Verbena schreef:
(...)
Waardeloos. Dat fietsen was kut en ik heb nu keiharde ruzie met mijn ouders omdat ik niet meer fietsend naar school wil en weer met de bus wil, en nu zijn mijn ouders helemaal teleurgesteld omdat ik geen doorzettingsvermogen heb (waar ik zelf al mijn hele leven lang groot besef van had maar goed) en met mijn oma gaat het nog slechter dan voorheen. Ze is langzaam aan het afsterven. Zo krijgt ze zwarte vlekjes op haar lichaam en drinkt of eet ze niks meer en weigert ze dat. Ook zie je steeds meer schedel en zo. Heel naar om te zien.
Awh, meisje toch. En jij ook Amy, ik vind het echt vervelend om te horen.
@Berna, mijn dagje was inprincipe prima. Nederlands verkloot maar dat zat erin :'D Haha. Heerlijk drie uur CKV, bah.
Morgen wordt wel minder. Eerst moet ik vanaf het eerste tot het zevende met eerste klassers over pesten praten en dat wordt gewoon bij veel echt emotioneel, zo zielig. En daarna, het negende, heb ik zelf mentorgesprekje. "Demi, vertel eens over je thuissituatie." Shut up. Haha. Die man is echt vervelend. Haha.
"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."