• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 21:09 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    [Ik snap gewoon niet wat Les nog wel en niet herinnert, kan je me niet gewoon vertellen wat ze zich nog wel herinnert? XD]


    {God.. Dat zei en Jake uit elkaar zijn en vervolgens naar Nick is gegaan.. Maar ze weer niet wat daar gebeurt is}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Schrijf nu gewoon een fucking reactie, i'm bored xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Dankje :Y)]

    Leslie Day
    Nick zegt tot morgen en ik glimlach naar hem. 'Tot morgen,' zeg ik dan. Ik draai me om en loop zijn kamer uit op weg naar mijn eigen kamer. Ik ben gewoon even bij Nick geweest, nadat Jake weg was. Niets speciaals. Gewoon even gepraat. Ik doe de deur open en sluit die weer achter me en dan laat ik me vermoeid op mijn bed vallen en al gauw slaap ik. Ik ben kapot.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    NEXT DAY

    Alexi
    'Jake.' zucht ik 'Je moet echt eten.' Hij kijkt me aan en zijn lip trilt nu zelf. Ik kan dit niet meer aanzien. Hoe kan een demon zo gebroken zijn? Normaal zouden mensen lachen als een jongen begint te huilen maar nu kunnen ze hem alleen bezorgt aanstaren.


    [FINALLY !!! ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Ik had niet meer geslapen maar was meer aan het denken, dit werd steeds moeilijker om te doen dus ik was blij dat het bijna klaar was dan kon ik hier in iedergeval weg.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Volgens mij is er iemand blij :Y)]

    Leslie Day
    Ik word gapend wakker, ik heb goed geslapen vannacht. Ik kijk even naast me. Oja, ik lig nu alleen. Jake en ik zijn uit elkaar. Even vormt zich een brok in mijn keel. Maar die slik ik snel weg. Jake en ik, dat gaat blijkbaar niet samen. Ik vraag me af of het weer iets tussen Nick en mij kan worden. Gisteravond hebben Nick en ik even gepraat en daarna ben ik naar bed gegaan. Ik stap op van mijn bed en loop naar de badkamer. Ik douche even snel, alleen, en droog me dan af, zelf. En ik loop met mijn handdoek om de kamer in. Niemand die ik opwind. Ik loop naar mijn kast en pak er kleren uit. Ik trek ze aan. Niemand die zegt dat ik er mooi uit zie, of prachtig ben. Of sexy. Ik ruim mijn spullen op, niemand die me even snel helpt, al is het nog zo weinig. En dan loop ik mijn kamer uit. Ik heb het er toch wel een beetje moeilijk mee. Nu begrijp ik hoeveel Jake en ik samen deden. Hoeveel Jake voor mij deed. Ik zet het van me af. Ik maakte maar 1 foutje. 1 maar. En hij vergeeft me niet. Hij maakt er meer, ik vergeef hem élke keer. Nu niet meer. Nu niet meer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [laat haar anders na de kantine gaan dan kan ze sad Jake zien xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ben ik ook van plan :P

    maar Ellie, are you kidding me?

    Gaat Nick vertrekken?]

    Leslie Day
    Ik heb honger, dus logischerwijs loop ik richting de kantine. Ik loop op mijn dooie gemak en duw de deur van de kantine open. Ik kijk niet echt om me heen en loop een beetje in gedachten naar het eten. Fruit. Ik heb trek in fruit. Toen ik die rot plakker had wilde ik geen fruit eten, nu ik die niet meer heb wel. Heel logisch maar niet heus. Ik schenk ook wat drinken in en zet alles op een dienblad. Ik zoek naar een plaatsje al lopend tot mijn blik op Jake valt en mijn dienblad ook valt. Jake huilt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Have to go.. Tot morgen :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    {Mischien Jaimes, Mischien niet -wbw- Ben druk bezig met iets voor Nick te bedenken}


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik zucht en gooi mijn appel weg. 'Jake je hebt niet geslapen en wil niet eten.' Ik schud mijn hoofd en zie dan Leslie. Ik bijt even aarzelend op mijn lip maar bedenk me dan dat zij er ook voor mij was. Ik loop naar haartoe. 'Hi, gaat het?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik heb mijn dienblad weer opgepakt, ik heb alleen een beetje drinken gemorst en een paar leerlingen keken om zodat ze konden zien wat er gebeurd was. Dan komt Alexi naar me toe. Ze vraagt of het gaat. 'Hoi,' zeg ik dan. Niet wetende hoe te reageren. 'Met mij gaat het prima.' ik weet helemaal niet hoe het met me gaat, maar ja. Dan maar zeggen dat het prima gaat. Ik kijk even nog naar Jake maar kijk dan weg. Hij is degene die ineens verdween. Hij is degene, niet ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {mijn topics en waar is Ax? ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Ik weet niet wat er gebeurt is precies maar Jake heeft de hele nacht gehuild.' Ik zucht 'Ik maak me zorgen om jullie beiden.' Ik zie in mijn ooghoeken Jake onze richting even uitkijken en dan opstaan en met tranen in zijn ogen wegrennen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ax is nog in de kamer, Alexi is alleen gaan ontbijten]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'