ik kijk naar Jake. En ik bijt op mijn lip. Hij is echt gebroken. 'Weet je nog, in het bos, toen je me vroeg wat ik zou doen als nick naar me terug zou komen. Me zelfs zou smeken terug te komen, dat ik hem dan aan de kant zou zetten. Dat meende ik toen, dat meen ik nu nog steeds. Ik kwam hem gisteren tegen op de gang. Hij smeekte niet, maar hij zei wel sorry. Dat heeft hij al zo vaak gedaan, dus ik geloof hem niet persé. Ik wilde weglopen, hij hield me tegen, en hi trok me in een knuffel. En allemaal goede herinneringen kwamen terug. Nick heeft dat voor elkaar gekregen. En gisteravond... Nick deed het ook altijd zo. Dát is de enige reden waarom ik zijn naam zei.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik bijt op mijn lip en probeer het aplemaal te bevatten. 'Je haat me nu zeker?' vraag ik zachtjes en kijk naar mijn handen. Het doet me wel pijn dat ze naar Nick is gegaan maar dan bedenk ik me dat ik zelf gezegd heb dat ze naar hem moest gaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij denkt dat ik hem nu haat. Ik kan gewoon niet boos blijven op Jake. En zeker niet als hij er zo aan toe is. Ik ga tegenover hem zitten. 'Nee, ik haat je niet. Daar heb ik geen redenen toe,' zeg ik dan. Ik vervolg zacht 'En daarbij is het onmogelijk om jou te haten.' ik kijk ook naar beneden. 'Dat heb ik altijd met mensen van wie ik houd. Die zijn nou eenmaal niet te haten.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik glimlach zwakjes. Ze houd dan toch nog van me en pak aarzelend zachtjes haar hand vast. Ik speel wat met haar vingers en geniet gewoon even van de stilte en het feit dat ze niet boos is. 'En nu?' vraag ik zachtjes. Onzeker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Even herkende ik haar niet. Mijn ogen bleven hangen op de bloederige klompen vlees die haar lichaam moesten voorstellen, maar toen zag ik dat de linkerhelft van haar gezicht gespaard was.
    Ik bleef stokstijf staan, terwijl ik naar haar staarde. Het was een gruwelijk beeld, ze leek wel ontploft of zo...
    Mijn lip trilde van ingehouden emotie, maar ik liet niets zien. Het was alsof ik mezelf opsloot. Ik duwde mijn verdriet ver weg en bleef gewoon staan kijken.
    "W-wat is er gebeurd?" vroeg ik, met een bijna neutrale stem.
    "Ik weet het niet... Ik laat het onderzoeken." antwoordde mijn vader zachtjes.
    "Je moet haar begraven... Of toch hier weghalen."
    "Ik weet het..." zijn stem klonk licht en gepijnigd.
    "Goed." Ik keek naar hem op, met wat onzekerheid in mijn blik. "Je laat me nog wat weten?"
    "Natuurlijk Axton, ik regel het verder wel."
    Ik knikte en draaide me om. Ik sloeg mijn vleugels uit en vloog weg. Weg van deze verschrikkelijke plek. Ik liet het lijk van mijn moeder achter... Ze was er toch niet meer. Mijn moeder was weg.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik voel Jake's hand en ik kijk op naar hem. Hij speelt wat met mijn vingers. Hij vraagt wat nu. 'Ik weet het niet Jake,' antwoord ik naar waarheid. 'Ik kan namelijk niet ontkennen dat mijn verleden met Nick niet meespeelt.' ik moet eerlijk zijn tegen Jake. Dat moet gewoon. Ik laat hem met mijn hand spelen. Maar meer kan ik op dit moment niet geven. De vorige keren was het anders. Toen waren mijn gevoelens niet in de war.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [neehee :'(]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik knik als teken dat ik het versta. Het doet weer pijn maar ik zal niet weglopen of verdwijnen zoals de vorige keer. 'I-ik denk dat ik een tijdje weg ga.' zeg ik zachtjes 'Als je het niet erg vind natuurlijk, ik weet niet of ik het anders aankan. Het is laf, ik weet het.' zeg ik zachtjes en blijf met haar vingers spelen zonder haar aan te kijken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Laat Jake anders met Nick praten :D That's going to be fun!}


    Don't be like the rest of them, darling

    [okay ma ik weet niet echt wat te zeggen dan xd op dit moment xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {I've got an idea.. What if Nick is in love with someone else? (ben allemaal dingen aan het bedenken voor Nick dus dit is maar een deel van mijn plan)}


    Don't be like the rest of them, darling