• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 21:09 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik haal mijn schouders op 'Het was per ongeluk.' zeg ik en strijk zachtjes over haar wang. 'Ik wil niet vertrekken maar ik wil doen wat het makkelijkst voor jouw is.'

    Alexi
    Ik kijk goed naar de bloemen en lees dan de woorden. Ik sla mijn hand voor mijn mond en draai me dan om om naar hem te kijken. Ik zie hem zitten en weet even niet wat te zeggen. 'Ja! Ja, ja.' zeg ik en moet moeite doen om niet te gillen.

    [OMG OMG OMG OMG xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik nam grijnzend haar linkerhand en schoof de ring om haar ringvinger.
    Toen stond ik op en drukte mijn lippen op de hare. Ondertussen sloeg ik mijn armen om haar heen. Ik moest mijn best doen haar niet te pletten in mijn enthousiasme.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik sla mijn armen om zijn hals en druk me tegen hem aan zonder mijn lippen van de zijne te halen. Ik ben verloofd... Ik ben serieus verloofd?! Wow


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Je zei dat ik voor mezelf moest kiezen, wat ik zelf wil,' zeg ik dan. En ik kijk op naar Jake. 'Dat moet je zelf ook doen. Als jij echt wilt vertrekken,' ik slik een keer. 'dan moet je dat doen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik draaide haar een keer in het rond, zonder onze kus te verbreken.
    Toen zette ik haar neer en legde mijn handen op haar wangen. Ik trok mijn hoofd even terug.
    "Ik hou echt van je." fluisterde ik intens en drukte toen mijn lippen weer op de hare. Teder en zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    'Ik wil niet vertrekken maar als je naar Nick gaat, zal ik het wel doen. Ik overleef het anders niet.'

    Alexi
    Ik glimlach tegen zijn lippen aan en trek me dan terug. Ik kijk glimlachend naar de ring. Hij is perfect. 'Ik geloof je en ik vergeef je.' zeg ik nu nog eens voor de duidelijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Dank je." glimlachte ik. Ik kijk ook naar de ring. Ik had lang getwijfeld. Of hij niet te groot was. Hij was in ieder geval blauw, dat wou ik...
    Wauw, ik hield blijkbaar wel erg veel van blauw.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik kijk naar beneden. 'Waarom zou ik naar Nick toe gaan? Hij is mijn verleden. Jij bent mijn toekomst.' en ik kijk op naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kus hem weer zachtjes en glimlach dan. 'Terug in de Jacusi of heb je andere plannen?' glimlach ik en pak zijn hand vast.

    Jake
    'Vergeef je me?' vraag ik zachtjes 'Geef je ons nog een kans?' Ik bijt op mijn lip.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Als je wilt kunnen we dat eiland daar op." glimlachte ik. Wijzend naar het eiland met de bloemenzin. Naar mijn eiland...
    "Maar alleen als je wilt natuurlijk."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik kijk hem aan, verward. 'Waar moet ik jou voor vergeven?' vraag ik dan. Ik snap hem niet. Ík ben degene die iemand kwetst. 'En anders, ja ik geef ons nog een kans.' ik zwijg even. 'Maar ik wil het wel rustig aan doen.'

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 21:06 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Graag.' zeg ik 'Maar ik ga wel mijn kleedje aantrekken.' Ik glimlach even en loop naar achteren achter mijn kleedje. Mijn schoenen en andere spullen liggen nog op het strandje, dus ik moet maar op blote voeten.

    Jake
    'Dat ik verdwenen ben en je geen kans gaf om het uit te leggen.' zeg ik zachtjes en glimlach dan. 'Dus... hoe zit dat nu tussen ons? Ik bedoel zijn we weer samen?' Ik snap niet echt in welke zin ze het bedoelt van rustig aandoen.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 21:09 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Tegen dat ze terug is staat de jacht al stil en staat het speedbootje weer klaar.
    Ik stapte weer als eerste over en stak mijn hand naar haar uit. Met een werkelijk gemeende glimlach keek ik haar nu aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik spring over en ga weer zitten op de rand. 'Wie bestuurt dit eigenlijk?' merk ik op. De jacht en de speedboot. Ik heb geen chauffeur gezien.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk naar hem en glimlach dan kleintjes. 'Hm... Vijftiger jaren rustig,' zeg ik dan met een lachje. 'Zoals gisteravond, voordat we mijn kamer in gingen. Netjes, beleefd. Alleen dan zonder mevrouw en meneer.' en ik druk een kus op zijn wang. 'Dat kan.' en ik druk een kus op zijn lippen. 'En dat ook.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.