• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    *duckface-babe*

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 19:51 ]


    ars moriendi

    Verbena schreef:
    (...)
    Nou, als je bijvoorbeeld in dat boek kijkt met opdrachten, staan er alleen maar Latijnse namen en biologische formules waarvan ik nog nooit heb gehoord en voordat ik weet wat dat allemaal betekend (stuk voor stuk op zoeken op internet) ben ik al twee uur verder. Deed er namelijk 2 uur over om alleen al te ontdekken wat ze nou eigenlijk wouden weten. Ik dank God er dan ook echt voor dat het 3 jaar in plaats van 4 duurt.

    WTF. Serieus. Geven ze geen uitleg van die Latijnse shit? Serieus, wat is dat, omygod. Echt, meteen medelijden. Ze moeten toch wel even snappen dat wij van vmbo afkomen en niet van fucking gymnasium en meteen heel die taal uit ons kop kennen? Beetje vreemd hoor. Denk je in dat het minder is dan die vier kut jaar op middelbare school, doe ik ook namelijk. (wbw)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Verbena schreef:
    (...)
    Of met de J. Van Jetro.
    Dat is nog enger.

    HAHAHAHAHA, LOOOOL. THANKS.
    Echt zo:
    Ik geil nog meer op je, dan op mijn pakjes wicky.
    - J

    Mijn Jan is groter dan die van Klaas.
    - J

    Would totally do him.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 21:44 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    WTF. Serieus. Geven ze geen uitleg van die Latijnse shit? Serieus, wat is dat, omygod. Echt, meteen medelijden. Ze moeten toch wel even snappen dat wij van vmbo afkomen en niet van fucking gymnasium en meteen heel die taal uit ons kop kennen? Beetje vreemd hoor. Denk je in dat het minder is dan die vier kut jaar op middelbare school, doe ik ook namelijk. (wbw)

    Nou, ik heb een boekje met uitleg het vak. En maar 1 bladzijde gaat over Latijnse namen en daarin staat alleen hoe je meervoud van enkelvoud kan onderscheiden. (krul)


    Chaos is a ladder.

    Nu ga ik echt slapen, lol.


    Chaos is a ladder.

    Verbena schreef:
    Nu ga ik echt slapen, lol.

    Okidooo, veel plezier met fietsen morgen. Welterusten, xooo


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Ja, want dan ga ik jouw huis stalken en zo. Allemaal enge berichtjes sturen ondertekend met - A.

    DON'T HAUNT MEH. ;___:


    Als je gewoon aanbelt mag je binnenkomen en krijg je misschien nog een koekje ook. ;3


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    DON'T HAUNT MEH. ;___:


    Als je gewoon aanbelt mag je binnenkomen en krijg je misschien nog een koekje ook. ;3

    Ik wil ook een koekje :3

    Aria schreef:
    (...)
    Would totally do him.

    [/i]
    Mijn Jan is groter dan die van Klaas.
    - J

    HAHAHAHAHA OH MIJN GOD x'D
    DAT IS WAT JETRO DENKT!


    RandomgifvanMatsHummelsOmdatNiemandNutellaSexierEetDanHij.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHA OH MIJN GOD x'D
    DAT IS WAT JETRO DENKT!


    RandomgifvanMatsHummelsOmdatNiemandNutellaSexierEetDanHij.

    Dat denkt hij niet alleen, dat weet hij ook gewoon. Ik bedoel maar, Klaasje is blanke Hollander, Jetro is zo zwart als maar zijn kan, hée. Hahahah. Dat vertelt genoeg. LOL.
    En hij eet die Nutella wel heel filosofisch hoor, LOL.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Dat denkt hij niet alleen, dat weet hij ook gewoon. Ik bedoel maar, Klaasje is blanke Hollander, Jetro is zo zwart als maar zijn kan, hée. Hahahah. Dat vertelt genoeg. LOL.
    En hij eet die Nutella wel heel filosofisch hoor, LOL.


    Klaas is lang. Je weet wat ze van lange mannen zeggen.


    Jetro is verdomme net zo groot als ik en ZELFS NOG JONGER dan ik. D: Gaaaawsh, ik date geen mensen die kleiner zijn dan ik, want dan ben je ECHT klein. En Wickies zijn gewoon een afknapper voor mij, seurrry.. D:

    En Mats.. mijn god, ik vond hem bij bij het nationale elftal van Duitsland al wel een opvallend koppie, maar hij is écht niet verkeerd zeg.. O__O


    edit: loll en op die foto die je erbij zette, kijken ze allemaal echt van: En? en? en? Vind je het lekker, Manuel? 8DD x'D

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 22:03 ]


    ars moriendi

    I'm off to bed, so gooodnight girlies. Stukje is nog niet af, maar aangezien ik morgen om half twaalf uit ben en mijn absente uren tot vijf uur moet inhalen -fml- zal ik dan wel even schrijven, jeeeeuj.



    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Klaas is lang. Je weet wat ze van lange mannen zeggen.


    Jetro is verdomme net zo groot als ik en ZELFS NOG JONGER dan ik. D: Gaaaawsh, ik date geen mensen die kleiner zijn dan ik, want dan ben je ECHT klein. En Wickies zijn gewoon een afknapper voor mij, seurrry.. D:

    En Mats.. mijn god, ik vond hem bij bij het nationale elftal van Duitsland al wel een opvallend koppie, maar hij is écht niet verkeerd zeg.. O__O


    edit: loll en op die foto die je erbij zette, kijken ze allemaal echt van: En? en? en? Vind je het lekker, Manuel? 8DD x'D

    Okéeee, die moet ik je wel meegeven. En z'n handen, daar moet je ook op letten hè. Jetro heeft gewoon perfecte leeftijd en lengte voor me, dushi dat hij is. Precies twaalf centimeter groter, ejfjwpgehrwoan. We should marry and get kids. lol. OKE HET IS LAAT. HAHA.

    En echt hè, ze zitten echt zo - vooral Mesut - van: "Eet het maar lekker op, Manuel, niet zeuren, mondje leegeten." Hahahaha


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    EN FUCK DIE MATS LIJKT OP ORLANDO BLOOM? - beetje.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    EN FUCK DIE MATS LIJKT OP ORLANDO BLOOM? - beetje.


    Hahah, inderdaad

    Girls ik ga slapen, slaaplekker met jullie footies(K)


    ~