• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 21:09 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik bijt op mijn lip en begin met Saphire te spelen als afleiding. Ik maak me zorgen en dat zou ik niet mogen doen. Ik adem even diep in denk na. Saphire kruipt tegen me aan. Ik stap wag achteruit zen kijk haar verontschuldigend aan. Ik denk erover alleen naar het strand te gaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik begon een volgend liedje...
    Misschien was het niet super gepast en zou iedereen die het hoorde me uitlachen, omdat ik een liedje van One Direction kenden en zong, maar het maakte me niet uit. Niets maakte me niet meer uit.
    Toen de laatste noten weggestorven waren, ging ik zuchtend rechtstaan. Ik legde de gitaar gewoon op de stoel en liep weg. Ik deed nog snel de spots uit.
    Met mijn handen diep in mijn zakken en mijn schouders in een neerwaartse beweging naar de grond, liep ik terug naar de kamer. Ik zou niets laten zien, aan niemand.
    Niemand moest onnodig met me meelijden, zeker Alexi niet. En zij mocht me ook niet vergeven omdat ze medelijden had. Ik had haar trouwens ook beloofd naar het strand te gaan.
    Voor ik de kamer binnen ging, zorgde ik er nog voor dat er niets van verdriet op mijn gezicht te lezen was en rechtte ik mijn schouders.
    Toen duwde ik de deur open en stapte naar binnen.
    "Klaar om naar het strand te gaan?" vroeg ik dan. Het klonk niet super enthousiast, maar zeker niet triest.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik glimlach opgelucht. 'Ik dacht dat je ht vergeten was of er iets ergs gebeurt was.' zeg ik en pak een tas waar ik 2 handdoeken, zonnecreme, zonnebril en boek instop. 'moet je zonnebril of iets anders er ook in?' vraag ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Nee, als ik iets nodig heb, laat ik het wel verschijnen." mompelde ik. Ik liep al naar buiten en wachtte even op haar, zodat we samen naar mijn wagen konden lopen. Ik twijfelde even, maar besloot toen om mijn plan toch door te zetten. Alles was toch geregeld, het zou anders te moeilijk worden en teveel kosten...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij geeft me een kus op mijn wang en zegt dat hij morgen pas vertrekt. 'Máár een maand?' vraag ik dan aan hem. Een maand is lang. Ik kijk verward naar beneden. 'Ik wil niet dat je gaat,' zeg ik dan. 'Daar hoef ik niet mee tot morgenochtend mee te wachten.' ik slik een keer. Ik kijk weer op. 'Maar dat mag ik niet van je vragen hè? Dat zou egoïstisch zijn. Maar ik hou echt van je.'

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 18:35 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Pauze voorbij]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik stap in en zet de tas aan mijn voeten.
    'Welk strand gaan we?' zeg ik en glimlach lief naar hem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik stap in en dwing mezelf terug te glimlachen. Het zag er best goed uit denk ik, hoogstens een beetje vermoeid.
    "Ons privéstrandje." probeerde ik speels te zeggen. Het eindigde op hoogstens geamuseerd.
    Ik zette de wagen aan en reed langzaam weg. Het rijden, zelfs langzaam, bracht me in een soort hypnotiserende toestand. Ik kon echt alles uit mijn gedachten laten verdwijnen, tot ik niets anders zag dan het grijze asfalt en de bomen die langs ons voorbij schoten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik houd me nerveus vast aan mijn stoel. Ik kan nog steeds niet tegen snelheid maar tot mijn opluchting zie ik dat we niet ver meer zijn. Ik stap dan uit en wacht geduldig op Axton.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik stap uit en sla mijn arm om haar middel, terwijl we naar het strandje lopen.
    Ik ging op het zand zitten en klopte op het plekje naast me, om te tonen dat ze naast me kon komen zitten. Ik keek even snel op mijn horloge.
    Over 5 minuten zou het beginnen, als alles volgens plan liep, tenminste...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij geeft me een kus op mijn wang en zegt dat hij morgen pas vertrekt. 'Máár een maand?' vraag ik dan aan hem. Een maand is lang. Ik kijk verward naar beneden. 'Ik wil niet dat je gaat,' zeg ik dan. 'Daar hoef ik niet mee tot morgenochtend mee te wachten.' ik slik een keer. Ik kijk weer op. 'Maar dat mag ik niet van je vragen hè? Dat zou egoïstisch zijn. Maar ik hou echt van je.'


    Jake Sadler
    Ik bijt op mijn lip. 'Ik ook van jouw, maar je hebt volgens mij tijd nodig en ik weet niet of ik het hier uithoud zonder jouw.' zeg ik zachtjes. 'Ashley zal me beginnen irriteren en ik moet dan naar jouw kijken maar kan niet je hand vasthouden.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik haal mijn handdoek uit en leg die op het zand. Vervolgens trek ik mijn jurkje uit zodat ik kan bruinen en negeer het feit dat ik nu een buik heb. Hier kan toch niemand me zien. Ik ga naast hem zitten en sluit mijn ogen om even te genieten van de zon.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik beet onzeker op mijn lip. Met mijn volgende daad zou ik mezelf heel kwetsbaar opstellen en ik wist niet of ik kwetsbaar nu aankon.
    Ik staarde voor me uit. Voor ik het wist waren de 5 minuten om. Doordat Alexi haar ogen gesloten had, zag ze de grote boot niet die op ons af kwam gevaren. Op een gegeven moment stopte hij en vertrok er vanaf hem een kleinere speedboot, recht op het strand af. De speedboot zou ze vast horen, benieuwd hoe ze zal reageren...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik open verschrikt mijn ogen als ik een motor hoor en zie een speedboot op ons afkomen. 'What the?' mompel ik verbaast. Ik snap er niets van.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik glimlachte naar haar. Nu kwam hij er iets echter uit. Nu zou ik mijn gedachten even kunnen verzetten. Ik moest me gewoon op Alexi richten.
    "Verrassing! De eerste van vele vandaag." grijnsde ik.
    De boot was nu vlak bij ons en stopte vlak voor het strand. Ik ging rechtstaan en stak mijn hand met een lieve glimlach naar haar uit.
    "Kom."


    “To live will be an awfully big adventure.”